;
coinex

وام یک میلیارد تومانی خرید مسکن برای جوانان ؛ جزئیات و نحوه ثبت نام

به تازگی وام یک میلیارد تومانی خرید مسکن برای جوانان اعلام شده است و شما می‌توانید با ایجاد یک حساب پس انداز برای فرزند خود به آن دست پیدا کنید.

برای دریافت این وام شما با ایجاد حسابی برای فرزند خود در سال ۱۴۰۵ می‌توانید یک میلیارد تومان وام مسکن بگیرید که البته مشخص نیست آن موقع به اندازه قیمت یک منزل باشد یا خیر.

وام یک میلیارد تومانی خرید مسکن برای جوانان ؛ جزئیات و نحوه ثبت نام

مدیر عامل بانک مسکن امروز اعلام نمود که سقف وام خرید مسکن جوانان به یک میلیارد تومان رسیده و شورای پول و اعتبار هم با آن موافقت کرده است. البته این وام اکنون و فوری پرداخت نمی‌شود. بلکه شما اگر همین امروز حساب بانک مسکن جوانان را افتتاح کنید، سال ۴۰۱۵ یک میلیارد تومان وام خرید مسکن دریافت خواهید کرد.

حداقل انتظار برای این وام ۵ سال و حداکثر ۱۵ سال است و شما باید در بانک مسکن حساب وام مسکن جوانان داشته باشید و ماهانه حداقل ۲۰۰ هزار تومان در این حساب سپرده‌گذاری کنید. با پنج سال انتظار، مبلغ وام مسکن جوانان در تهران ۴۰۰ میلیون تومان، کلانشهرها ۳۵۰ میلیون و سایر شهرها ۳۰۰ میلیون تومان می‌باشد. اگر هم ۱۵ سال منتظر بمانید، مبلغ وام مسکن جوانان در تهران ۱ میلیارد تومان، کلانشهرها ۸۵۰ میلیون و سایر شهرها ۷۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

نرخ سود تسهیلات این وام بین شش تا ۹ درصد خواهد بود که این بسته به حداکثر زمان بازپرداخت وام است. اگر افراد وام مسکن خود را پنج ساله تسویه کنند شش درصد سود خواهد بود اما اگر مدت بازپرداخت بالای پنج سال باشد، سود تسهیلات ۹ درصد خواهد بود. حداکثر زمان بازپرداخت وام مسکن جوانان نیز ۲۰ سال می‌باشد.

به هر حال هر کس که به ۱۸ سال تمام داشته باشد و یا حکم رشد از سوی دادگاه صادر شده باشد می‌تواند به نام خود یا کسانی که تحت ولایت و قیومیت او باشند حساب پس‌انداز مسکن جوانان باز کند و ماهانه مبلغی را به این حساب واریز کنند که در سال ۱۴۰۰، ۲۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص وام یک میلیارد تومانی خرید مسکن برای جوانان چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر