;
coinex

تریلر گیم پلی بازی eFootball منتشر شد

کونامی اولین تریلر گیم‌پلی بازی eFootball را منتشر و درباره عدم امکان دسترسی به خیلی از انیمیشن‌ها و مکانیک‌های جدید گیم‌پلی بازی در زمان عرضه خبرداد.

کونامی قسمتی از رویداد گیمزکام 2021 است که اولین تریلر نسخه جدید PES را با نام جدید بازی eFootball منتشر کرد. در این ویدیو، مکانیک‌های جدید این بازی و دیگر ویژگی‌های گیم‌پلی eFootball به نمایش گذاشته شده که تا زمان انتشار آپدیت‌های بعدی در دسترس نخواهد بود مثلا ویژگی جدید کنترل و به دام انداختن توپ، روش‌های جدید دریبل و حمل توپ، درگیری‌های تن‌به‌تن و دستورها جدید بصری، ویژگی‌هایی هستند که در آپدیت‌های بعد از عرضه در دسترس قرار می‌گیرند. کونامی ویژگی آخر را ویژگی جذابی دانسته که هریک از دوئل‌ها در جریان بازی را برای مهاجم و مدافع به لحظه‌ی هیجان انگیزی تبدیل می‌کند.

تریلر گیم پلی بازی eFootball منتشر شد

یکی دیگر از این ویژگی‌های جدید، سیستم Sharp Kick است که همراه با انیمیشن‌های جدیدی است. البته که این مورد در زمان عرضه غیرقابل استفاده است. شارپ کیک نوعی شوت جدید است که دارا عملکردی مشابه سانترهای تند و تیز و شارژی است. در این تریلر نمونه‌ای از اجرا این حرکت توسط مارکوس رشفورد، مهاجم منچستر یونایتد نشان داده است.

ویژگی‌های کنترلر پلی استیشن 5 مثل هپتیک فیدبک یا تریگرهای تطبیقی نیز از دیگر قابلیت‌های افزوده شده در آپدیت‌های بعدی بازی است. کونامی از نسخه‌ منتشره در اوایل پاییز به‌عنوان یک دمو نام برده است و نوشته است:

ما قصد داریم تا در سریع‌ترین زمان ممکن امکان دسترسی طرفداران به eFootball را فراهم کنیم. بنابراین بازی در ابتدا با تعداد محدودی از تیم‌ها و حالت‌های مختلف عرضه خواهد شد.

حال باید منظر ماند و دید آیا این بازی می‌تواند طرفداران خود را به وجد بیاورد یا که امکانات جدیدش برای جلب رضایت هوادارانش کافی نخواهد بود و آن‌ها را دلسرد خواهد کرد. فقط آینده همه چیز را مشخص می‌کند. در ادامه تریلر بازی eFootball را در یوتوب تماشا کنید:

تریلر eFootball 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر گیم پلی بازی eFootball چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر