;
coinex

بازی Naser Son of Man ؛ تریلر، داستان و گیم پلی بازی ایرانی ناصر

بازی Naser Son of Man یکی از جدیدترین عناوین در دنیای بازی های ایرانی است که اخیرا تریلر جدیدی از آن منتشر شده است. در ادامه با ما باشید.

بازی Naser Son of Man به عنوان یکی از جدیدترین بازی های ایرانی ابتدا در رویداد گیمزکام 2020 رونمایی شد. استودیوی انلایتتد روبوت اینترتیمنت مسئولیت ساخت این بازی را برعهده دارد.

حساب توییتری بازی ایرانی ناصر که به استودیوی بازی سازی مذکور متعلق است چندی پیش و در سکوت خبری فعالیت خود را دوباره آغاز کرد. آن ها در آن زمان تصویری به اشتراک گذاشته بودند که روی آن یک عبارت به چشم می خورد: «برای ملاقات با خدایتان آماده شوید»

دو روز بعد توییت دیگری منتشر شد که حکایت از همکاری استودیوی انلایتتد روبوت اینترتیمنت با وب سایت معتبر IGN داشت. این توییت همچنین به معرفی بازی جدید از سوی این استودیو در گیمزکام 2020 اشاره می کرد. اتفاقی که نهایتا سال شهریور ماه سال گذشته رخ داد. در ادامه با بررسی جزئیات بازی Naser Son of Man با ما باشید.

بازی Naser Son of Man

بازی ایرانی ناصر

بازی Naser Son of Man ؛ تریلر، داستان و گیم پلی بازی ناصر

اولین تریلر بازی ایرانی ناصر که در گیمزکام 2020 منتشر شد، عده زیادی را به وجد آورد. این ویدیو ابتدا در کانال یوتیوب وب سایت IGN انتشار یافت. داستان بازی به طور کلی در این تریلر مشخص شد. جنبه هایی از گیم پلی بازی Naser Son of Man نیز در این ویدیو قابل بررسی بود.

داستان بازی Naser Son of Man در جهانی موازی و در ال 1875 جریان دارد. در این جهان موازی ملکه الیزابت ارتشی عظیم و غیرقابل مهار از روبات ها ساخته است و با اعلان جنگ علیه همه کشورها، سراسر دنیا را به تصرف درآورده است.

در میان همه کشورهای دنیا این امپراتوری ایران است که توانسته استقلال خود را از شر ربات های الیزابت حفظ کند. این مهم به لطف یک کریستال جادویی ارزشمند میسر شده است. این شرایط اما با خیانت یک فرد به کشور و مردمش به هم می خورد. این فرد کریستال جادویی را دزدیده، به دست ملکه الیزابت می رساند.

حال قدرت دفاعی ایران نیز از بین رفته و الیزابت عملا قدرتمندترین فرد دنیاست. در شرایطی که هیچ امیدی باقی نمانده است، با الطاف کریمه الهی و تغیر قوانین خلفت، ناصرالدین شاه قاجار به زندگی بازمیگردد و با قدرت های فراطبیعی به نبرد با ملکه الیزابت بر می خیزد. در ادامه اولین تریلر منتشر شده از بازی Naser Son of Man را ببینید:

گیم پلی بازی Naser Son of Man

بازی Naser Son of Man یک اکشن دوبعدی است که گیم پلی آن به سه بخش اساسی تقسیم می شود؛ درگیری های مسلحانه، حل معما و پلتفرمینگ. درگیری های مسلحانه بر اساس کاور گرفتن در پشت اجسام مختلف طراحی شده است.

از جایی که اجسام موجود در محیط قابل تخریب هستند، استفاده از سلاح مناسب، سرعت عمل بالا و تمرکز زیاد در این بازی اهمیت زیادی دارد. درباره بخش معماها اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما با توجه به گفته های سازندگان، باید با بخشی چالش برانگیز و پیچیده طرف باشیم. پلتفرمینگ هم شامل پریدن و بالا رفتن از اجسام مختلف است.

بازی Naser Son of Man ؛ تریلر، داستان و گیم پلی بازی ناصر
تریلر بازی Naser

تریلر Naser Son of Man در بیش از 3 دقیقه زمان لندنی را به تصویر می کشد که نمادهای  ژانر سایبرپانک به وضوح در آن دیده می‌شود. پس از نشان دادن لندن و همچنین تاثیراتی که ربات‌ ها بر زندگی مردم عادی گذاشته‌ اند، درگیری مسلحانه‌ ناصر با ربات‌ها آغاز می‌شود.

در نهایت هم شاهد ملاقات شخصیت اصلی بازی با یکی از خدمتگذاران ملکه الیزابت هستیم. او به ناصر توصیه می‌کند دست از مبارزه کردن بردارد؛ زیرا هیچ شانسی برای پیروزی در برابر ارتش رباتیک ندارد. ناصر که کشور، مردم و عزیزترین افرادش را در جریان حمله از دست داده، مصمم به گرفتن انتقام است. در این مسیر، نه تنها قادر است از انواع مختلف سلاح‌ها بهره ببرد، بلکه می‌تواند از نیروهایی جادویی هم استفاده کند.

بازی Naser Son of Man یک بازی دو بعدی شوتر مبتنی بر کاورگیری است که در دنیای استیم پانکی با نام سرزمین موعود (Promised Land) جریان دارد. بازیکنان در این بازی کنترل ناصر، پادشاه ایران، را برعهده خواهند داشت. او سفری را به غرب آغاز می‌کند و وارد سرزمین‌های ملکه الیزابت می‌ شود. همه چیز از جایی آغاز شده است که ارتش ملکه الیزابت یک شی جادویی را از سرزمین ایران به سرقت برده و شعله‌های آتش و خاکستر امپراتوری ناصر را در بر گرفته‌اند. پادشاه ناصر تلاش دارد این کریستال را پس گرفته و ارتش انگلیس را نابود کند.

طراحی دنیای بازی Naser از بازی BioShock Infinite الهام گرفته شده است. سرزمین موعود به تصویر کشیده شده در این بازی دنیای پیشرفته مجهز به فناوری های پیشرفته است. به ظاهر مردمان این دنیا شاد هستند و از زندگی و امکانات خود لذت می برند. اما لذتی به قیمت از بین رفتن تمام دنیا!

در بازی ایرانی Naser پادشاه قاجار با تجهیزات و اسحله های مختلفی بهره می برد تا دشمنان خود را نابود کند. به عنوان مقال در تریلر منشرشده شاهدیم که او از اسحله ای مجهز به اره برقی استفاده می کند. او قابلیت مهم دیگری دارد که در مواقع خاص به کمکش می آید. این قابلیت، قابلیت دست خداست که برای نابودی هر دشمنی کاربرد دارد. بازی ایرانی Naser  به مدت دو سال در دست ساخت بوده است و استودیوی انلایتتد روبوت اینترتیمنت از انجین یونیتی برای توسعه آن بهره برده است.

گیم پلی بازی ناصر (Naser Son of Man)

در اولین تریلر منتشر شده از بازی برای اولین بار با دنیای بازی ایرانی Naser آشنا شدیم. در این ویدیو بخش های جذابی از گیم پلی به نمایش درآمد. دشمن اصلی در بازی، لشکر ربات های قدرتمند ملکه الیزابت هستند. ربات هایی بسیار قوی که باید برای نابود کردن آن ها از سلاح های مختلفی استفاده کنید.

هر ربات نقطه ضعف های مختلفی دارد که باید برای آن از سلاح یا تاکتیک های مختلفی استفاده کنید. گیم پلی بازی Naser آنطور که به نظر می رسد بسیار سریع است و نیاز به عکس العمل های سریع بازیکن دارد. در این بازی سیستم سنگرگیری نیز تعبیه شده است.

از دیگر بخش های گیم پلی، سکوبازی و معماهای محیطی است. البته نباید توقع معماهای فوق العاده پیچیده را از بازی ایرانی Naser داشت. در جدیدترین و آخرین تریلر بازی که چندی پیش منتشر شده است نیز برای اولین بار شاهد محیط هایی مربوط به ایران هستیم. ازآنجایی‌که ناصر هنوز شاهزاده است و ملکه الیزابت صفرم به ایران حمله می‌کند؛ می‌توان حدس زد که محیط نمایش داده‌شده مربوط به دوره محمدشاه قاجار است. دومین تریلر بازی Naser Son of Man را در ادامه ببینید:

آنطور که اعلام شده است بازی ایرانی ناصر قرار است برای پلتفرم های مختلفی از جمله پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر شود. در حال حاضر، هنوز تاریخ عرضه بازی ناصر مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازی ایرانی Naser چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر