;
coinex

دانلود رایگان قسمت 140 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

عشق مشروط یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکی است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 140 سریال عشق مشروط دوبله فارسی با تکراتو همراه باشید.

عشق مشروط یکی از بهترین و جدیدترین سریال‌های عاشقانه کمدی ساخته شده است. در این مجموعه دیدنی بازیگرانی همچون هانده ارچل، کرم بورسین، نسلیهان یلدان ایفای نقش کرده‌اند.

سریال عشق مشروط از فیلمنامه بسیار عالی برخوردار است که مخاطب را جذب خود می‌کند اگه به سریال‌های ترکی با ژانر عاشقانه و کمدی علاقمند هستید دانلود این مجموعه را از دست ندهید.

دانلود رایگان قسمت 140 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

دانلود سریال تو درم را بزن دوبله شده

کارگردانی این سریال توسط آلتان دونمز انجام گرفته و همچین عایشه اونرکوتلو نویسنده این سریال پرطرفدار است او به عنوان نویسنده ای فمینیستی نیز شناخته می‌شود. سریال عشق مشروط زندگی دختر به نام ادا را روایت می‌کند که در یک گلخانه کار می‌کند. ادا در دوران کودکی مادر و پدر خود را از دست داده و با عمه و دوستانش زندگی می‌کند.

ادا یکی از بهترین دانشجویان دانشکده معماری بود و یکی از بزرگ‌ترین آرزو‌های او تحصیل در کشور ایتالیا بود. ادا از آنجایی که ادا وضعیت مالی بسیار پایینی داشت مجبور بود برای تحصیل، بورس تحصیلی بگیرد.

دانلود رایگان قسمت 140 سریال عشق مشروط دوبله فارسی
دانلود سریال عشق مشروط دوبله شده / دوبله فارسی تو درم را بزن قسمت 140 / دانلود سریال Sen Cal Kapimi

درست زمانی که ادا دعوت‌نامه کشور ایتالیا را می‌گیرد بورس تحصیلی‌اش قطع می‌شود و نمی‌تواند به آن کشوذر مهاجرت کند. ادا که از این موضوع ضربه سنگینی می‌خورد به دنبال شخصی که او را بورس کرده است می‌افتد و متوجه می‌شود که شخصی به نام سرکان بولات او را بورس کرده است.

در یکی از روزهایی که این معمار بزرگ در مدرسه مصاحبه دارد به سراغ او می‌رود و با او بحث و جدل می‌کند و به او می‌گوید که آینده‌اش را نابود کرده است و حرف‌های توهین آمیز به او می‌زند.

تمام این وقایق بخاطر اهمال کاری یکی از کارکنان سرکان بولات است و او هیچ خبری از این مشکلات ندارد او وقتی متوجه این وقایق می‌شود و پیگیری و تلاش می‌کند تا مشکلات به وجود آمده را حل کند.

لجبازی ادا با سرکان بولات پس این آشنایی آغاز می شود. با گذشت زمان و چندین دیدار ناخواسته اتفاقاتی می‌‌افتد که این نفرت و لجبازی آرام آرام به عشقی شیرین و جداب تبدیل می‌شود.

در حالی که در پایان فصل اول، متوجه شدیم که سرکان بولات دچار سرطان شده و ممکن است به زودی جان خود را از دست دهد. فصل دوم نیز این طور آغاز می‌شود که پس از پنج سال، او کاملا بهبود یافته است. اما مسئله اصلی فصل دوم این است که سرکان و ادا از هم جدا شده‌اند.

دانلود رایگان قسمت 140 سریال عشق مشروط دوبله فارسی
دانلود سریال تو درم را بزن دوبله شده / دوبله فارسی تو درم را بزن قسمت 140 / دوبله فارسی عشق مشروط 140

اتفاق مهم دیگر در آغاز فصل دوم مهاجرت ادا ست، او از استانبول رفته است و با عمه‌اش، ملو دوستش و دختر چهار ساله‌اش، کیراز، زندگی می‌کند. اما سرکان از اینکه صاحب دختر شده است بی‌خبر است. او به طور کاملا اتفاقی برای پروژه‌ای به محل زندگی ادا می‌رود و آن‌جا دخترش و ادا می‌بیند. با این حال، ادا و دوستش ملو اصل قضیه را از سرکان پنهان می‌کنند.

شما می‌توانید در ادامه مطلب به لینک دانلود قسمت 140 دوبله تو درم را بزن دسترسی پیدا کنید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید.

در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 140 سریال عشق مشروط دوبله فارسی همراه ما باشید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 138 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 139 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

دوبله فارسی سریال عشق مشروط قسمت 140

دانلود رایگان قسمت 140 سریال عشق مشروط دوبله فارسی
دانلود سریال عشق مشروط دوبله شده / سریال عشق مشروط با دوبله فارسی / دوبله فارسی عشق مشروط 140
  • نام سریال: Sen Çal Kapimi
  • ژانر: رمانتیک، کمدی
  • محصول: ترکیه 2020
  • روز پخش: چهارشنبه شب‌ها از شبکه Fox
  • کارگردان: آلتان دونمز
  • نویسنده: عایشه اونرکوتلو
  • بازیگران: هانده ارچل، کرم بورسین، نسلیهان یلدان، بیگه اونال، اوریم دوعان، اسماعیل اجه شاشماز، آنیل ایلتر، ملیسا دونگل، الچین افاجان

دانلود عشق مشروط قسمت 140 با دوبله فارسی با کیفیت 240p از تلگرام

دانلود دوبله فارسی سریال عشق مشروط قسمت 140 با کیفیت 480p از تلگرام

فایل‌ها پس از پخش سریال به کانال تلگرام اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 140 سریال عشق مشروط دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر