;
coinex

سریال نقاب ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران The Veil

اگر به درام‌های کره‌ای علاقه‌ دارید منتظر سریال The Veil که به زودی از کیدراما رونمایی خواهد شد، بمانید. در این مقاله به جزئیات سریال نقاب می‌پردازیم.

امروزه به دلیل پاندمی ویروس کرونا بسیاری از مردم برای اوقات فراغت خود به دنبال پیدا کردن یک سریال خوب برای تماشا هستند. صنعت سینما و تلوزیون کره جنوبی بسیار پیشرفت کرده به همین دلیل در بین سراسر مردم دنیا شناخته شده و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان سریال‌های کره‌ای باشید احتمالا درمورد سریال‌های کیدراما شنیده‌اید.

کیدراما به تازگی یکی از سریال‌های مهیج و جذاب خود را با نام The Veil معرفی کرده است. گفته می‌شود ژانر این سریال رمزآلود و هیجان انگیز خواهد بود. حتما ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که هنگام رونمایی از یک سریال این سوال در ذهن شما جای بگیرد که آیا این سریال ارزش دیدن را دارد؟

از این رو، در این مقاله قصد داریم به این پرسش شما پاسخ دهیم و به تمام جنبه‌های سریال The Veil که از جدیدترین سریال های کره ای 2021 به شمار می‌رود بپردازیم. با تکراتو همراه باشید تا از تاریخ پخش سریال کره ای نقاب مطلع شده و اطلاعاتی از جزئیات بازیگران سریال کره ای The Veil و داستان آن داشته باشید.

سریال نقاب

این مجموعه با نام‌هایی دیگر از جمله خورشید سیاه و Geomeun Taeyang نیز شناخته می‌شود. این سریال یک درام اکشن و مهیج بوده که محصول کره جنوبی است و با توجه به منابع تایید شده به زودی منتشر خواهد شد. کارگردانی این سریال نیز همانند سریال معروف عشق شفا دهنده من، بر عهده کیم سونگ یونگ است.

از این سریال یک تریلر 90 ثانیه‌ای منتشر شده که با توجه به آن می‌توانیم تا حدودی از داستان سریال و بازیگران آن اطلاع داشته باشیم. گفته می‌شود داستان سریال درباره یک مامور مخفی بوده که زیر نظر سرویس اطلاعات ملی یا همان NIS کار می‌کند.

این مامور مخفی همه جوره در تلاش است تا خائن داخلی را که باعث سقوطش شده را پیدا کند. او در این راه با دشمنی قوی‌تر در نقاب یک کارمند روبه‌رو می‌شود. درواقع داستان سریال نقاب ، درباره هان جی هیوک بوده که بهترین نماینده در سرویس اطلاعات ملی است. او به دلیل توانایی‌های بالایش در انجام ماموریت‌ها از اقتدار زیادی در میان همکارانش برخوردار است.

هان جی هیوک از نماینده‌های اتحادیه صنفیه بوده و بخش جنایی آن را هدایت می‌کند وی در یکی از روزها که در حال برسی یک پروژه بود در دام یک تله افتاده و به صورت ناگهانی ناپدید می‌شود اما پس از 12 ماه از جهنمی که در آن زجر می‌کشید بازمی‌گردد و قصد دارد خائن اصلی را پیدا کند تا بفهمد هدف اصلی او چه بوده و به چه دلیلی دنبال او بوده است.

از طرف دیگر، سئو سو یون از اعضای تیم 4 مرکز جنایی وزارت اطلاعات است که در انجام وظایف خود بسیار مسئولیت‌پذیر بوده و بیشتر پروژه‌هایش را با موفقیت به اتمام می‌رساند. وی محبت زیادی به مردم داشته و به هم تیمی‌های خود اهمیت زیادی می‌دهد. در ادامه قصد داریم به تاریخ پخش سریال کره ای نقاب بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2021

بهترین سریال های کره ای 2020

تاریخ پخش سریال کره ای نقاب

سریال نقاب

قبل‌تر درباره داستان سریال خورشید سیاه صحبت کردیم و شما اکنون تا حدی از نمایشنامه آن با خبر هستید. سوالی که در اینجا بسیاری از هواداران خواهند داشت این است که تاریخ انتشار سریال نقاب چه زمانی است؟

باید بگوییم که در ابتدا قرار بر این بود که تاریخ پخش سریال کره ای نقاب در 1 سپتامبر 2021 باشد اما همانطور که ممکن است بدانید تاریخ پخش بسیاری از سریال‌ها به دلایل مختلفی از جمله آمار صعودی مبتلایان بیماری کرونا، معمولا همان تاریخی که به عنوان زمان پخش اعلام می‌شود، نیست و کمی با تعویق همراه خواهد بود.

به همین دلیل است که تاریخ انتشار سریال نقاب نیز با تاخیر کوچکی همراه بوده و در 1 سپتامبر پخش نشده است اما خوشبختانه اطلاعات جدیدی به دست ما رسیده و اعلام شده که تاریخ انتشار سریال نقاب در 17 سپتامبر 2021 خواهد بود.

حالا که تاریخ شروع نقاب برای شما مشخص شده است، ما قصد داریم به اطلاعات جزئی از پخش این سریال بپردازیم. سریال The Veil از 12 قسمت تشکیل شده و برای بینندگانی که در کره جنوبی زندگی می‌کنند، از شبکه NBC در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ساعت 10 شب پخش خواهد شد. انتظار می‌رود پخش این سریال در اواسط اکتبر به پایان برسد.

متاسفانه خبر بدی برای طرفداران بین المللی و افرادی که خارج از کره جنوبی زندگی می‌کنند داریم، همانطور که گفتیم سریال نقاب از شبکه NBC پخش می‌شود به همین دلیل برای افراد خارج از کره جنوبی در دسترس نیست. امکان این وجود دارد که این سریال از پلتفرم‌های دیگر پخش شود اما هنوز تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است.

هرچند که به محض رسیدن به تاریخ احتمالی اعلام شده این سریال، امکان دانلود برای ما وجود نخواهد داشت اما انتظار می‌رود که سریال خورشید سیاه به زودی در پلتفرم‌های دیگر مانند نتفلیکس نیز پخش شود. در ادامه قصد داریم به بازیگران سریال کره ای The Veil بپردازیم با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2021

بهترین سریال های کره ای

بازیگران سریال کره ای The Veil

سریال نقاب

خوشبختانه با وجود پخش تریلر سریال The Veil ما اطلاعات کافی برای معرفی بازیگران سریال کره ای نقاب را داریم. که در این قسمت می‌خواهیم به طور خلاصه به برخی از بازیگران اصلی سریال کره ای The Veil بپردازیم.

با توجه به اطلاعات در دسترس، نام گونگ مین نقش هان جی هیوک را بازی خواهد کرد، علاوه بر او بازیگرانی همچون کیم جی اون، پارک ها سون، کیم بیونگ کی، جانگ یونگ نام و کیم جونگ تائه از بازیگران سریال کره ای نقاب هستند.

نام گونگ مین، یک کارگردان، فیلمنامه نویس و بازیگر کره‌ای است که اولین بار با فیلم یک کارناوال کثیف شناخته شد. وی شهرت خود را با بازی در سریال‌های به یاد آور، لیگ جذاب، پزشک زندانی، مدیر خوب و بیدار به دست آورده و هم اکنون به عنوان یکی از بازیگران سریال کره ای The Veil شناخته می‌شود.

نام گونگ مین، در نقش هان جی هیوک بوده و همانطور که گفتیم یک مامور مخفی است. وی پس از حادثه‌ای که برایش در یکی از عملیات‌ها رخ می‌دهد حافظه خود را از دست داده و همکارانش را به یاد نمی‌آورد او پس از یک سال به کار خود برمی‌گردد و قصد دارد از جریان آن حادثه مطلع شود.

پارک ها سون، در 22 اکتبر 1987 به دنیا آمده و 33 سال سن دارد، وی یک بازیگر اهل کره جنوبی است. او اولین بار با بازی در سریال تلوزیونی دونگ‌یی شناخته شد. از سریال‌هایی که پارک ها سون در آن‌ها نقش آفرینی کرده است می‌توانیم به، من نمی‌توانم توقف کنم، سه روز، دو هفته، عشق در بعد از ظهر و وسوسه اشاره کرد.

پارک ها سون در سریال نقاب نقش سئو سو یون را ایفا می‌کند. گفته می‌شود در سریال خورشید سیاه او و جی هیوک همکار بوده و هر دو در یک زمان استخدام شده‌اند. سو یون قبلا یک گزارشگر بوده اما الان در سرویس اطلاعات جنایی مشغول به کار است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای 

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

سریال نقاب

 

کیم جی اون، بازیگر و خواننده اهل کره جنوبی است که ۲۷ سال سن دارد. وی در سریال‌های پزشک زندانی، من سه دوست پسر دارم، فرزندان هیچکس و جهنم یعنی دیگران و در فیلم‌های پادشاه مواد مخدر و زنده باد پادشاه ایفای نقش کرده است. او از بازیگران نقش اصلی سریال نقاب یا همان خورشید سیاه نیز محسوب می‌شود.

او در سریال خورشید سیاه نقش یو جی را بازی می‌کند. یو جی در سریال فردی خوش برخورد و صمیمی است وی در علوم  فناوری بسیار باهوش بوده زیرا در رشته‌های فیزیک و کامپیوتر تحصیل کرده است. وی از اعضای تیم پشتیبانی بوده و به هان جی هیوک کمک می‌کند تا حافظه خود را به دست بیاورد.

  • نام گونگ مین در نقش هان جی هیوک
  • پارک ها سون در نقش سئو سو یون
  • کیم جی اون در نقش یو جه ای
  • جانگ یونگ نام  در نقش دو جین سوک
  • کیم جانگ تائه در نقش کانگ پیل هو
  • کیم دو هیون در نقش ها دونگ گیون
  • کوان سو هیون در نقش گو هیو اون
  • لی کیونگ یونگ در نقش لی این هوان
  • کیم مین سانگ در نقش جئونگ یونگ تائه
  • کیم بیونگ گی در نقش بنگ یونگ چان
  • یو اوه سانگ در نقش بائک مو سا
  • هیونگ بانگ شیک در نقش چون میونگ کی
  • جانگ جی یون در نقش کیم یئو جین
  • هاوانگ هه در نقش اوه کیونگ سئوک
  • اوک جا یئون در نقش لین وی
  • جانگ مون سانگ در نقش جانگ چون وو

لیستی که در بالا قرار دادیم از اعضای بازیگران سریال کره ای The Veil هستند. از آنجایی که اسامی آن‌ها همراه با نام نقش‌هایشان در اطلاعات سریال آمده‌ است، پس قطعا در سریال خورشید سیاه آن‌ها را خواهیم دید. در ادامه قصد داریم به تریلر سریال The Veil بپردازیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای کمدی

بهترین سریال های کره ای تاریخی

تریلر سریال The Veil

سریال نقاب

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ پخش فیلم یا سریالی انتظار می‌رود که ابتدا پیش از پخش آن‌ها تریلری از فیلم‌ها و سریال‌های مربوطه در دسترس قرار گیرد. از آنجایی که تاریخ شروع نقاب اعلام شده است طرفداران منتظر تریلری از این سریال هستند.

همانطور که احتمالا از آن مطلع باشید، تریلر سریال خورشید سیاه به تازگی منتشر شده و حتی می‌توان گفت بسیاری از اطلاعات به دست آمده درباره این سریال با استفاده از تریلر آن بوده است. بهتر است شما طرفداران نیز این تریلر را تماشا کنید تا باری دیگر از محتوای این سریال هیجان انگیز با خبر باشید. به علاوه، به محض پخش سریال کره ای نقاب، شما می‌توانید آن را از کانال تلگرامی ما با زیرنویس چسبیده دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

منابع: kpopmap , theglobalcoverage

نظر شما در خصوص سریال نقاب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام و خداقوت.وقتتون بخیر.فصل ۲ کی میاد؟؟

    پاسخ