;
coinex

تاریخ انتشار سه گانه Crysis ؛ کلکسیونی فراتر از انتظار!

تاریخ انتشار سه گانه Crysis مشخص شده است. بازی که سال پیش، نسخه ریمستر آن عرضه شد. این یکی از محبوب ترین و موردانتظارترین بازی های سال است.

با وجود این که این سه گانه محبوبیت قدیمی خود را از دست داده اما گویی قرار است این سه گانه در تاریخ ۱۵ اکتبر یا همان ۲۳ مهر ماه برای کنسول‌ها و پی‌سی عرضه گردد که البته تنها شامل کمپین داستانی است و ردی از بخش چندنفره در آن نخواهد بود.

تاریخ انتشار سه گانه Crysis

این بازی که نسخه دوم و سوم آن در حال بازسازی است، اتفاق خوبش آن است که صاحبان پلی استیشن ۵ هم می‌توانند با قابلیت پشتیبانی از نسل قبل، ریمستر سه‌گانه Crysis را بازی کنند. آن‌ها بازی را با رزولوشن 4K و با ۶۰ فریم بر ثانیه می‌توانند تجربه کنند. قیمت این سه‌گانه ۵۰ دلار می‌باشد که اگر به صورت جداگانه بخواهید خریداری کنید ۳۰ دلار خواهد بود.

تاریخ انتشار سه گانه Crysis ؛ کلکسیونی فراتر از انتظار!

از طرفی منتقدان نیز از گرافیک و موسیقی عالی، داستان خوب و گیم‌پلی بهبود یافته فصل دوم و سوم بازی Crysis تمجید کردند اما گویا نورپردازی بهتر، رهگیری پرتو نور و بافت‌های 8K راضی کننده نیست و بازیکنان خواهان مدرن شدن و تغییر گیم‌پلی، بهبود هوش مصنوعی و حذف مشکلات فنی هستند.

ریمستر سه‌گانه سری بازی Crysis در ۲۳ مهر برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

این که آیا این بازی می‌تواند به محبوبیت قبلی خود برسد و یا همه را ناامید کرده و با یک شکست بزرگ مواجه خواهد شد. به هر حال باید منتظر ماند و در آینده دید این شرکت چگونه این سه گانه‌ را بازسازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ انتشار سه گانه Crysis چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر