;
coinex

ساعت پخش سریال هم سایه [+زمان تکرار و بازیگران]

سرانجام سریال گاندو به پایان رسید و اکنون سریال جدیدی به نام هم‌سایه پخش می‌شود که در ادامه ساعت پخش سریال هم سایه گفته شده است.

سریال هم‌سایه اثر محمد حسین غضنفری و تهیه کنندگی علی پورکیانی از سه شنبه ۱۶ شهریور از شبکه سه سیما پخش شد. فیلمنامه‌ی این سریال را تهمینه بهرام علیان و ارسلان امیری، در ۳۵ قسمت نوشته‌اند و داستان آن یک ملودرام عاشقانه است که سعی می‌کند از زندگی و دغدغه‌های مهاجرین افغانستانی در ایران و همزیستی دو ملت بگوید. اما ساعات پخش این سریال چه زمانی است؟

ساعت پخش سریال هم سایه [+زمان تکرار و بازیگران]

در مجموعه هم سایه، همه چیز در بستر خانواده و عشق و دوری از رفتارهای ناسیونالیستی و نژاد پرستانه رخ می‌دهد. این سریال هر شب ساعت 20:45 از شبکه سه پخش شده و ساعت پخش تکرار سریال هم سایه  1:30 بامداد 09:45 صبح و 14:30 ظهر است. علاوه بر ساعت پخش تکرار سریال هم سایه ، پنجشنبه‌ها خلاصه هفتگی این سریال پخش شده و قسمت جدیدی پخش نمی‌شود.

از جمله بازیگران سریال هم سایه می‌توان به پیام دهکردی، شقایق فراهانی، مجید مظفری، فرید سجادی حسینی، مائده طهماسبی،  آزاده سیفی اشاره نمود. به علاوه نام امیراحمد قزوینی، محیا دهقانی، شیدا خلیق، مهران رجبی، مریم کاظمی، جلال فاطمی، ناصر سجادی حسینی، شیرین ضابطیان نیز بین بازیگران سریال هم سایه دیده می‌شود.

در این سریال نقش اصلی سریال را امیراحمد قزوینی در نقش حافظ بازی می‌کند که او را با ماجرای نیمروز و جان‌دار به یاد می‌آوریم و محیا دهقانی نیز بازیگر نقش نگار که سابق بر این در «ماجرای نیمروز» و البته «پایتخت ۴» و «همبازی» بازی کرده است.

علی پورکیانی، تهیه‌کننده سریال هم سایه، اعتقاد دارد که سریال هم‌سایه ملودرام عاشقانه‌ای است که تفاوت‌هایی دارد. قطعا تفاوت اساسی‌اش با بقیه ملودرام‌های عاشقانه‌ای که در تلویزیون پخش شده،‌ وجود دارد.

ساعت پخش سریال هم سایه

جنسِ سریال هم‌سایه از آن مجموعه‌های عاشقانه‌ای است که تا به حال در تلویزیون پخش نشده است. محمدحسین غضنفری کارگردان هم تأکید کرد که سعی کرده‌اند نگاه ایرانی‌ها به مهاجرینی که وارد ایران می‌شوند خصوصا افغانستانی ها را عوض کنند.

به بیانی دیگر هدف سازندگان این بوده که نگاه ناسیونالیستی که به نژادپرستی می‌انجامد را کاهش بدهند. موضوع سریال هم‌سایه درباره افغانستانی‌هایی است که در تهران زندگی می‌کنند و روابطشان و عشق‌هایشان و هرآنچه که ما ایرانی‌ها داریم آن‌ها هم دارند. کارگردان در این باره می‌گوید:

این نگاه ما قصه هم‌سایه را متمایز کرده است. ما بازیگران خوبی داریم که شناخته شده‌اند. بسیار زیبا بازی کردند؛ بچه‌های تئاترند، سال‌ها زحمت کشیدند و شاید مردم این‌ها را نشناسند.

فرید سجادی حسینی هم خاطرنشان کرد:

فیلمنامه جذاب هم‌سایه گیرم انداخت. مخصوصاً اینکه اینجا فقط فیلمنامه خوب نبود بلکه شخصیتی هم که برایم درنظر گرفته بودند هم جای کار داشت. قصه درام خانوادگی عشقی است که فراتر از معمول حرکت کرده و فضایِ باطراوتی دارد. نکته جذابِ فیلمنامه، این بود که نویسندگان نگاه خاصی به مهاجرین افغانستانی داشتند. این نگاه خاص از نوع نگاه رایج به مهاجرین افغانستانی نبود. خوشبختانه جزو شخصیت‌های اصلی این سریال هستم و امیدوارم مردم از تماشایش لذت ببرند.

به غیر از سریال هم سایه، به تمامی طرفداران سریال‌های ایرانی پیشنهاد می‌کنیم بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی، بهترین سریال های 1400 و بهترین سریال های تابستان 1400 را نیز بشناسند.

همینطور مطالب بهترین سریال های ایرانی، بهترین سریال های ایرانی و بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی نیز می‌تواند برای مخاطبان ایرانی جالب باشد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال هم سایه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر