;
coinex

سریال دالی و شاهزاده از خود راضی ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران Dali and the Cocky Prince

تاریخ پخش سریال کره ای Dali and the Cocky Prince اعلام شده است. در این مقاله قصد داریم به جزئیات سریال دالی و شاهزاده از خود راضی بپردازیم.

دالی و شاهزاده از خود راضی یک سریال کره‌ای با ژانر رمانتیک و کمدی بوده که به زودی منتشر خواهد شد، در حال حاضر نیز دو تیزر به همراه زیرنویس انگلیسی برای هواداران بین المللی این سریال پخش شده است.سریال Dali and the Cocky Prince به عنوان یکی از جدیدترین سریال های کره ای 2021 در نظر گرفته شده است.

پیش‌بینی می‌شود که این سریال به یکی از معروف‌ترین سریال‌های سال 2021 نیز تبدیل شود دلیل آن این بوده که نمایشنامه آن به صورت ماهرانه و حرفه‌ای نوشته شده است. علاوه بر آن، بازیگران این سریال نیز افراد مشهوری بوده‌اند و از استعدادهای بازیگری خوبی بهره‌مند هستند.

KBS با انتشار دو تیزر از سریال Dali and the Cocky Prince توقع هواداران این سریال را بالا برده است. با انتشار این تیزرها ما درک کاملی از این سریال و بازیگران آن پیدا کرده‌ایم که در این مقاله به تمام جزئیات آن‌ها خواهیم پرداخت. بعلاوه در ادامه قصد داریم به تاریخ پخش سریال کره ای دالی و شاهزاده از خود راضی نیز اشاره کنیم.

سریال دالی و شاهزاده از خود راضی

همانطور که اعلام کردیم سریال کره ای Dali and the Cocky Prince یک درام رمانتیک بوده که به زودی از شبکه KBS پخش می‌شود. داستان سریال دالی و شاهزاده از خود راضی درباره رابطه عاشقانه بین یک فرد تازه به دوران رسیده بی سواد و دختری از یک خانواده معتبر کره‌ای است. دختر این خانواده قصد دارد موزه‌ای که در حال فروپاشی است را نجات دهد.

جین مو هاک مدیر یک شرکت بوده و یک تاجر کارآمد و خوش صحبت است. وی در کار خود بسیار موفق بوده زیرا 400 فروشگاه زیر نظر شرکت او در سراسر دنیا مشغول به کار هستند. از طرفی کیم دالی یک محقق حرفه‌ای بوده و در هنرهای مختلف مهارت دارد و همچنین به 7 زبان زنده دنیا مسلط است. او شخصیت جذابی دارد اما در فعالیت‌های خانگی کمی بی‌تجربه است.

از اینجا به بعد داستان سریال دالی و شاهزاده از خود راضی واضح است. جین مو هاک پسر یک خانواده پولدار بوده که از هیچ تحصیلاتی برخوردار نیست اما مهارت زیادی در کسب درآمد دارد. او با یک محقق به نام کیم دالی آشنا می‌شود. کیم دالی در حوزه‌ای که فعالیت می‌کند بسیار قوی و فعال است.

آن‌ها با هم روبه‌رو شده و شروع به صحبت می‌کنند در همین حین بین آن‌ها یک فعل و انفعالاتی جالبی اتفاق می‌افتد. آن دو درباره خودشان باهم صحبت می‌کنند اما حرفی از شغل‌هایشان نمی‌زنند. قطعا بسیار جالب خواهد شد زمانی که آن دو درباره پیشینه شغلی خود شروع به صحبت کنند.

جین در پول در آوردن مهارت داشته و همچنین در انجام کارهای خانه از جمله آشپزی نیز خوب است. از طرفی کیم دالی در هنر بسیار فعال بوده اما علاقه‌ای به انجام کارهای خانه ندارد. ما حدس می‌زنیم که رابطه بین آن دو بسیار دیدنی باشد زیرا آن دو به نحوی همدیگر را کامل می‌کنند. در ادامه با تاریخ پخش سریال کره ای دالی و شاهزاده از خود راضی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

سریال زن بی نظیر

سریال سلول های یومی

تاریخ پخش سریال کره ای دالی و شاهزاده از خود راضی

سریال دالی و شاهزاده از خود راضی
تاریخ شروع دالی و شاهزاده از خود راضی/بازیگران سریال کره ای دالی و شاهزاده از خود راضی

حالا که طرفداران از پخش سریال دالی و شاهزاده از خود راضی مطمئن شدند کنجکاو خواهند بود بدانند که تاریخ انتشار سریال دالی و شاهزاده از خود راضی چه زمانی خواهد بود؟ خوشبختانه درباره تاریخ انتشار سریال دالی و شاهزاده از خود راضی اطلاعات خوبی به دست آمده است.

با توجه به این اطلاعات به دست آمده، تاریخ پخش سریال کره ای Dali and the Cocky Prince در 22 سپتامبر 2021 ساعت 9 و نیم شب است که در کانال KBS2 پخش خواهد شد اما همانطور که می‌دانید تاریخ شروع دالی و شاهزاده از خود راضی برای افردای که در خارج از کره زندگی می‌کنند ممکن است با کمی تاخیر روبه‌رو شود.

این سریال در شبکه ویکی (Viki) برای طرفداران بین المللی که در خارج از کره جنوبی زندگی می‌کنند به زودی در دسترس خواهد بود. در ادامه قصد داریم به تیزر سریال Dali and the Cocky Prince و سپس بعد از  آن به بازیگران سریال کره ای Dali and the Cocky Prince بپردازیم. همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

سریال نقاب ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران The Veil

جین سه یون (Jin se yeon)

تیزر سریال Dali and the Cocky Prince

سریال دالی و شاهزاده از خود راضی
بازیگران سریال کره ای دالی و شاهزاده از خود راضی/بازیگران سریال کره ای Dali and the Cocky Prince

همانطور که گفتیم برای این سریال دو تیزر منتشر شده که تیزر اول این سریال از دیدگاه کیم دالی است. در تیزر اول نشان می‌دهد که دنیای کیم دالی و جین مو هاک کاملا باهم متفاوت است به طوری که کیم دالی به هنرهای مختلف توجه کرده و از زیبایی آن‌ها لذت می‌برد اما از طرفی جین مو هاک به تنها چیزی که اهمیت می‌دهد پول است.

کیم دالی در این تیزر، جین مو هاک را به عنوان یک ادم دیوانه کم صبر و تشنه پول می‌شناسد. با نگاه اول به نظر می‌رسد که کیم دالی از او خوشش نمی آید اما در نهایت کم‌کم به او علاقه‌مند می‌شود. این تیزر تصاویری از رابطه عاشقانه آن‌ها را نشان می‌دهد که در آن جین مو هاک به طور عاطفی به کیم دالی می‌گوید: تا زمانی که پولی که به تو قرض دادم را ندادی صدمه‌ای نبین.

تیزر دوم سریال Dali and the Cocky Prince دیدگاه جین مو هاک را به تصویر می‌کشد. در تیزر دوم نیز به خوبی نشان داده شده که دنیای آن دو کاملا باهم تفاوت دارد به طوری که برای جین مو هاک نقاشی فقط یک تصویر ساده بوده اما برای کیم دالی یک اثر هنری با ارزش است.

اگرچه که کیم دالی به چندین زبان مختلف دنیا مسلط بوده و دقیقا بر عکس جین مو هاک فردی با نبوغ است اما نظر جین مو هاک متفاوت بوده و کیم دالی را به عنوان فردی مبتکر و در عین حال ساده لوح می‌شناسد اما با این اوصاف، او جذب کیم دالی شده و کارهایش برای او جذاب می‌شوند. این دو تیزر به ما کمک کرده‌اند تا از داستان سریال دالی و شاهزاده از خود راضی اطلاعات بیشتری به دست آوریم.

برای تماشای تریلر Dali and the Cocky Prince اینحا کلیک کنید

بازیگران سریال کره ای Dali and the Cocky Prince

سریال دالی و شاهزاده از خود راضی
تاریخ انتشار سریال دالی و شاهزاده از خود راضی

کارگردانی این سریال برعهده لی جونگ سانگ بوده است. وی تصمیم گرفته که این مجموعه را در 16 قسمت بسازد. در این سریال بازیگران مشهور و شناخته شده‌ کره از جمله پارک گیو یونگ، کیم مین جائه و کوان یول ایفای نقش کرده‌اند. برای درک بهتر از بازیگران سریال کره ای دالی و شاهزاده از خود راضی به لیست زیر توجه کنید.

  • پارک گیو یونگ در نقش کیم دالی
  • کیم مین جائه در نقش کیم مو هاک
  • کوان یول در نقش کیم تائه
  • هاوانگ هی در نقش جو ون تاک
  • یئون وو در نقش آن چاک هی
  • وو هی جین در نقش سانگ سا بونگ

پارک گیو یونگ: بازیگر اهل کره جنوبی بوده که 28 سال سن دارد. وی به عنوان یکی از بازیگران سریال کره ای Dali and the Cocky Prince شناخته شده و نقش اصلی زن را ایفا کرده است. او از سال 2016 فعالیت خود را در عرصه بازیگری شروع کرده است. از مجموعه‌هایی که وی در آن حضور داشته می‌توان به مشکلی نیست که خوب نباشی اشاره کرد.

کیم مین جائه: بازیگر و خواننده رپ اهل کره جنوبی بوده که در 1 نوامبر 1996 به دنیا آمده است. وی در حال حاضر 24 سال سن دارد. او نیز به عنوان یکی از بازیگران سریال کره ای Dali and the Cocky Prince شناخته می‌شود. وی از سال 2015 فعالیت خود را در بازیگری آغاز کرده و در برنامه تلوزیونی آقای آفتاب نقش آفرینی کرده است.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: otakukart , theglobalcoverage

نظر شما در خصوص این سریال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر