;
coinex

طراحی احتمالی دوربین هوآوی میت 50

طراحی احتمالی دوربین هوآوی میت 50 با انتشار یک رندر لو رفت. البته این رندر به طور رسمی منتشر نشده است ولی طراحی خیره‌ کننده‌ای دارد که نظرها را جلب می‌کند.

موبایل‌های پرچمدار سری P هواوی امسال طراحی خیره کننده ای داشته‌اند اما با این وجود طراحی سری Mate در نسل های قبلی بهتر از سری P است. آنچه که مشخص است امسال این دو سری طراحی‌های مشابه‌ای خواهند داشت.

طراحی احتمالی دوربین هوآوی میت 50

طبق تصاویر لو رفته از میت ۵۰ احتمالا دوربین آن همان طراحی دوربین هواوی P50 به نام حلقه دوگانه یا Dual Ring را داشته باشد و احتمالا طراحی قاب دوربین هواوی پی ۵۰ در یک دایره و وسط قاب پشتی هواوی میت ۵۰ خواهد بود.

در این رندر دایره بزرگ وسطی شامل لوگو Leica هست که نشان دهنده امید طراح این رندر به ادامه دار بودن همکاری هواوی و Leica است. همکاری که مدتی بود پایان یافته بود ولی با دیدن آن در هواوی P50 غافلگیر شدیم.

طراحی احتمالی دوربین هوآوی میت 50

درباره دیگر مشخصات این موبایل پرچمدار اطلاعات رسمی در دست نیست و همه آن بر پایه احتمالات است. هواوی اگر در شرایط عادی و خارج از تحریم بود اواسط پاییز این موبایل را معرفی می‌کرد اما چون شرایط عادی نیست و هنوز تراشه پرچمدار جدید Kirin در شهریور ماه معرفی نشده است، شاید معرفی این موبایل نیز با تاخیر روبرو گردد.

به هر حال کرونا، تحریم‌ها و کمبود قطعات این روزها هواوی را بیشت از حد آزار می‌دهد و حتی باعث عقب نشینی نسبی این شرکت از صنعت موبایل و ورود آن به صنعت خودروسازی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طراحی احتمالی دوربین هوآوی میت 50 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر