;
coinex

دانلود رایگان قسمت 13 سریال بازی بخت با زیرنویس فارسی چسبیده

یکی از جدیدترین سریال‌های کمدی عاشقانه سریال بازی بخت است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 13 سریال بازی بخت با زیرنویس فارسی چسبیده با ما باشید.

بازی بخت یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تابستانه است که در سال 2021 ساخته شده است. در این مجموعه کمدی عاشقانه شما شاهد لحظات طنز بسیاری هستید. در این سریال دیدنی، جمره بایسل ایفای نقش کرده است. این بازگیر جوان در این چند ساله در سریال‌های همچون رامو و سمت چپ قلب من بسیار خوش درخشیده است.

از دیگر بازیگرانی که در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند می‌توان به آیتاچ شاشماز و ادریس نبی تاسکان اشاره کرد.اما در ادامه لینک دانلود قسمت 13 سریال بازی را در اختیار شما می‌گذاریم. با تکراتو همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 13 سریال بازی بخت

در این سریال شاهد زندگی دختری به نام آدا هستیم. او در دوران کودکی مادر و پدر خود را از دست داده و با خاله‌هایش زندگی می‌کند. خانواده آدا معتقد هستند اگر با عشق اولت ازدواج نکنی هیچ گاه خوش بخت نمی‌شود و دیگر هیچ گاه با عشق روبه رو نمی‌شوی.

آدا برای تحصیل به شهر می‌رود و عاشق یکی از همکلاسی‌هایش که تابعیت کشور ترکیه را ندارد می‌شود. پسر داستان دنبال یک دختر است که تابعیت کشور ترکیه را داشته باشد و با او ازدواج کند تا بتواند در آن کشور بماند.

آدا که همانند خاتوداه‌اش به باور غلط ایمان داد سعی می‌کند تا به روزگار نزدیک شود و او را عاشق خود کند به همین دلیل به او پیشنهاد می‌دهد که مدتی با هم دوست باشند و بعد از آن ازدواج کنند تا روزگار هم بتواند تابعیت خود را بگیرد. و این ماجرا شروع زندگی مشترک این دو بود.

آدا حاضر است به خاطر او هر کاری را انجام دهد. اما این عشق دوام بسیاری نداشت. یک روز آدا تصمیم گرفت به ملاقات روزگار در محل کارش برود و او را سوپرایز کند. اما زمانی که به جلوی شرکت رسید روزگار را به یکی از همکارانش دید و متوجه خیانت او شد.

روزگار با کمال پرویی به آدا گفت که او را هیچ وقت دوست نداشته و همیشه او را به عنوان دوست می‌دیده نه یک عشق و تنها به خاطر این زمانی طولانی نقش بازی کرده است که بتوانید با استفاده از آدا تابعیت کشور ترکیه را بگیرد.

دانلود رایگان قسمت 13 سریال بازی بخت
دانلود سریال ترکی بازی سرنوشت / سریال بازی سرنوشت / دانلود قسمت سیزدهم سریال بازی بخت

آدا با فهمیدن این داستان ضربه سختی می‌خورد و تصمیم می‌گیرد به جای یک دختر ضعیف و عاشق تبدیل به دختری قوی و محکم شود. دختر داستان سخت به دنبال کار است. وی به عنوان یک منشی وارد یک شرکت می‌شود و شروع به کار می‌کند.

آدا که متوجه شده است آن حسی که نسبت به روزگار داشته عشق نبوده به شدت از ازدواجی که کرده پشیمان شده و دوست دارد هرچه زودتر از روزگار جدا شود. چرا که او طی یک اتفاق عاشق رئیس خود شده است و دوست دارد هرچه زودتر به او برسد.

از نظر آدا دو چیز غیرممکن وجود ندارد، یکی در آرزوها و دیگری در عشق. او تصمیم گرفته است روزگار را فراموش کند، و قلب بورا را به دست آورد. به نظر شما آدا می‌تواند از دست روزگار خلاص شود به عشقش برسد؟ آیا بورا متوجه ازدواج سفید آدا و روزگار می‌شود؟ اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید دانلود بازی بخت را از دست ندهید.

در این سریال شاهد لحظات کمدی و طنزی هستید به همین علت هیچگاه از دیدن این فیلم خسته نمی‌شوید اگر علاقمند به ژانرهای کمدی عاشقانه هستید لینک دانلود قسمت 13 سریال بازی را از دست ندهید.

حال در ادامه مطلب برای دانلود رایگان قسمت 13 سریال بازی بخت همراه تکراتو باشید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 11 سریال بازی بخت با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود رایگان قسمت 12 سریال بازی بخت با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود قسمت سیزدهم سریال بازی بخت

دانلود رایگان قسمت 13 سریال بازی بخت
دانلود سریال ترکی بازی سرنوشت / سریال بازی سرنوشت / دانلود قسمت سیزدهم سریال بازی بخت / دانلود رایگان قسمت 13 سریال بازی بخت
  • نام ترکی: سریال ترکی Baht Oyunu
  • کارگردان: سردار گوزالک‌لی
  • نویسندگان: ارکان بیرگورن، تونا کیگی
  • ستارگان: آیتاچ شاشماز، جمره بایسل، ادریس نبی تاسکان
  • ژانر: درام، کمدی، عاشقانه
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکیه
  • زمان پخش: هر سه شنبه از کانال D

دانلود سریال بازی بخت قسمت 13 از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود سریال بازی بخت قسمت 13 از تلگرام با کیفیت 480p

دانلود سریال Baht Oyunu قسمت سیزدهم از تلگرام با کیفیت 720p

دانلود سریال Baht Oyunu قسمت سیزدهم از تلگرام با کیفیت 1080p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 13 سریال بازی بخت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر