;
coinex

اکبر نیکزاد رئیس جدید بنیاد مسکن کیست؟

فوت علیرضا تابش رئیس سابق بنیاد مسکن سبب شد تا اکبر نیکزاد رئیس جدید بنیاد مسکن باشد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

بعد از فوت “علیرضا تابش” رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به علت کرونا، این بنیاد ملی تا مدت‌ها با سرپرستی اداره شده است.  سرانجام امروز اکبر نیک زاد به عنوان رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منصوب شد و قرار است فردا صبح، مراسم معارفه او برگزار گردد.

اکبر نیکزاد رئیس جدید بنیاد مسکن کیست؟

اما به حقیقت اکبر نیکزاد رئیس جدید بنیاد مسکن کیست؟ برای یافتن جواب این سوال بهتر است نگاهی به سابقه‌ی کاری و بیوگرافی او کنیم. اکبر نیکزاد در ۱۳۴۸ اردبیل متولد شده است و در سوابق اجرایی اش استانداری سابق استان اردبیل، استانداری اسبق کهگیلویه و بویراحمد، ریاست بازسازی ستاد تهران در زلزله بم، ریاست بنیاد مسکن اراک، شهرداری اردبیل و معاونت استاندار قزوین به چشم می خورد.

اکبر نیکزاد رئیس جدید بنیاد مسکن کیست؟

و در حال حاضر مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران اکباتان از شرکت‌های تابعه بنیاد مسکن کشور می‌باشد. از وعده‌های اصلی وی ساخت ۲۰۰ هزار مسکن سالانه است که قرار است در شهرهای مختلفی در راستای طرح ساخت یک میلیون مسکن، اجرا گردد.

حال باید منتطر ماند و دید که آیا می‌تواند به این وعده‌ی بزرگ عمل کند و موفقیتی بزرگ را کسب کند یا در اجرای این وعده‌ی بیش از حد بزرگ ناتوان مانده و شکستی بزرگ در کارنامه خود ثبت خواهد کرد. شکست و موفقیتی که اکر در کارنامه هر کس ثبت گردد قطعا آینده‌ی کاری وی را تغییر داده و زیر و رو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اکبر نیکزاد رئیس جدید بنیاد مسکن چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر