;
coinex

دوربین گلکسی اس 22 اولترا 200 مگاپیکسلی خواهد بود؟

آیا دوربین گلکسی اس 22 اولترا 200 مگاپیکسلی خواهد بود؟ مدتی‌ است که این سوال ذهن برخی از کاربران را به خود مشغول کرده است. برای اطلاع از جزئیات با ما باشید.

براساس اطلاعات جدید منتشر شده‌ی کمپانی سامسونگ برخلاف این که معرفی سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی جدید با نام ISOCELL HP1 که اولین در صنعت موبایل است، گویا این شرکت نمی‌خواهد از آن در پرچمدار گلکسی S22 Ultra خود استفاده کند و احتمالا از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

وب‌سایت کره‌ای The Elec به تازگی اعلام کرد که به مانند Galaxy S21 Ultra، نسخه ۲۲ هم از سنسور دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که البته هنوز سنسور جدید ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی نشده است که بر این اساس مشخص نیست آیا سامسونگ از حسگر فعلی موجود استفاده می‌کند و یا سنسور جدیدی را به زودی رونمایی می‌نماید؟

دوربین گلکسی اس 22 اولترا 200 مگاپیکسلی خواهد بود؟

طبق گفته‌ها سامسونگ قرار است در نوامبر تولید انبوه سری گلکسی S22 را آغاز کند و باید سنسور جدید این سری را معرفی نماید به همین علت به احتمال خیلی زیاد از همان سنسور موجود در Galaxy S21 Ultra استفاده می‌کند.

شباهت دیگر Galaxy S22 Ultra به سری قبل خود، عملکرد S-Pen است که البته ممکن است پیشرفت‌هایی در این عملکرد داشته باشد. نکته خوب این عملکرد برای کاربرانی است که به سری گلکسی نوت عادت کرده بودند که می‌توانند همچنان از این عملکرد استفاده کنند. از طرفی احتمالا سامسونگ یک دوربین 3D ToF را به بهترین عضو خانواده Galaxy S22 بیافزاید که احتمالا یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر خواهد داشت.

براساس گفته‌ها سامسونگ در این سری جدید از دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی درون سوراخ نمایشگر ( نه دوربین زیر نمایشگر ) استفاده خواهد کرد که علت آن افزایش کیفیت بیشتر و رقابت بیشتر با آیفون ۱۳ است که تصمیمی کاملا منطقی و درست است.

فراتر از آن، در گذشته شایعه‌ای مبنی بر این که Galaxy S22 Ultra با دوربین 200 مگاپیکسلی تحت برند Olympus معرفی می‌شود، مطرح بود که حسابی توجه رسانه‌ها و مصرف‌کنندگان را به خود جلب کرده بود اما تاکنون هیچ خبر رسمی در این باره عنوان نشده است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دوربین گلکسی اس 22 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر