;
coinex

دانلود فصل دوم سریال see قسمت اول با زیرنویس چسبیده

فصل دوم سریال دیدن یکی از موردانتظارترین سریال‌های 2021 است. در ادامه برای دانلود فصل دوم سریال see قسمت اول با زیرنویس چسبیده همراه ما باشید.

سریال see را می‌توان یکی از بهترین سریال‌های علمی و تخیلی دانست که در در یک نوامبر 2019 در 8 اپیزود از اپل تی وی پلاس پخش شد. از آنجایی که داستان در پایان فصل اول بسیار هیجان انگیز و جذاب شده بود، طبیعتا طرفداران این سریال در انتظار فصل دوم آن هستند.

بالاخره این انتظارها در حال به پایان رسیدن است و به زودی شاهد پخش این سریال خواهیم بود. ما در ادامه لینک دانلود فصل دوم سریال see قسمت اول با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود فصل دوم سریال see قسمت اول با زیرنویس چسبیده

فصل دو سریال see

سریال دیدن در فصل اول خود توسط استیون نایت ساخته و توسط فرانسیس لارنس کارگردانی شد و در فصل دوم نیز با همکاری این دو ساخته شده است. به علاوه، جاناتان تروپر نیز شورانر فصل دوم است.

داستان این مجموعه در دنیای مربوط به آینده جریان دارد که در آن انسان ها بینایی خود را از دست داده و درک کمی از اتفاقاتی که در گذشته‌های دور در زمین رخ داده است دارند.

جیسون موموآ نقش بابا واس را بازی می‌کند. رهبر قبیله آلکنی که با زنی اشراف زاده به نام ماگرا ازدواج کرده و پدرخوانده پسر و دختری به نام های کوفون و هانیوا است که برخلاف روال معمول و ارافیان خود بینایی دارند و پدر واقعی شان مردی رازآلود به نام جرلامارل است.

در این وسط یک شکارچی جادوگر به نام تاماکنی جون مسئول انجام کارهای کثیف ملکه کین، حاکم قلمرو پادشاهان پایان است. فصل اول سریال حول تاکتیک های منحصر به فرد شخصیت‌های اصلی داستان جریان دارد و در تمام مدت رازهایی در مورد پدر واقعی کوفون و هانیوا فاش می‌شود.

دانلود فصل دوم سریال see قسمت اول با زیرنویس چسبیده
سریال see فصل دوم قسمت اول بدون سانسور / دانلود فصل دوم سریال see زیرنویس چسبیده / دانلود سریال دیدن فصل دوم قسمت 1 با زیرنویس چسبیده

نزدیک به پایان فصل ابتدایی سریال، کوفون و هانیوا از بابا واس جداشده و رهسپار خانه عجیب جرلامارل می‌‌شوند. آن‌ ها عزادار مرگ ماگرا هستند؛ اما در ادامه مشخص می‌‌شود که نه‌ تنها ماگرا زنده و سالم است، بلکه به‌ عنوان خواهر ملکه کین، وارث تخت حکومت نیز محسوب می‌‌شود.

اتفاقات فصل دوم سریال see در 600 سال آینده جریان دارد، جایی که در یک فاجعه آخرالزمانی و با شیوع بیماری مرگباری، بسیاری انسان‌ها کشته شده و آن ها که زنده مانده‌اند بینایی خود را از دست داده‌اند.

حال انسان‌ها به زندگی قبیله‌ای بازگشته و جامعه جدید در تلاش است راه حلی برای زنده ماندن و شکار در حالت نابینایی پیدا کند. در همین حین زن جنگجویی به نام بابا واس دوقلوهایی بینا به دنیا می آورد.

جیسون موموآ، هرا هیلمار، الفری وودارد، نستا کوپر، سیلفیا هوکس، کریستیان کامارگو، یادیرا گوئوارا-پریپ و آرچی مدکوی در فصل دوم سریال نیز حضور دارند. اما در ادامه می‌توانید سریال see فصل دوم قسمت اول بدون سانسور را دانلود کنید. به علاوه تریلر فصل دوم سریال SEE را نیز می‌توانید در تکراتو مشاهده نمایید. برای دانلود سریال دیدن فصل دوم قسمت اول بدون سانسور ادامه مطلب را از دست ندهید.

دانلود فصل دوم سریال see قسمت اول با زیرنویس چسبیده بدون سانسور

دانلود فصل دوم سریال see قسمت اول با زیرنویس چسبیده
سریال دیدن فصل ۲ قسمت ۱ / سریال see فصل ۲ قسمت ۱ / دانلود فصل دوم سریال see قسمت اول با زیرنویس چسبیده بدون سانسور
  • نام سریال: دیدن 2 (See season 2)
  • ژانر: اکشن، درام، علمی تخیلی
  • محصول: 2021 آمریکا
  • بازیگران: Jason Momoa, Sylvia Hoeks, Hera Hilmar

لینک دانلود سریال دیدن فصل 2 قسمت 1 از تلگرام با کیفیت 480p

لینک دانلود سریال دیدن فصل دوم قسمت اول بدون سانسور از تلگرام با کیفیت 720p

لینک دانلود سریال دیدن فصل دوم قسمت 1 با زیرنویس چسبیده از تلگرام با کیفیت 1080p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود فصل دوم سریال see قسمت اول با زیرنویس چسبیده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر