;
coinex

تاریخ پخش فصل دوم سریال آپارتمان بی گناهان ؛ داستان، بازیگران و هر آنچه باید بدانیم

برای اطلاع از تاریخ پخش فصل دوم سریال آپارتمان بی گناهان و جزئیات آن، همراه ما باشید. در نوشتار جدید تکراتو آپارتمان بی گناهان را بررسی خواهیم نمود.

سریال آپارتمان بی گناهان در پاییز ۲۰۲۱ آغاز گردید و فصل یک آن در بهار ۲۰۲۱ خاتمه یافت. این سریال به مدت سه فصل مخاطبان خود را به گریه انداخت. و در صحنه‌هایی با رفتارها و حرف‌های کاراکتر گولبن آن‌ها را خنداند. متاسفانه داستان این سریال بر اساس داستان‌های واقعی نوشته شده است.

دکتر گولسرن بودایجی‌اوغلو، از روانشناسان چیره دست ترکیه هستند. ایشان با شنیدن دردها و اتفاق‌هایی که بر سر بیمارانشان افتاده است، رمان‌های بسیاری نوشته‌اند. این نوشته‌ها کمک می‌کنند تا مردم، دید بهتری نسبت به مسائلی که در جامعه وجود دارد، داشته باشند. تصور کنید هر سال تجاوزها اتفاق بیافتند و کسی از آن‌ها خبر نداشته باشد. آن وقت اوضاع این اتفاق، بدتر از وضعی که اکنون دارد، می‌شد.

با شناخت این بیماری‌های روحی، به دنبال درمان آن نیز خواهید بود. سریال‌های ترکی عروس استانبول، خانه تولدت سرنوشت توست، اتاق قرمز، دختر پشت پنجره و آپارتمان بی گناهان، همه برگرفته از رمان‌های دکتر بودایجی‌اوغلو هستند. تاریخ پخش فصل دوم سریال آپارتمان بی گناهان موضوعی است، که مخاطبان در پی آن هستند. در نوشتار جدید تکراتو، تاریخ پخش فصل دوم سریال آپارتمان بی گناهان و داستان آن، جزء به جزء بررسی شده است.

همچنین در رابطه با خلاصه فصل یک، کادر بازیگران و آنچه که در فصل ۲ خواهیم دید، صحبت به میان آمده است. اگر در رابطه با تاریخ پخش فصل دوم این سریال کنجکاو هستید، در نوشتار تاریخ پخش فصل دوم سریال آپارتمان بی گناهان همراه ما بمانید.

تاریخ پخش فصل دوم سریال آپارتمان بی گناهان

داستان بازیگران و هر آنچه باید بدانیم

تاریخ پخش فصل دوم سریال آپارتمان بی گناهان

سریال آپارتمان بی گناهان آخرین بار با قسمت پایانی فصل یک، وارد اکران شبکه TRT1 شده بود. مرگ ناگهانی کاراکتر اینجی با بازی فراح زینب عبدالله، مخاطبان را وارد شوک عظیمی کرد. این سریال که بازیگرانی همچون ازگی مولا، مروه دیزدار و بیرکان سکوللو، نقش‌های اول آن را ایفا می‌کنند، برای پخش در فصل جدید حاضر می‌شود. و اما تاریخ پخش فصل دوم سریال آپارتمان بی گناهان چه زمانی خواهد بود؟

سریال آپارتمان بی گناهان با داشتن کادر بازیگران عالی و سناریو فوق‌العاده توانسته بود جزء سریال‌های پربیننده قرار بگیرد. اما بینندگان کنجکاوند بدانند، که فصل دوم آپارتمان بی گناهان کی میاد و ما در این نوشتار پاسخ شما را فراهم کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی ترکیه

بهترین بازیگران ترکی زن و مرد 2021

خلاصه داستان سریال آپارتمان بی گناهان

عکسی از عروسی مخفیانه هان و اینجی
عکسی از عروسی مخفیانه هان و اینجی

سریال آپارتمان بی گناهان با نشان دادن خانواده‌ای آغاز شد، که شامل خواهر بزرگ با نام صفیه، خواهر دوم گلبن، پسر خانواده هان و دختر کوچک خانواده نریمان بود. مادر آن‌ها سال‌ها پیش فوت کرده بود و پدرشان دچار بیماری آلزایمر خفیف شده است. هان مدیریت شرکت تولید مواد آرایش بهداشتی خانوادگی خود را برعهده دارد.

