;
coinex

تنظیمات تاریخ تولد اینستاگرام ؛ چگونه در اینستاگرام تاریخ تولد درج کنیم؟

اینستاگرام قرار بود برنامه‌ای ویژه کودکان زیر ۱۳ سال بسازد که با مخالفت قانونگذاران آمریکایی لغو شد. اما ماجرای تنظیمات تاریخ تولد اینستاگرام چیست؟

اما اکنون اینستاگرام در پست وبلاگی اعلام کرده از این اطلاعات برای اطمینان از این که تجربه درست برای گروه سنی درست فراهم می‌شود، استفاده خواهد کرد و طبق اطلاعیه ماه پیش نیز از این پس به صورت پیش فرض حساب کاربری کاربران کمتر از ۱۶ سال در حالت خصوصی قرار می‌گیرد.

تنظیمات تاریخ تولد اینستاگرام

همچنین از این پس ابتدا باید تاریخ تولد را کاربران وارد کنند و بعد می‌توانند از برنامه استفاده کنند. کاربران قدیمی اینستاگرام که تاکنون تاریخ تولد خود را وارد نکرده‌اند نیز شامل این طرح خواهند شد.

درواقع در صورتی که از کاربران قدیمی اینستاگرام باشید و درخواست درج تاریخ تولد را رد کنید، دیگر امکان استفاده از این سرویس را نخواهید داشت. در نتیجه این موضوع اجباری شده است.

تنظیمات تاریخ تولد اینستاگرام ؛ چگونه در اینستاگرام تاریخ تولد درج کنیم؟

اینستاگرام احتمال دروغ بودن تاریخ تولدها را نیز در نظر گرفته و در فکر راه حلی برای حل این مشکل است. حال باید دید اینستاگرام تا چه اندازه در محافظت از کودکان موفق عمل خواهد کرد و تا چه اندازه می‌تواند جلوی اطلاعات غلط را بگیرد.

با این کار اینستاگرام می کوشد تا سرویس خود را حداقل برای کودکان امن تر کند و در مدیریت محتوایی که رده های سنی مختلف به آن دسترسی دارند نقش داشته باشد. اما آیا این اقدام اینستاگرام موثر و درست است؟ آیا این نوعی سانسور محتوا محسوب می شود؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تنظیمات تاریخ تولد اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر