;
coinex

تاریخ پخش انیمیشن Injustice رسما اعلام شد

بالاخره برادران وارنر تاریخ پخش انیمیشن Injustice را تایید و اعلام کردند. این فیلم قرار است ۱۹ اکتبر یا همان ۲۷ مهر وارد بازار نمایش خانگی شود.

این انیمیشن با الهام از بازی Injustice: Gods Among Us ساخته شده است و یک انیمیشن بلند خواهد بود که دارای نسخه دیجیتالی، بلوری و 4K Ultra HD است که همه‌ی آن‌ها در تاریخ مذکور منتشر خواهد شد.

تاریخ پخش انیمیشن Injustice

تاریخ پخش این انیمیشن چند روز بعد از برگزاری DC FanDome می‌باشد. این‌ رویداد در ۱۶ اکتبر یا همان ۲۴ مهر برگزار می‌شود. صداپیشگان این فیلم شامل جاستین هارتلی با سابقه بازی در سریال This is Us و سریال Smallville برای صداپیشگی سوپرمن و انسون مونت با سابقه بازی در سریال Hell on Wheels و سریال Star Trek Discovery برای صداپیشگی بتمن، جانت وارنی با سابقه صداپیشگی شخصیت کورا در انیمیشن The Legend of Korra برای صداپیشگی واندر وومن، کوین پولاک با سابقه بازی در سریال The Marvelous Mrs. Maisel برای صداپیشگی جوکر و جاناتان کنت، فران طاهر با سابقه بازی در فیلم Iron Man برای صداپیشگی رأس الغول خواهند بود.

تاریخ پخش انیمیشن Injustice رسما اعلام شد

داستان این انیمیشن آن است که جوکر، سوپرمن را فریب داده است تا لوئیس لین را بکشد و حالا مرد پولادین از کنترل خارج شده است. سوپرمن در ادامه تصمیم می‌گیرد تا کنترل زمین را بر عهده بگیرد و او حالا تمام کنترل زمین را در اختیار گرفته است. پس از این اتفاقات بتمن تیمی با گروهی از همفکرانش تشکیل می‌دهد تا جلوی سوپرمن را بگیرد.

کارگردان این فیلم، مت پیترز که سابقه کارگردانی انیمیشن Justice League Dark: Apokolips War را دارد، است. علاوه بر این، این فیلم براساس فیلمنامه‌ای از ارنی آلت‌بیکر که سابقه نویسندگی انیمیشن Batman: Hush را دارد، ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش انیمیشن Injustice چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر