;
coinex

دانلود رایگان قسمت 2 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی

آپارتمان بی گناهان مجموعه‌ای پربیننده و درام که محصول سال 2020 ترکیه است، برای دانلود رایگان قسمت 2 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی همراه ما باشید.

سریال آپارتمان بی گناهان از همان ابتدای پخش مورد توجه بینندگان زیادی در سراسر جهان قرار گرفت. داستان تلخ و غم‌انگیز این سریال، بسیاری از بینندگان را شوکه کرده و این ماجرای تلخ آپارتمان بی‌گناهان سبب شد تا از سوی مردم با توجه ویژه‌ای همراه شود.

فیلمنامه سریال ترکیه‌ای آپارتمان بی گناهان اقتباسی از کتاب دکتر گولسرن بودایجی‌اوغلو است و داستان خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که از مهر و محبت مادر و پدر محروم بوده‌اند و دردها و مشکلات روحی و روانی زیادی دارند. ما در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 2 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 2 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی Masumlar Apartmani

این مجموعه داستان یک خانواده است که هر یک از اعضای آن، به گونه‌ای درگیر با یک یا چند اختلال روانی هستند که و با بیماری خود دست‌ و پنجه نرم می‌کنند. این خانواده پنج نفره است و از سه خواهر، یک برادر و پدر تشکیل شده، و نام دختر بزرگ صفیه، دختر دوم گولبن، پسر خانواده هان و فرزند آخر نریمان است.

چهار فرزند خانواده سال‌ها پیش مادر بی مهرشان را از دست داده‌اند؛ با این‌ حال سایه حضور بی‌مهر مادرشان با آن که نیست، همچنان بر زندگی آن‌ها سنگینی‌ می‌کند و بی‌رحمی و آزار و اذیت‌های مادرشان باعث شده است هر یک از این فرزندان این خانواده رفتاری غیرعادی داشته باشند.

این خانواده در یک آپارتمان چند طبقه زندگی می‌کنند که تمام آن متعلق به خودشان است. صفیه، خواهر بزرگتر به شدت دچار وسواس است و این وسواس سبب شده حتی از خانه خود نیز بیرون نرود و چند بار مواد غذایی که از بیرون خریداری می‌شوند را بشوید.

دانلود رایگان قسمت 2 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی
دانلود رایگان قسمت 2 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی / دانلود قسمت دو سریال آپارتمان بی گناهان / سریال ساختمان بی گناهان

یکی دیگر از خواهران که گولین نام دارد، عادت به شب‌ادراری دارد اما خواهر بزرگ‌تر به او اجازه شستن ملافه‌ها را نمی‌دهد، و گولین مجبور است ملافه‌ها را در یک کیسه‌ی پلاستیکی گذاشته و به واحد خالی طبقه بالایشان ببرد. این موضوع موجب شده مستاجرها شاکی شده و واحدهای خود را تخلیه کنند.

خواهر کوچک‌تر که نوجوانی بیش نیست، نریمان نام دارد. او خودزنی می‌کند و بارها به دست‌های خود آسیب زده است. هان، تنها پسر خانواده است که با اصرار پدر و برای دور ماندن از آزار و اذیت‌های مادرش، سال‌ها در آمریکا و مدارس شبانه‌روزی درس خوانده بود، اکنون به ترکیه بازگشته و در کنار خانواده عجیب و غریب خود زندگی می‌کند.

با اینکه پسر خانواده، هان، سال‌ها از خانواده اش و آِارهای مادرش دور بوده اما همچنان اختلالاتی دارد و شب‌ها برای تخلیه روانی خود به زباله‌دانی‌ها پناه می‌برد و زمان خود را در بین زباله‌ها می‌گذراند. او در حال حاضر صاحب یک شرکت تولیدکننده عطر است.

دانلود رایگان قسمت 2 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی
سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 2 دوبله فارسی / دانلود قسمت دوم سریال آپارتمان بی گناهان / دانلود قسمت دوم سریال آپارتمان بی گناهان

در سریال آپارتمان بی گناهان، پسر خانواده، هان شبی از شب‌ها، با دختری به نام اینجی تصادف می‌کند و زندگی او پس از آشنایی با اینجی، به طور کامل دگرگون می‌شود و این دو عاشق هم می‌شوند. این عشق با وجود خانواده غیرعادی و عجیب هان تاوان‌های بسیاری خواهد داد.

در این سریال غم انگیز ترکیه‌ای بازیگران معروف ترکیه مانند ازگی مولا (Ezgi Mola)، فرح زینب عبدالله (Farah Zeynep Abdullah)، بیرکان سوکولو (Birkan Sokullu) و مروه دیزدر (Merve Dizdar) ایفای نقش کرده‌اند.

اما در ادامه لینک دانلود دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان قسمت دوم را در اختیار شما می‌گذاریم. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود سریال ساختمان معصومان همراه ما باشید.

دانلود قسمت دو دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان

دانلود رایگان قسمت 2 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی
دانلود قسمت دو دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان / دانلود قسمت دوم سریال آپارتمان بی گناهان / سریال ساختمان معصومان
  • کارگردان: چاعری لوستوالی
  • نویسنده: گولسرن بودایجی‌اوغلو
  • ستارگان: فراح زینب عبدالله، بیرکان سوکللو، مروه دیزدار، ازگی مولا
  • ژانر: درام، عاشقانه، خانوادگی و اجتماعی
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکیه
  • پخش: ساعت ۲۱ شب شبکه جم سریز

دانلود دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان قسمت دوم با کیفیت 240p از تلگرام

دانلود قسمت دوم سریال ترکی آپارتمان بی گناهان با کیفیت 480p از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 2 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر