;
coinex

دانلود قسمت 5 سریال دهکده ساحلی چاچاچا (Hometown ChaChaCha)

دهکده ساحلی چاچاچا یکی از سریال‌های کره‌ای پربیننده است، در ادامه لینک دانلود قسمت 5 سریال دهکده ساحلی چاچاچا (Hometown ChaChaCha) را به شما ارائه می‌دهیم.

نویسنده‌ی مجموعه‌ی عاشقانه و کمدی دهکده چاچاچا Shin Ha Eun است. شین ها اون سریال محبوب دلقک تاج دار (The Crowned Clown) را نیز در کارنامه نویسندگی خود دارد. نسخه بازسازی شده سریال Mr.Hong محصول 2004 کره جنوبی با نام سریال دهکده ساحلی چاچاچا از شبکه‌های نتفلیکس و tvN  پخش می‌شود.

Yoo Je Won کارگردان این کیدرامای جدید است، او پیش از این کارگردانی کیدراماهای پرطرفداری مانند پادشاه : سلطنت ابدی (The King: Eternal Monarch)، سلام خداحافظ مامان (Hi Bye Mama) و فردا با تو (Tomorrow with you) را هم انجام داده است.

حالا که با کارگردان و نویسنده سریال Hometown ChaChaCha آشنا شدیم، در ادامه نگاهی به داستان سریال می‌اندازیم. ما لینک دانلود قسمت پنجم سریال دهکده ساحلی چاچاچا بدون سانسور را در اختیار شما می‌گذاریم. با تکراتو همراه باشید.

دانلود قسمت 5 سریال دهکده ساحلی چاچاچا (Hometown ChaChaCha)

دانلود سریال کره ای Hometown ChaChaCha

در این کیدراما، شین مین اه (Shin Min Ah) و کیم سون هو (Kim Seon Ho) شخصیت‌های اصلی سریال را بازی می‌کنند. در کنار این دو، لی سانگ یی (Lee Sang-Yi) هم در این سریال عاشقانه نقش آفرینی کرده است. مجموعه جدید شبکه نتفلیکس، Hometown ChaChaCha نام دارد که در 16 قسمت 70 دقیقه‌ای در روزهای شنبه و یکشنبه پخش می‌شود.

پیش از این شین مین اه در سریال‌هایی مانند: دستیار رییس جمهور فصل اول و دوم، فردا با تو و اوه ونوس من بازی کرده است. کیم سون هو نیز سریال‌های استارت آپ، روحو بگیر، خنده در وایکیکی 5، شاهزاده صد روزه من و دو پلیس نقش آفرینی کرده است. از بازیگران و پیشینه آنها که بگذریم، در ادامه به سراغ خلاصه داستان این کیدرامای عاشقانه می‌رویم.

داستان سریال دهکده‌ی چاچاچا درباره یون هه جین (Shin Min Ah)یک زن دندان پزشک است. او که زنی باهوش و زیباست، پس از گذراندن موانع و مشکلات متفاوت و بهم خوردن برنامه و اهداف زندگیش، به روستای ساحلی گونگجین می رود و در آنجا با آقای هونگ آشنا می‌شود.

دانلود قسمت 5 سریال دهکده ساحلی چاچاچا (Hometown ChaChaCha) با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال دهکده ساحلی چاچاچا قسمت پنجم / دانلود قسمت پنجم سریال دهکده ساحلی چاچاچا بدون سانسور / دانلود سریال کره ای دهکده ساحلی چاچاچا

هونگ دو شیک (Kim Seon Ho) که در روستا به آقای هونگ معروف است. هرچند او در ظاهر بدون شغل و بیکار است، اما استاد انجام دادن کارهای مختلف و عجیب است و هر کسی در روستا به کمک نیاز داشته باشد او همواره برای رفع مشکل حضور دارد.

اما در ادامه لینک دانلود سریال دهکده ساحلی چاچاچا قسمت پنجم را در اختیار شما می‌گذاریم. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های کره‌ای کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های کره‌ای تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود سریال Hometown ChaChaCha قسمت پنجم همراه ما باشید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود قسمت 3 سریال دهکده ساحلی چاچاچا (Hometown ChaChaCha)

دانلود قسمت 4 سریال دهکده ساحلی چاچاچا (Hometown ChaChaCha)

دانلود رایگان قسمت 5 دهکده ساحلی چاچاچا با زیرنویس چسبیده

دانلود قسمت 5 سریال دهکده ساحلی چاچاچا (Hometown ChaChaCha)
دانلود قسمت 5 سریال دهکده ساحلی چاچاچا (Hometown ChaChaCha) / دانلود سریال کره ای Hometown ChaChaCha / دانلود سریال زادگاه چاچاچا
  • نام سریال: دهکده ساحلی چاچاچا (Hometown ChaChaCha)
  • محصول: 2021 کره جنوبی از شبکه tvN, Netflix
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، درام
  • قسمت‌ها: 16
  • روزهای پخش: شنبه و یکشنبه
  • مدت زمان: 1 ساعت و 10 دقیقه
  • بازیگران: Shin Min Ah, Kim Seon Ho, Lee Sang Yi

دانلود سریال کره ای دهکده ساحلی چاچاچا قسمت 5 از تلگرام با کیفیت 360p

دانلود سریال کره ای زادگاه چاچاچا قسمت پنجم از تلگرام با کیفیت 540p

دانلود سریال Hometown ChaChaCha قسمت پنجم از تلگرام با کیفیت 720p

دانلود رایگان قسمت 5 دهکده ساحلی چاچاچا با زیرنویس چسبیده از تلگرام با کیفیت 1080p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود قسمت 5 سریال دهکده ساحلی چاچاچا (Hometown ChaChaCha) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر