;
coinex

بازی جدید جیمز باند در حال تولید است

بازی جدید جیمز باند در حال ساخت است. بازی که با اسم رمز Project 007 معروف است و پس از مدتها صبر طرفداران برای یک بازی جیمز باند جدید عرضه خواهد شد.

پروژه ۰۰۷ روزهای مهمی پیش رو دارد. چند هفته دیگر اکران آخرین فیلم با حضور جیمز باند خواهد بود، همزمان آمازون نیز در حال خرید شرکت مالک این فیلم است.

بازی جدید جیمز باند در حال ساخت

طی ماه‌های آینده بازیگر جدید جیمز باند و کل اعضای تیم بیست و ششمین فیلم انتخاب گردند. همزمان شرکت IO Interactive مشغول ساخت بازی جیمز باند است که شرکت مالک جیمزباند نیز از این بابت بسیار راضی است.

یکی از مدیرهای رده‌بالا شرکت MGM ( شرکت مالک ) می‌گوید: «همیشه موضوع درنهایت به پیدا کردن همکار درست برمی‌گردد. تیم IO در ساخت بازی‌های متمرکز روی مخفی‌کاری یک مامور ویژه متخصص است. پس سپرده شدن پروژه به اعضای آن واقعا رویایی بود که به واقعیت تبدیل شد.

آن‌ها یک عشق بسیار عمیق نسبت به مجموعه جیمز باند دارند و فوق‌العاده بااستعداد هستند. این عقدی است که آن را در آسمان‌ها بسته‌اند؛ جیمز باند و IO Interactive. ما با هم داریم روی محصولی کار می‌کنیم که به نظر ما برای طرفدارها بسیار ویژه خواهد بود».

براساس اطلاعات استخراج شده از آگهی‌های شغلی، گویا این بازی یک اثر سندباکس، سوم‌شخص و متمرکز روی ریشه‌های داستانی تبدیل شدن جیمز باند به مامور 007 است و گویا سازندگان می‌خواهند این بازی جدید در سیستم شوتینگ، مبارزات تن‌به‌تن و هوش مصنوعی دشمنان جلوتر از تمام آثار قبلی استودیو باشد.

احتمالا این بازی نسبت به سری بازی Hitman در این محصول بیشتر با کات‌سین‌ها و قصه‌گویی مفصل با حس‌وحال سینمایی همراه باشد به هر حال باید منتظر ماند و دید محصول نهایی چه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازی جدید جیمز باند چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر