;
coinex

ساخت سریال Sandman برای HBO تایید شد

سرانجام ساخت سریال Sandman برای HBO تایید شد، این سریال قرار است براساس کمیک Dead Boy Detectives که اسپین‌آف کمیک Sandman است، ساخته شود.

براساس گزارش‌ها، این شبکه سفارش ساخت قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال Dead Boy Detectives را به استودیو Berlanti Productions داده است که نویسندگی آن برعهده  استیو یوکی است. او یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه خواهد بود و دیگر تهیه کننده اجرایی این سریال نیز جرمی کارور می‌باشد.

ساخت سریال Sandman برای HBO تایید شد

البته هنوز سفارش ساخت یک فصل به طور کامل داده نشده است، اما احتمال ساخت یک فصل کامل از این سریال بسیار بالاست. مجموعه Dead Boy Detectives توسط نیل گیمن ساخته شده است و اولین‌بار نیز در کمیک‌های The Sandman آن را دیدیم که بعدا این شخصیت‌ها در کمیک‌های دیگری مثل کمیک The Books of Magic، کمیک Children’s Crusade، کمیک Doom Patrol و غیره نیز بودند.

ساخت سریال Sandman برای HBO تایید شد

داستان کمیک این مجموعه اینگونه بود که چارلز رولند و ادوین پین دو پسر بچه مدرسه‌ای بودند که تصمیم گرفتند تا وارد دنیای پس از مرگ نشوند و در زمین باقی بمانند تا در مورد جنایات ماوراء طبیعی تحقیق و آن را حل کنند. رولند و پین قرار است در فصل سوم سریال Doom Patrol هم حضور داشته باشند که سباستین کرافت و تای تننت، آن‌ها را بازی خواهند کرد. البته بعید است در قسمت پایلوت سریال Dead Boy Detectives هم باشند و احتمالا بازیگران جدیدی برای این دو نقش استفاده خواهند شد.

کارگردان قسمت پایلوت سریال Dead Boy Detectives هم هنوز معلوم نیست ولی مراحل فیلم‌برداری قسمت آزمایشی این سریال برای شروع از نوامبر امسال یا همان آبان یا آذر‌ تعیین شده است. از طرفی سریال The Sandman هم برای شبکه نتفلیکس در حال تولید است که براساس اخبار منتشره امکان حضور دو شخصیت رولند و پین در این سریال حداقل در آینده نزدیک وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساخت سریال Sandman چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر