;
coinex

پخش زنده پاری سن ژرمن رمس 7 شهریور 1400 [هفته چهارم لوشامپیونه]

این روزها همه جا صحبت از تیم پاری سن ژرمن و نقل و انتقالات نجومی این تیم است. با پخش زنده پاری سن ژرمن رمس 7 شهریور 1400 با ما همراه باشید.

فوتبال اروپا به شدت تحت تاثیر خریدهای نجومی و سرسام آور پاری سن ژزمن قرارگرفته است. شاید هیچ‌کس انتظار نداشت مسی بعد از بارسا به تیمی بی افتخار و کوچک مانند پاری سن ژرمن برود اگرچه شاید حتی بهتر باشد بگوییم هیچ‌کس انتظار نداشت که مسی حتی بارسا را ترک کند.

اما این روزها دنیای فوتبال روی کاکل تیم فرانسوی ثروتمند یعنی پاری سن ژرمن می‌چرخد. آنها انتظار دارند این بار بتوانند قهرمان چمپیونزلیگ (لیگ قهرمانان اروپا) بشوند. اما فعلا در شروع فصل باید دید پخش زنده پاری سن ژرمن رمس 7 شهریور 1400 به چه نتیجه ای ختم خواهد شد.

پخش زنده پاری سن ژرمن رمس 7 شهریور 1400

پخش زنده پاری سن ژرمن رمس 7 شهریور 1400 [هفته چهارم لوشامپیونه]
پخش زنده‌ بازی پاری سن ژرمن و رمس 7 شهریور 1400 / ساعت پخش بازی پاری سن ژرمن و رمس 7 شهریور 1400 / زمان پخش بازی پاری سن ژرمن و رمس 7 شهریور 1400
بپردازیم به پیش بازی،  پخش زنده پاری سن ژرمن و رمس 7 شهریور 1400 این دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که قدرت مالی و همچنین کیفیت بازیکنان دو تیم قابل مقایسه نیستند. تیم رمس در حالی پای به این مسابقه خواهد گذاست که هیچ مصدوl و محرومی ندارد و همچنین در سه هفته‌ی گذشته سه مساوی به دست اورده و تن به شکست نداده است.

از آن سو همانطور که مشخص است و شاید هیچ خوشحالی هم برای هواداران پاری سن ژرمن ندارد این تیم از سه مسابقه‌ی گذشته‌ی خود سه برد را به دست آورده و در صدر جدول حضور دارد در حالی که تیم رمس در رده‌ی دوازدهم قرار دارد. پخش زنده پاری سن ژرمن و رمس 7 شهریور 1400 از ساعت 23:15 دقیقه به وقت ایران آغاز خواهد شد.

تیم رمس که در فصل نقل و انتقالات موفق شده است بازیکنان کلیدی خود از جمله مهاجم جوان خود ال‌بلال توره را حفظ کند به امید گرفتن یک مساوی به میدان خواهد آمد. تیم پاریس نیز با حضور ستارگان نامدارش تنها به دنبال پیروزی است و خوب می داند که منتقدان و مفسران فوتبال  هر نتیجه‌ای جز یک پیروزی پرگل را یک شکست برای پاریس‌ها محسوب خواهند کرد.

این دو تیم تا به حال 14 بار به مصاف هم رفته‌اند که سهم پاریسی‌ها 9 برد و سهم تیم رمس نیز 3 برد بوده و  دو بازی نیز مساوی شده است. در انتها باید اشاره کرد که مربی تیم رمس یعنی اسکار گارسیا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اعلام کرد که “آنها برای شکست به میدان نمی‌آیند و ترسی از ستارگان تیم پاریس ندارند چرا که فوتبال یک ورزش گروهی و تیمی است و نه بازی ستارگان!”  برای پخش زنده‌ بازی پاری سن ژرمن رمس 7 شهریور 1400 از لینک های زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی پی اس جی رمس 7 شهریور 1400 از BT Sport

پخش زنده پاریسن ژرمن و رمس 7 شهریور 1400 از ESPN

پخش زنده بازی پی اس جی رمس 7 شهریور 1400 از beIN Sport EN

پخش زنده پاریسن ژرمن و رمس 7 شهریور 1400 از beIN Sport US

پخش زنده پاری سن ژرمن رمس 7 شهریور 1400 [هفته چهارم لوشامپیونه]
پخش زنده‌ بازی پاری سن ژرمن و رمس 7 شهریور 1400 / ساعت پخش بازی پاری سن ژرمن و رمس 7 شهریور 1400 / زمان پخش بازی پاری سن ژرمن و رمس 7 شهریور 1400
بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده‌ بازی پاری سن ژرمن رمس 7 شهریور 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر