;
coinex

دانلود سریال See فصل دوم قسمت 3 با زیرنویس چسبیده

سریال see یکی از محبوب‌ترین سریال‌های 2021 است. در ادامه برای دانلود سریال See فصل دوم قسمت 3 با زیرنویس چسبیده با ما همراه باشید.

فصل دوم سریال see یکی از جدیدترین سریال های ساخته شده در سال 2021 است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این سریال به کارگردانی فرانسیس لارنس ساخته شده است. در این مجموعه ستارگانی همچون جیسون موموآ، الفری وودارد، سیلفیا هوکس، کریستیان کامارگو، هرا هیلمار ایفای نقش کرده‌اند. اگر علاقمند به سریال‌هایی با ژانر درام و علمی تخیلی هستید دانلود سریال See فصل دوم قسمت 3 با زیرنویس چسبیده از دست ندهید.

دانلود سریال See فصل دوم قسمت 3 با زیرنویس چسبیده

داستان فصل اول به حدی جذاب بود که طرفداران این سریال از زمانی که فصل اول این سریال پایان یافت منتظر پخش فصل دوم این سریال بودند. داستان این سریال ها در در اوایل قرن ۲۱ روایت می‌شود. جایی که کره زمین آلوده به ویروسی مرگبار شده که خود منجر به کاهش جمعیت انسان ها به زیر ۲ میلیون نفر شده است.

داستان سریال درباره تعدادی از ساکنان زمین است که قدرت بینایی خود را از دست داده‌اند به همین علت آن‌ها از قیبله خود به یک منطقه دیگر مهاجرت کرده اند. حال پس گذشت چند وقت به قبیله خود بازگشته‌اند. تا حدی می‌توان این مجموعه دیدنی را از این نظر ویران شهرگونه دانست.

دانلود سریال See فصل دوم قسمت 3 با زیرنویس چسبیده
سریال see فصل دوم قسمت سوم بدون سانسور / دانلود فصل دوم سریال see زیرنویس چسبیده / دانلود سریال دیدن فصل دوم قسمت 3 با زیرنویس چسبیده

مردم این قبیله تلاش می‌کنند تا به زندگی معمولی خود باز گردند و راهی برای زنده ماندن پیدا کنند. این قیبله با توجه به این که نابینا هستند به شکار می‌روند و امورات زندگی خود را می‌گذرانند. حالا در این میان همسر یک جنگجوی کور به نام بابا واس، فرزندان دوقلویی به دنیا می‌آورد که از توانایی دیدن برخوردارند.

به نظر می‌رسد داستان سریال See بر اساس رمان «سرزمین نابینایان» (The Country of the Blind) که هربرت جورج ولز در سال 1904 به رشته تحریر درآورده، نوشته شده است. نویسنده در این رمان تلاش موفقی کرده تا ماجرای دهکده‌ای دور افتاده در میان کوه‌ها را روایت کند که مردم در آنجا آن سال‌هاست با دنیای خارج از روستا رابطه‌ای ندارند.

با گذشت زمان‌ها مردم این دهکده بینایی خود را از دست داده‌اند و نسل جدید آن‌ها چیزی از بینایی نمی‌دانند. با این همه تا به اکنون نویسندگان این سریال اشاره‌ای به این رمان نکرده‌اند.

اما در ادامه می‌توانید سریال see فصل دوم قسمت سوم بدون سانسور را دانلود کنید. به علاوه تریلر فصل دوم سریال SEE را نیز می‌توانید در تکراتو مشاهده نمایید. برای دانلود سریال دیدن فصل دوم قسمت سوم بدون سانسور ادامه مطلب را از دست ندهید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

 دانلود فصل دوم سریال see قسمت اول با زیرنویس چسبیده

دانلود سریال See فصل دوم قسمت 2 با زیرنویس چسبیده

دانلود فصل دوم سریال see قسمت سوم با زیرنویس چسبیده

دانلود فصل دوم سریال see قسمت سوم با زیرنویس چسبیده
سریال دیدن فصل 2 قسمت 3 / سریال see فصل 2 قسمت 3 / دانلود فصل دوم سریال see قسمت سوم با زیرنویس چسبیده
  • نام سریال: دیدن 2 (See season 2)
  • ژانر: اکشن، درام، علمی تخیلی
  • محصول: 2021 آمریکا
  • بازیگران: Jason Momoa, Sylvia Hoeks, Hera Hilmar

لینک دانلود سریال دیدن فصل 2 قسمت 3 از تلگرام با کیفیت 480p

لینک دانلود سریال دیدن فصل دوم قسمت سوم بدون سانسور از تلگرام با کیفیت 720p

لینک دانلود سریال دیدن فصل دوم قسمت 3 با زیرنویس چسبیده از تلگرام با کیفیت 1080p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود سریال See فصل دوم قسمت 3 با زیرنویس چسبیده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام خدمت عوامل پخش سریال سی لطفا با دوبله فارسی پخش کنید

    پاسخ