;
coinex

اگر این تنظیمات را انجام ندهید اینستاگرام به زودی اکانت‌تان را حذف می‌کند

احتمالا درباره قوانین جدید اینستاگرام شنیده اید. باید بدانید که اگر این تنظیمات را انجام ندهید اینستاگرام به زودی اکانت‌تان را حذف می‌کند. با ما باشید.

اینستاگرام از مدتی قبل شرط حداقل سنی ۱۳ سال را برای ثبت نام به طور جدی پیگیری می‌کند و امروز نیز ثبت تاریخ تولد اجباری شده است. در حقیقت افراد زیر ۱۳ سال اجازه ندارند از این پس از این شبکه اجتماعی را استفاده کنند. اما چگونه تاریخ تولد خود را در اینستاگرام ثبت کنیم؟

اگر این تنظیمات را انجام ندهید اینستاگرام به زودی اکانت‌تان را حذف می‌کند

گرچه این اطلاعات‌ فقط هنگام نام نویسی در گذشته اجباری بود اما اگر اشتباه وارد شود ممکن است منجر به از دست دادن اکانت شود. علت این سخت گیری جلوگیری از فعالیت افراد زیر ۱۳ سال در این شبکه اجتماعی است.

اینستاگرام با ساختن صفحه توسط والدین مشکلی ندارد و بهتر است این مورد به زبان انگلیسی در پروفایل اکانت مورد نظر درج شود. البته در خیلی کشورها این کار ناپسند است و معمولا والدین خیلی کم این کار را می‌کنند. اخیرا حتی ایده اینستاگرام کودکان که توسط فیسبوک مطرح شد با مخالفت گسترده ای مواجه شد.

در قانون جدید که اخیرا اعلام شده است، درج تاریخ تولد برای همه اجباری است. حتی افرادی که هم اکنون کاربر اینستاگرام هستند و به این مهم اقدام نکرده اند باید با مراجعه به بخش مربوط تاریخ تولد دقیق خود را وارد کنند. اما چگونه تاریخ تولد خود را در اینستاگرام فعال کنیم؟

اینستاگرام به زودی اکانت‌تان را حذف می‌کند

برای اینکار مراحل زیر را بپیمایید:

  • با زدن روی عکس پروفایل به صفحه پروفایل اینستاگرام خود بروید.
  • بر روی دکمه ادیت پروفایل (Edit Profile) بزنید
  • در انتهای صفحه بر روی اطلاعات شخصی (Personal Information) بزنید.
  • در انتهای صفحه روی تاریخ تولد (Birthday) بزنید و یا اگر اکانت متصل به فیسبوک دارید با زدن روی به‌روزرسانی در فیس بوک (Update on Facebook) و وارد شدن به فیسبوک آن را اصلاح کنید.

اگر قبلا تاریخ تولد خود را وارد کرده باشید می‌توانید دوباره آن را ادیت کنید اما اگر قبلا اکانت فیس بوک خود را به اینستاگرام متصل کرده‌اید که توصیه می‌کنیم اگر اکانت فیسبوک دارید حتما این کار را انجام دهید، تاریخ تولد شما به طور خودکار از فیسبوک استخراج و در اینستاگرام وارد خواهد شد و اگر تاریخ تولد خود را در فیسبوک تغییر دهید به طور خودکار در اینستاگرام نیز تغییر خواهد کرد. عدم همسانی این دو تاریخ طبیعتا عواقبی به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینکه اگر این تنظیمات را انجام ندهید اینستاگرام به زودی اکانت‌تان را حذف می‌کند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    به این می‌گن تصمیم درست و حسابی.

    پاسخ

    :))))))))))))))))))))))))))
    جوری میگی حسابی انگار پاسپورت میخواد

    پاسخ

    یجوری نوشته حسابتو میبنده فکر کردم قسمت ارسال پاسپورت و مدارک هست.. چقدررر سخت بوداااااااااا

    پاسخ