نریمان دبیرستانی است و برای کنکور آماده می‌شود. اما بمب داستان آنجاست که متوجه می‌شویم صفیه و گلبن دچار وسواس شدید هستند. به صورتی که هر چیزی را چهار بار با صابون می‌شویند. حتی دانه‌های برنج و برگ اسفناج را! گلبن بیماری شب ادراری دارد و صفیه سالیان سال است که پایش را از خانه بیرون نگذاشته است.

به نظر نریمان و هان تنها اعضای سالم خانواده هستند. اما مگر ممکن است در خانه‌ای که عشق نباشد، محبت نباشد، این سطح از وسواس اعمال شود، کسی سالم بماند؟ صفیه محدودیت‌های بسیاری بر روی نریمان اعمال می‌کند. نریمان مادرش را ندیده است، اما صفیه به قدری تحت کنترل مادرش بوده است، که اکنون همان فشارها را به نریمان وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی عاشقانه

بهترین کانال تلگرام سریال ترکی

نریمان و اگه برادر اینجی
نریمان و اگه برادر اینجی

هان شب‌ها به مکان‌هایی که زباله‌ها را جمع می‌کنند می‌رود. مشخص نیست که علتش چیست؟ اما به نوعی بیماری است، که عادت دارد کاغذ‌های پاره و دور انداخته شده را جمع کند. در فلش بک‌هایی به کودکی‌اش مشخص می‌شود که مادرش پیوسته او را تحقیر کرده است. این باور بر او اعمال شده است که او قدر یک زباله ارزش ندارد. مادرش نقاشی‌های او را پاره می‌کرد و سطل آشغال می‌انداخت. تمام این‌ها عقده‌ای شدند که باعث شده است هان خود را بی‌ارزش حس کند.

تک تک آن‌ها بیماری‌های روحی حادی دارند، که نمی‌خواهند قبولش کنند و به دنبال درمان باشند. یک روز هان با اینجی آشنا می‌شود. دست تقدیر باعث می‌شود اینجی و خانواده‌اش به ساختمان خانوادگی هان نقل مکان کنند. این نزدیکی باعث می‌شود آن‌ها بدون اطلاع خانواده با هم ازدواج کنند. که طبیعتا این ازدواج عواقبی هم خواهد داشت.

در پی کشف اسرار خانوادگی هم، آن‌ها شوکه می‌شوند. اینجی ابتدا می‌خواهد از هان جدا شود، اما عشقی که به او دارد، مانع از این اتفاق می‌شود. او می‌ماند تا کمک کند این خانواده درمان شوند. اما متاسفانه به این راحتی‌ها که فکر می‌کرد نیست.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترکی تاریخ

جدیدترین و بهترین سریال های ترکی 2021

اولین روز آشنایی هان و اینجی
اولین روز آشنایی هان و اینجی

در قسمت آخر فصل یک میبینیم که اینجی و هان از هم دور هستند. اما زمانی که هان متوجه می‌شود اینجی حامله است، او را پیدا می‌کند تا برش گرداند. اما اینجی قبول نمی‌کند. با خودش فکر می‌کند و به این نتیجه می‌رسد که آنقدر عاشق هان است که نمی‌تواند از او دور باشد و تصمیم می‌گیرد که پیش هان برگردد. اما متاسفانه تصادف می‌کند و جان خود را از دست می‌دهد.

پس از این واقعه هان به قدری دیوانه می‌شود که او را بستری می‌کنند. صفیه که برای مراسم تعزیه مادر خودش هم نتوانسته بود از خانه بیرون رود، به خاطر اینجی بیرون می‌آید و برای دیدن هان نیز به درمانگاه می‌رود. باید دید که در فصل دوم سریال آپارتمان بی گناهان چه سرنوشتی منتظر آن‌ها خواهد بود. در ادامه نوشتار تاریخ پخش فصل دوم سریال آپارتمان بی گناهان برای شما مشخص شده است. همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV)

بهترین سریال های ترکی 2020

تاریخ شروع فصل دوم سریال آپارتمان بی گناهان

Han ve Inci
Han ve Inci

تاریخ شروع فصل دوم سریال ساختمان معصومان بالاخره مشخص شد. سریال آپارتمان بی گناهان شب‌های سه شنبه از شبکه TRT1 پخش می‌شد. فصل دوم سریال آپارتمان بی گناهان به زودی در ماه سپتامبر پخش خواهد شد. این سریال که مخاطبان بسیاری داشت، در قسمت ۳۷ فصل یک خود را به پایان رسانده بود. اما به زودی با آغاز پاییز، قسمت ۳۸ آن به نمایش در می‌آید.

اما تاریخ پخش فصل دوم سریال آپارتمان بی گناهان دقیقا چه زمانی است؟ فیلمبرداری این سریال هنوز شروع نشده است. اما با توجه به اینکه سریال دختر پشت پنجره از ۱۸ شهریور آغاز خواهد شد، تاریخ شروع فصل دوم سریال ساختمان معصومان هم اواخر شهریور و یا اوایل مهرماه باشد.

آنچه که در سایت‌ها و منابع رسمی این سریال دیده شده است، تاریخ پخش فصل دوم سریال آپارتمان بی گناهان هنوز به طور قطع مشخص نشده‌است. اما طبق روال همیشگی سریال‌های ترکی به نظر می‌آید تاریخ پخش فصل دوم سریال آپارتمان بی گناهان مصادف با آغاز پاییز و اواخر شهریور ماه باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه BBC در سال 2020

بهترین سریال های شبکه HBO در سال 2020

صفیه و عشق و دوست دوران نوجوانی اش، ناجی
صفیه و عشق و دوست دوران نوجوانی اش، ناجی

در این سریال شاهد دو خواهر وسواسی با نام‌های صفیه و گلبن هستیم. خواهر آن‌ها نریمان و برادرشان هان، در پی فرار از این شرایط و تشکیل خانواده خود هستند، اما هر یک از‌ آن‌ها نیز دچار اختلالات روانی هستند.

اینجی و برادرش اگه، که با ازدواج هان و اینجی، وارد این خانواده می‌شوند نیز، درگیر مسائل بسیاری می‌شوند. تمام این اتفاق‌ها و مسائل، فصل یک سریال آپارتمان بی گناهان را تشکیل می‌دهد.

طبق پست اخیر دکتر گولسرن بودایجی‌اوغلو در اینستاگرام، هنوز فیلمبرداری سریال آغاز نشده است. با مرگ کاراکتر اینجی، مخاطبان کنجکاو هستند که بدانند چه کسی جایگزین او، به عنوان نقش اصلی سریال خواهد آمد.

دکتر بودایجی‌اوغلو بار دیگر با انتشار پستی دیگر اعلام کرد، بازیگر ترک، ملیسا شنولسون، که در سریال نتفلیکس با نام عطیه نیز حضور داشت، به کادر بازیگران سریال آپارتمان بی گناهان پیوسته است. فراح زینب عبدالله نیز، به دلیل مرگ کاراکتری که نقش آن را بازی می‌کرد، از سریال جدا شده است و دیگر حضور نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ومپایری جهان

بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان

Ferah Zeynep Abdollah ve Birkan Sokullu
Ferah Zeynep Abdollah ve Birkan Sokullu

اما مروه دیزدار، ازگی مولا و بیرکان سکوللو به ایفای نقش خود ادامه خواهند داد. مروه در نقش گلبن، ازگی در نقش صفیه و بیرکان در نقش هان، ادامه ماجرا را بازی خواهند کرد. باید دید که در ادامه چه اتفاق‌های برای این خواهران و برادر خواهد افتاد.

داستان‌ها و ماجراهای بی‌نظیری، طبق گفته‌های دکتر بودایجی‌اوغلو در فصل دوم سریال آپارتمان بی گناهان در انتظار مخاطب خواهد بود. اگر شما نیز می‌پرسید که فصل دوم آپارتمان بی گناهان کی میاد ؟ باید پاسخ داد که به زودی فصل دوم سریال آپارتمان بی گناهان طبق روال سابق، پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2020

بهترین سریال های کمدی خارجی

عوامل فصل دوم سریال آپارتمان بی گناهان

صحنه فرار ناجی از دست هان
صحنه فرار ناجی از دست هان
  • کارگردان: چاعری لوستوالی
  • برگرفته از: رمان Madalyonun İçi اثر دکتر گولسرن بودایجی‌اوغلو
  • ستارگان: بیرکان سوکللو، مروه دیزدار، ازگی مولا، ملیسا شنولسون
  • ژانر: درام، عاشقانه، خانوادگی و اجتماعی
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکیه
  • پخش از: شبکه TRT1

بیشتر بخوانید:

.

منبع: haberentel , milliyet

نظرات شما در خصوص تاریخ پخش فصل دوم سریال آپارتمان بی گناهان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر