coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نماینده مجلس: اطلاع رسانی دقیقی پیرامون طرح صیانت صورت می گیرد

نماینده مجلسی درباره بررسی طرح صیانت در کمیسیون مجلس، با توجه به نگرانی‌های مردم، اعلام کرد اطلاع رسانی دقیقی پیرامون طرح صیانت صورت می گیرد.

«غلامرضا منتظری» در گفتگویی به کمیسیون ویژه بررسی طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» یا همان صیانت اشاره کرد و گفت:«هر کدام از کمیسیون های تخصصی و اعضای هیئت رئیسه سهمیه ای برای حضور در کمیسیون ویژه بررسی طرح در نظر گرفته‌ایم. مثلا نمایندگانی از کمیسیون صنایع و معادن و کمیسیون آموزش و تحقیقات و کمیسیون اجتماعی و کمیسیون امنیت ملی حضور دارند.»

نماینده مجلس: اطلاع رسانی دقیقی پیرامون طرح صیانت صورت می گیرد

براساس گفته وی، اعضای این کمیسیون ویژه کمتر از ۲۴ نفر نیستند و با شروع به کار مجلس پس از تعطیلات یک هفته‌ای، فعالیت‌شان آغاز خواهد شد.

همچنین او از همه مخالفان و کارشناسان طرح صیانت دعوت کرد تا با حضور در کمیسیون ویژه، نظرات کارشناسی شده خود را بدهند. منتظری همچنین با توجه به حساسیت مردم نسبت به این طرح وعده داد تا برای آسودگی خاطر مردم کار رسانه‌ای قوی از سوی مجلس شکل گرفته تا مردم در جریان آخرین تصمیمات جلسات قرار بگیرند. او در پاسخ به سوال این که آیا قرار است در خصوص این طرح بازنگری صورت بگیرد، جواب داد:

نکته اساسی که خیلی به آن توجه نشده این است که در مجلس قانونی مصوب نشده که این همه حرف و حدیث در مورد آن مطرح شده است. در مجلس مقرر کردیم که پیش‌نویس این طرح در دولت مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین در صحن علنی و در کمیسیون مشترک این پیش‌نویس مورد بررسی فراوانی قرار می‌گیرد و قطع به یقین ما شاهد تغییراتی در این پیش‌نویس هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اطلاع رسانی دقیقی پیرامون طرح صیانت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر