;
coinex

پخش زنده والیبال نشسته ایران روسیه پارالمپیک توکیو 2020 [13 شهریور]

پخش زنده والیبال نشسته ایران روسیه پارالمپیک توکیو 2020 را با ما ببینید. تیم ایران بدون دادن حتی یک ست به فینال پارالمپیک توکیو 2020 رسیده است.

یکی از رشته‌های اعزامی به پارالمپیک، والیبال نشسته است. رشته‌ای که با هدف کسب هفتمین عنوان قهرمانی راهی این رویداد بزرگ خواهد شد. رشته والیبال برای نخستین بار در سال 1980 وارد بازی‌های پارالمپیک شد و در دو بخش ایستاده و نشسته برگزار شد. ایران نیز نخستین حضور خود را در سال 1988 تجربه کرد و در بخش والیبال نشسته به مقام قهرمانی رسید.

تیم کشورمان از آن زمان به بعد همواره پای ثابت رشته والیبال نشسته بود و در مجموع در هشت دوره حضورش صاحب شش مدال طلا و دو نقره شد تا پرافتخارترین تیم پارالمپیک لقب بگیرد. قهرمانی در 1988 سئول، 1992 بارسلون، 1996 آتلانتا، 2000 سیدنی، 2008 پکن و 2016 ریو و نایب قهرمانی در 2004 آتن و 2012 لندن، حاصل تلاش ملی‌پوشان والیبال نشسته در تاریخ بازی‌های پارالمپیک بوده است. اما برای پخش زنده والیبال نشسته ایران روسیه پارالمپیک توکیو 2020 با ما باشید.

پخش زنده والیبال نشسته ایران روسیه پارالمپیک توکیو 2020

تماشای فینال والیبال نشسته پارالمپیک توکیو 2020

تیم والیبال نشسته ایران در مرحله گروهی رقابت ها با اقتدار و با سه پیروزی قاطع 3 بر 0 مقابل آلمان، برزیل و چین به مرحله نیمه نهایی رسید تا مقابل بوسنی و هرزه گوین، رقیب سنتی خود قرار بگیرد. دو تیم معمولا در فینال این رشته باهم روبرو می شدند، حال آنکه این بار بوسنی با شکست برابر روسیه به عنوان تیم دوم گروه خود در نیمه نهایی به مصاف ایران آمد.

پخش زنده والیبال نشسته ایران روسیه پارالمپیک توکیو 2020 [13 شهریور]
ساعت پخش والیبال نشسته ایران روسیه پارالمپیک توکیو 2020 / ساعت پخش فینال والیبال نشسته پارالمپیک توکیو 2020 / زمان پخش والیبال نشسته ایران روسیه پارالمپیک توکیو 2020
داود علی‌پوریان، رمضان صالحی، سیدمحمد حسین حسینی، صادق بیگدلی، مجید لشکری، محمد نعمتی، مرتضی رمضانی، مرتضی مهرزاد، مهدی بابادی، مهرزاد مهروان و میثم علیپور نفراتی بودند که سرمربی در این دیدار به‌تناوب از آنان استفاده کرد. حسین گلستانی با مصدومیت در بازی نخست ادامه رقابت‌ها را از دست داد.

بوسنی هم اما به عنوان یکی از قدرت های والیبال نشسته جهان و صاحب دو مدال طلای المپیک حرفی برای گفتن برابر تیم شایسته ایران نداشت و مانند دیگر رقبای ایران در حسرت یک ست پیروزی ماند.

تیم بوسنی که در چند دوره گذشته همواره در فینال رقابت‌ها حریف سختی برای ایران بود این تیم در پارالمپیک ۲۰۰۴ آتن و ۲۰۱۲ لندن با شکست ایران به مدال طلا رسیده بود.

دیگر دیدار این مرحله را تیم‌های روسیه و برزیل برگزار کردند که تیم روسیه موفق شد با نتیجه سه بر صفر برزیل را شکست دهد. تیم بوسنی در گروه دوم با تیم‌های مصر، ژاپن و روسیه همگروه بود. تیم ایران والیبال نشسته ایران در هشت دوره حضور در پارالمپیک موفق به کسب ۶ مدال طلا و ۲ نقره شده است. اما برای تماشای پخش زنده والیبال نشسته ایران و روسیه پارالمپیک توکیو 2020 از یکی از راه های زیر استفاده کنید:

پخش زنده والیبال نشسته ایران فینال پارالمپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای استریم فیلم و سریال و مسابقات زنده است که به طور رایگان در اختیار کاربران است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به تماشای پخش زنده والیبال نشسته ایران روسیه فینال پارالمپیک توکیو 2020 بنشینید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای پخش زنده فینال والیبال نشسته پارالمپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده والیبال نشسته ایران فینال پارالمپیک توکیو 2020 از CBC Sports

پخش زنده والیبال نشسته ایران روسیه پارالمپیک توکیو 2020 [13 شهریور]
ساعت پخش والیبال نشسته ایران روسیه پارالمپیک توکیو 2020 / ساعت پخش فینال والیبال نشسته پارالمپیک توکیو 2020 / زمان پخش والیبال نشسته ایران روسیه پارالمپیک توکیو 2020
شما با استفاده از بخش پخش زنده در وب سایت سی بی سی کانادا  نیز می توانید پخش زنده فینال والیبال نشسته پارالمپیک توکیو 2020 را دنبال کنید. برای این مقصود از این لینک استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که استفاده از این سرویس پخش زنده رایگان مسابقات، نیاز به آی پی کانادا دارد. در نتیجه باید ابتدا با ابزارهای تغییر آی پی به سرور کانادا متصل شوید و سپس وارد این وب سایت شده، از بخش Live به تماشای پخش زنده والیبال نشسته ایران روسیه فینال پارالمپیک توکیو 2020 بنشینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده پخش زنده والیبال نشسته ایران روسیه پارالمپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر