;
coinex

دانلود رایگان قسمت 10 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی

سریال آپارتمان بی گناهان با آنکه غم‌انگیز است اما مورد استقبال قرار گرفته است، برای دانلود رایگان قسمت 10 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی با ما باشید.

داستان سریال آپارتمان بی‌گناهان برگرفته از کتاب دکتر گولسرن بودایجی‌اوغلو است. این مجموعه قصه‌ی خانواده‌ای را روایت می‌کند که دردها و مشکلات روحی و روانی بسیاری دارند و از مهر و محبت مادر و پدر محروم بوده‌اند. ما در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 10 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 10 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی Masumlar Apartmani

سریال ترکی آپارتمان بی‌گناهان داستان خانواده‌ای پنج نفره است و از سه خواهر، یک برادر و پدر تشکیل شده، نام دختر بزرگ صفیه، دختر دوم گولبن، دختر آخر نریمان و تنها پسر خانواده هان است.

اگر قرار باشد به طور کوتاه از مشکلات روحی و روانی این خانواده بگویم بهتر است به اخلاق‌های خاص اعضای آن نگاهی کلی داشته باشیم. در این خانواده صفیه، که خواهر بزرگتر است، به شدت وسواس است و این وسواس او باعث شده است چند بار مواد غذایی که از بیرون خریداری می‌شوند را بشوید و حتی از خانه خود نیز بیرون نرود.

هر کدام از اعضای خانواده‌ی این سریال، به طوری درگیر یک یا چند اختلال روانی هستند. چهار فرزند این خانواده سال‌ها پیش مادر بی‌مهرشان را از دست داده‌اند؛ اما انگار سایه حضور بی‌مهر او همچنان بر زندگی آن‌ها سنگینی‌ می‌کند و بی‌رحمی و آزار و اذیت‌های مادرشان سبب شده است که  فرزندان این خانواده رفتاری نرمال نداشته باشند.

دانلود رایگان قسمت 10 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی
دانلود رایگان قسمت 10 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی / دانلود قسمت ده سریال آپارتمان بی گناهان / سریال ساختمان بی گناهان

خواهر دیگر گولین است، او عادت به شب‌ادراری دارد اما خواهر بزرگ‌تر اجازه نمی‌دهد او ملافه‌ها را بشوید، و گولین مجبور است ملافه‌ها را در یک کیسه‌ی پلاستیکی گذاشته و به واحد خالی طبقه بالایشان ببرد. این موضوع سبب شده مستاجرها شاکی شوند و واحدهای خود را تخلیه کنند. خواهر کوچک‌تر آن‌ها نریمان که نوجوان است، خودزنی می‌کند و بارها به دست‌های خود صدمه زده است.

و اما هان، که با اصرار پدر و برای دور ماندن از آزار و اذیت‌های مادرش، سال‌ها در آمریکا و مدارس شبانه‌روزی درس خوانده بود، حالا به ترکیه بازگشته و در کنار خانواده عجیب خود زندگی می‌کند. او صاحب یک شرکت تولیدکننده عطر است. با این حال که او سال‌ها از خانواده اش و آزارهای مادرش دور بوده است، اما او هم رفتاری عادی ندارد و دچار اختلالاتی است، او شب‌ها برای تخلیه روانی خود به زباله‌دانی‌ها پناه می‌برد و زمان خود را در میان زباله‌ها می‌گذراند.

دانلود رایگان قسمت 10 سریال آپارتمان بی گناهان
سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 10 دوبله فارسی / دانلود قسمت دهم سریال آپارتمان بی گناهان / دانلود قسمت دهم سریال آپارتمان بی گناهان

در این سریال غم انگیز و پربیننده ترکی بازیگران مطرح ترکیه همچون ازگی مولا (Ezgi Mola)، فرح زینب عبدالله (Farah Zeynep Abdullah)، بیرکان سوکولو (Birkan Sokullu) و مروه دیزدر (Merve Dizdar) ایفای نقش کرده‌اند.

در ادامه لینک دانلود دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان قسمت دهم را در اختیار شما می‌گذاریم. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود سریال ساختمان معصومان همراه ما باشید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 7 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 8 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 9 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی

دانلود قسمت دهم دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان

دانلود رایگان قسمت 8 سریال آپارتمان بی گناهان
دانلود قسمت ده دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان / دانلود قسمت دهم سریال آپارتمان بی گناهان / سریال ساختمان معصومان
  • کارگردان: چاعری لوستوالی
  • نویسنده: گولسرن بودایجی‌اوغلو
  • ستارگان: فراح زینب عبدالله، بیرکان سوکللو، مروه دیزدار، ازگی مولا
  • ژانر: درام، عاشقانه، خانوادگی و اجتماعی
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکیه
  • پخش: ساعت ۲۱ شب شبکه جم سریز

دانلود دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان قسمت دهم با کیفیت 240p از تلگرام

دانلود قسمت دهم سریال ترکی آپارتمان بی گناهان با کیفیت 480p از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 10 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر