;
coinex

بهترین سیگار های الکترونیک 2021 ؛ ویپ خوب چی بکشیم!

بهترین سیگار های الکترونیک 2021 کدام سیگار است؟ این سوال برای افرادی که اقدام به ترک سیگار می کنند بسیار حائز اهمیت است. برای پاسخ به این سوال با تکراتو باشید.

کشیدن سیگار یکی از مضرترین و در عین حال فراگیرترین عادات بشر مدرن است. هرکس حتی افرادی که سیگار را تجربه نکرده اند هم اگر بگویند حداقل یک بار وسوسه کسیدن سیگار را نداشته اند احتمالا چیزی را پنهان می کنند.

اما ویپ یا همان سیگار الکترونیکی جایگزینی مناسب برای این عادت مضر است. حتما برای شما هم پیش آمده که بپرسید بهترین ویپ 2021 کدام است؟ یا در کل بهترین مارک سیگار الکترونیکی کدام برندها هستند؟ در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین سیگار های الکترونیک 2021 بپردزایم. با ما همراه باشید.

بهترین سیگار های الکترونیک 2021

بهترین سیگارهای الکترونیک 2021 در کارخانجات و برندهای مختلفی تولید می شوند قبل از اینکه با آن‌ها آشنا شویم بهتر است توضیحی مختصری در باره ویپ یدهیم.

سیگار الکترونیک، وسیله‌ای است الکترونیکی که استعمال دخانیات را شبیه‌سازی می‌کند. به آن وِیپ نیز می‌گویند. این کار توسط تولید بخارات خاصی که بو، طعم، مزه و احساس کشیدن سیگار واقعی را به مصرف‌کننده بدهد اما زیان‌های سیگار واقعی را نداشته یا این زیان‌ها به حداقل برسد در این گونه سیگارها انجام می‌شود.

سیگار الکترونیکی اولین‌بار در سال ۲۰۰۳ و در کشور چین تولید شد اما امروزه در نقاط مختلف جهان فروخته می‌شود و میلیون‌ها مصرف‌کننده دارد. در کشورهای مختلف، قوانین متفاوتی در مورد فروش و استفاده از سیگارهای الکترونیکی وضع شده‌است. ارزش تولید جهانی این محصول در سال ۲۰۱۳ میلادی به مرز ۳ میلیارد دلار رسید.

در حال حاضر، برخی از شرکت‌های بزرگ تولید سیگار در جهان که در سال‌های اخیر با کاهش قابل توجه در فروش مواجه بوده‌اند، به سرمایه‌گذاری در تحقیق و تولید سیگار برقی روی اورده‌اند.

بهترین سیگارهای الکترونیک 2021 اما هنوز در کشور چین تولید می شوند. چین توانسته  به اولین و بزرگترین صادرکننده بهترین ویپ های 2021 بدل شود.مطالعهٔ جدیدی در آمریکا نشان داده‌است که در سال ۲۰۱۶، حدود ۱۱ میلیون از بالغین آمریکایی مصرف‌کنندهٔ متداول سیگار الکترونیکی و این عدد رو به گسترش نیز بوده است بنظر می رسد در آینده ای نه چندان دور بهترین سیگارهای الکترونیک جای سیگارهای معمولی را خواهند گرفت.

اما استدلال طرفداران استفاده از بهترین مارک سیگار الکترونیکی این است که سیگار الکترونیکی حاوی هیچ‌یک از مواد زیانباری نیست که از سوختن توتون و کاغذ سیگارهای معمولی تولید می‌شود اما می‌تواند میل به سیگار کشیدن را تسکین دهد.

به این ترتیب، سیگار برقی وسیله واسطه برای کنار گذاشتن کامل مصرف دخانیات توصیف شده‌است. پژوهشگران بسیاری نیز از کشورهای مختلف جهان در نامه‌ای به سازمان بهداشت جهانی، وابسته به سازمان ملل متحد، از این سازمان خواستند از قرار دادن سیگار برقی در طبقه‌بندی دخانیات زیانبار مانند سیگار خودداری ورزد و خواستار آزادی استفاده از سیگار برقی شده‌اند.

به عقیده آنان طبقه‌بندی سیگار الکترونیک در زمره دخانیات زیانبار باعث خواهد شد تا فرصتی مناسب برای کاهش موارد بیماری و مرگ در اثر استعمال دخانیات از دست برود. سیگار برقی بخشی از راه حل مسئله مصرف دخانیات است. اما بهترین ویپ های 2021 با نوآوری ها و فناوری های جدید دل بسیاری از طرفداران ویپ را برده اند.

اما اگر بازهم بخواهیم از فواید ویپ ها بگوییم باید به آمار وزارت بهداشت آمریکا اشاره کنیم در این آمار می خوانیم که سیگار هر ساله جان بیش از 480000 آمریکایی را می گیرد. مجله Science می گوید محافظه کارانه ترین تخمین ها نشان می دهد که ویپینگ نیکوتین به عنوان جایگزینی برای  سیگار، طی 10 سال آینده، از 1.6 میلیون مرگ زودرس جلوگیری می کند و در مجموع 20.8 میلیون سال عمر را  فقط در ایالات متحده ذخیره می کند. در ادامه این نوشتار قصد داریم به معرفی لیستی از بهترین سیگار های الکترونیک 2021 بپردازیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با پرفروش ترین و بهترین برندهای سیگار

ویپ وپرسو سواگ (Vaporesso Swag 2 Kit)

بهترین سیگار های الکترونیک 2021
بهترین سیگار های الکترونیک 2021

این ویپ بخاطر عملکرد خوب و همچنین دوام بالا جزو لیست بهترین سیگارهای الکترونیک 2021 قرار می گیرد. این ویپ با استفاده از micro usb شارژ می شود و همچنین دارای ظرفیت 3.5 میلی لیتری است. سیستم کام دهی در این ویپ به صورت دکمه ای است.

صقحه نمایش این محصول نیز به صورت تک رنگ بوده و تمام جزییات را به نمایش می گذارد. این ویپ مانند برادر کوچکتر خود سواگ دارای توان خروجی 80 وات و دارای چیپست قوی Axon باعث شده 5 برابر قدرت طعم رسانی و روان تر شدن دود موقع استفاده از را تجربه کنید.

نسل جدید این دستگاه نسبت به نسل قدیمی سبک تر و با دوام تر با خاصیت های ضدخش ، ضد تعریق عرضه شد . سواگ 2 از اتومایزرهای شرکت ویپرسو یعنی NRG PE Sub-Ohm ساخته شده و یک ویپ زیبا و لاکچری را عرضه کرده است.

بدنه ی ویپ سواگ 2 مشابه تمام دیگر مدل‌های قوی شرکت ویپرسو از آلومینیوم مستحکم و با دوام ساخته شده از این رو به راحتی خط و خش روی بدنه آن نمیافند و از استحکام کافی برخوردار است.

بسیاری از کارشناسان معتقدند این محصول بهترین مارک سیگار الکترونیکی در جهان است و در بعضی نظر سنجی ها نیز این ویپ توانسته رتبه نخست بهترین ویپ 2021 را بدست بیاورد. ویپ سواگ 2 تنها به یک باتری 18650ولتی  نیاز دارد و محفظه ی باتری هم دارای یک درپوش در بالای دستگاه است که با باز کردن محفظه می توان باتری را در داخل دستگاه قرار داد.

بیشتر بخوانید: آثار ترک سیگار برای شما و بدنتان چیست؟

ویپ آرگوس جی تی وپوو

بهترین سیگار های الکترونیک 2021
بهترین سیگار های الکترونیک 2021

ویپ آرگوس جی تی وپوو VOOPOO Argus GT 160W TC Box Mod ، ترکیبی ایده آل از وزن سبک و عملکردی که برای علاقه مندان به فضای باز ساخته شده است. هنگامی که ARGUS GT سبک‌تر، هوشمندانه و کاربردی­تری را امتحان کردید، دیگر راهی نخواهید داشت جز اینکه دوباره امتحان کنید.

ویپ آرگوس از آلیاژ روی همراه با چرم برای تزیین آن ساخته شده است. از نظر زیبایی 30% سبک­تر و ایده­‌آل­ تر از نسخه­ های قبلی تولید شده است. چیپست  GENE.TT، ترکیبی عالی از عملکرد و زیبایی و همچنین دارای عملکرد قدرتمند در اشتعال سریع و انفجار بالا است. همچنین عملکردهای هوشمند مانند حالت SMART و TC را فراهم می‌کند.

160W خروجی قدرتمند و سبک، خروجی ویپ آرگوس جی تی تا 160 وات بالا است. چیپست GENE.TT در یک لحظه مه غلیظی به آن می‌دهد. دامنه قدرت قابل تنظیم، نیازهای مختلف شما را کاملا برآورده می‌کند. حالت TC  حالتی است که  امکان سفارشی کردن را به شما می‌دهد، فقط کافیست دکمه‌های+ و – را به صورت همزمان فشار دهید تا وارد تنظیمات شوید.

سیستم جریان هوای بی نهایت جذاب، فارغ از اینکه شما با کمک کویل و پارامترهای مختلف می‌­توانید تنظیمات دلخواهی داشته باشید، می‌توانید از طریق این سیستم جریان هوا، بهترین و راحت‌ترین تجربه‌ها را داشته باشید و لذتی دو چندان را از عطر و طعم مورد علاقه ­تان به دست آورید.

انرژی ARGUS GT توسط دو باتری 18650 خارجی در ترکیب با رابط شارژ سریع Type-C تامین می‌شود و تجربه طولانی‌تری از بخار دادن را در اندازه قابل حمل به شما ارائه می‌دهد. این ویپ توسط برند جی تی وپو تولید شده است که جزو بهترین مارک سیگار الکترونیکی است.

بیشتر بخوانید: گران قیمت ترین سیگارهای دنیا

ویپ Geekvape Aegis X

بهترین سیگار های الکترونیک 2021
بهترین سیگار های الکترونیک 2021 / بهترین مارک سیگار الکترونیکی

برند گیک ویپ ساخت کشور چین یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان دستگاه ویپ می باشد. ایجیس ایکس ، نسخه ی ارتقا یافته از تمام مدل های خانواده ایجیس و بنا بر نظر عده ای بهترین ویپ 2021 است.

این سیگار محصول در تمامی ارزیابی ها جزو بهترین سیگارهای الکترونیک 2021 بوده است. دارای  صفحه نمایش کشیده و بزرگ در اندازه ۲.۴ اینچ ، همچنان مقاومتی نه تنها برابر ، بلکه ارتقا یافته و قوی تر با خود به همراه دارد.

اگرچه این صفحه تاچ و لمسی نیست اما با طراحی دو کلید مثبت و منفی و همچنین قرار دادن کلید فایر بزرگ و راحت در لبه ی کناری قاب ، کار کردن با منو و تنظیمات دستگاه بسیار ساده است. ایجیس ایکس از یک استاندارد نظامی 810G-516.6 و یک استاندارد ضد آب ضد خاک IP67 برخوردار است و در شرایط مختلفی، آزمایش شده است.

بیشتر بخوانید: عوارض سیگار در کوتاه مدت و بلند مدت

SMOK G-PRIV3

بهترین سیگار های الکترونیک 2021
بهترین سیگار های الکترونیک 2021 / بهترین ویپ های 2021

جدید ترین دستگاه کمپانی مطرح اسموک در سال 2021 اسموک جی پرایو 3 است. این ویپ بسیار زیبا و لاکچری که شاید بتوان آن را بهترین ویپ 2021 نامید. با 230 وات توان،پشتیبانی از دو عدد باتری سایز 18650 و چیپست بروز IQ-G میتواند تجربه خوبی از کام دهی بالا و حداکثر طعم رسانی را برای شما به ارمغان بیاورد.

سری G PRIV شرکت اسموک را میتوان جز زیبا ترین و لاکچری ترین ویپ های موجود در دنیا دانست که این ویژگی با روانه کردن G-Priv 3 به حد کمال خود رسید.

علاوه بر تمام این ویژگی های جذاب اسموک جی پرایو 3 دارای یک صفحه نمایش لمسی 2.4 اینچی است که تمام اطلاعات مورد نیاز و تنظیمات ویپ را در اختیار شما می‌گذارد.

چیپست بروز و قوی این ویپ جذاب،مدت زمان فشردن دکمه فایر تا کامدهی را به 0.001 ثانیه رسانده است،در هزارم ثانیه از دستگاه خود با خیال راحت کام بگیرید و لذت ببرید. واکنش سریع دکمه آتش تا کامدهی به دلیل به کار بردن فلز طلا در پین های اتصال اسموک جی پرایو 3 است. به طور کلی برند اسموک سال‌هاست در تولید ویپ فعال است و بدون شک یکی از تولیدکنندگان بهترین سیگارهای الکترونیک 2021 است.

بیشتر بخوانید: قیمت لاستیک دولتی بارز چقدر است؟

ویپ وپرسو لوکس دو (Vaporesso Luxe 2 Kit)

بهترین سیگار های الکترونیک 2021
بهترین سیگار های الکترونیک 2021 / بهترین ویپ های 2021

کمپانی ویپرسو VAPORESSO از سال 2010 فعالیت رسمی خود را در کشور چین آغاز کرد. این کمپانی با تولید محصولات با کیفیت و خلاقانه توانست خیلی زود بین شرکت های رده اول و معتبر جهان قرار بگیرد.

ویپرسو با ساخت ویپ لوکس اس بازار جهانی را متحیر کرد و همچنان هم یکی از بهترین سیگارهای الکترونیک 2021 است. این کمپانی برای تداوم این جذابیت اقدام به تولید ویپ لوکس دو کرده است.

ویپرسو در ساخت دستگاه های سری لوکس، از تلفیق آلیاژ روی و شیشه استفاده کرده که و بدنه ای کاملاً شفاف و صیقلی خلق کرده است. دلیل اصلی نام‌گذاری این سری، همین موضوع است. ظاهری شکیل، زیبا و لوکس که تمام چشم ها را به خود خیره می‌کند!

لوکس 2 نسخه ارتقا یافته و ادامه دهنده راه ویپ LUXE S است که در ادامه به بررسی ویژگی های آن می‌پردازیم. ممکن است در نگاه اول ویپ لوکس دو کمی بزرگ به نظر بی آید و فکر کنید استفاده از آن سخت است ؛ اما ویپرسو با طراحی دکمه فایر بزرگ در قسمت کناری دستگاه ، این مشکل را به خوبی حل کرده است.

در بخش جلویی دستگاه ، یک نمایشگر 2 اینچی تمام رنگی از نوع TFT تعبیه شده که زیبایی دستگاه را دو چندان می‌کند. با خرید این دستگاه صاحب بهترین ویپ 2021 خواهید شد.

بیشتر بخوانید: بهترین لاستیک ایرانی کدام است؟

ویپ وپرسو جن اس (Vaporesso Gen S Kit)

بهترین سیگار های الکترونیک 2021
بهترین سیگار های الکترونیک 2021 / بهترین ویپ های 2021

ویپ ویپرسو جن اس Vaporesso GEN S  محصولی از کشور چین و برند ویپرسو است که توانسته است در لیست بهترین سیگارهای الکترونیک 2021 به مقام نخست دست پیدا کند. این دستگاه یک سیستم با توان بالا محسوب می‌شود که با دو باتری داخلی با سیستم کنترل دما, چیپست های جدید AXON, تانک ساب اهم SKRR-S یا NRG-S تجهیز شده است.

چیپست فوق العاده ی AXON این قابلیت را به این دستگاه می‌دهد که دارای حالت های مختلف مثل Pulse Mode(فایرینگ در هر 0.02 ثانیه و %27 بخار و طعم بیشتر) باشد. علاوه بر Pulse Mode این دستگاه دارای حالت های Power ECO Mode (طول عمر طولانی تر باتری), DIY Mode(کنترل دستی تنظیمات ویپ) و Smart TC Mode (کنترل دمای دقیق) است که به شما امکان ویپینگ به شیوه های مختلف را می‌دهد.

این دستگاه دارای باتری دوگانه ی مدل 18650 است ولی توجه داشته باشید این باتری ها باید بطور جداگانه تهیه شوند.تانک ساب اهم NRG-S دارای ظرفیت 8 میلی لیتر است که از بالا پر می شود و از سری کویل های  Vaporesso QF یا Vaporesso GT پشتیبانی میکند.این تانک ساختاری از جنس استیل ضد زنگ دارد و بسیار مقاوم است.

این تانک دارای سیستم جریان هوا(Airflow) است ودارای دو کویل GT Meshed و GT4 Meshed است ساختار بدنه این دستگاه از جنس آلیاژی از روی استGEN S .هم چنین دارای صفحه نمایش OLED 0.91 اینچی و دو دکمه برای تنظیمات و سیستم کامدهی دکمه ای است.

به علاوه این دستگاه دارای سیستم محافظت کننده در برابر  اتصال کوتاه, مقاومت کم, توان کم, بیش از حد شارژ شدن, بدون جوس بودن,تخلیه ی الکترواستاتیکی و استفاده از دستگاه در حال شارژ شدن می باشد که هنگام نیاز اعمال می‌شود.

باید اشاره کنیم که بسیاری دیگز ویپ‌های مختلف بودند که در لیست بهترین سیگارهای الکترونیک 2021 قرار داشتند اما ما تنها به مواردی اشاره کردیم که در تمامی نظرسنجی ها مشترک بودند و بنابراین  بدون شک جزو بهترین سیگارهای الکترونیک 2021 محسوب می شوند.

در انتها باید خاطر نشان کرد که از نظر متخصصان و پزشکان استفاده از ویپ راهکاری مناسب برای ترک سیگار است اما استفاده طولانی از این محصول به هیچ وجه توصیه نمی شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین سیگار های الکترونیک 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    ویپ بدرد نمیخوره و از نظر من سیگار خیلی بهتره و باکلاس تره و هیچ ضرری هم نداره،بنده روزی ۳پاکت سیگار میکشم و هیچ مشکلی ندارم.

    پاسخ

    شما دهنت سرویسه ، صداش بعدا در میاد

    پاسخ

    ای ول. دست خوش😅😅

    پاسخ

    اگر مقایسه انسانی دقیقی از نظر پزشکی و آزمایشگاهی بر روی خودت با توجه به انواع سیگار و انواع سیگار الکترونیک داشتی حتما در نشریات علمی اون رو منتشر کن به درد پژوهشگران می خوره.

    پاسخ

    پس چرا دنبال همچین سایتی بودین ک پایینش نظرم بدین

    پاسخ

    با درود عزیزم ، ویپ برای امثال شما که سیگار رو برای کلاس میکشید ساخته نشده ، ویپ برای کسانیه که با ماهیت واقعی سیگار ، یعنی دودش ، حال میکنن و میخوان ضمن لذت بردن از دود سیگار ضرر کمتری نصیبشون بشه تا به مرور مقدار نیکوتین اونو کم کنن تا کلا ترک کنن . ارادتمند

    پاسخ