;
coinex

احمدرضا حلبی ساز کیست و چرا طالبان او را دستگیر کرد؟

جدیدترین اخبار منتشر شده حکایت از این دارد که عکاس ایرانی احمدرضا حلبی ساز توسط طالبان دستگیر شده است. اما احمدرضا حلبی ساز کیست ؟

حال تسلط طالبان بر تمام افغانستان مشخص شده و با سقوط پنجشیر دیگر هیچ ولایتی عملا از دسترس طالبان خارج نیست. گرچه جبهه مقاومت ملی به رهبری احمد مسعود همچنان به مقاومت خود ادامه می دهد، اما دیگر افغانستان، ملک طالبان است.

احمدرضا حلبی ساز کیست و چرا طالبان او را دستگیر کرد؟

در شرایطی که نگرانی ها درباره کنترل طالبان بر کابل در بالاترین سطح خود قرار دارد، اخیرتا درباره امنیت خبرنگاران و عکاسان نیز نگرانی های به وجود آمده است. امروز و جدیدترین اخبار منتشر شده حکایت از این دارد که یک عکاس ایرانی با وجود کسب همه مجوزهای لازم برای ورود به افغانستان، چند روزی هست که در اسارت طالبان به سر می برد.

حالا احمدرضا حلبی ساز نزدیک 4 روز است که در اسارت طالبان است. او در هرات دستگیر شده و بنابر اطلاعات موجود منع قانونی در وورد و فعالیت او در افغانستان وجود نداشته است.

هنوز جزئیات بیشتری از محل نگهداری و علت دستگیری احمدرضا حلبی ساز منتشر نشده است اما دستگیری این عکاس سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده است.

بیشتر بخوانید:

احمدرضا حلبی ساز کیست و چرا توسط طالبان دستگیر شده است؟ نظر شما در این باره چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر