coinex
راهنمای خرید تکراتو

آیفون 13 نسخه یک ترابایتی خواهد داشت

اخیرا طی اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد آیفون 13 نسخه یک ترابایتی خواهد داشت. در ادامه برای دانستن جزئیات با ما باشید.

به نظر می‌رسد هر چه می‌گذرد، بیشتر به عرضه آیفون با حافظه 1 ترابایتی نزدیک می‌شویم و از آنجایی که آیفون قصد دارد امسال تغییرات زیادی در گوشی جدید خود ایجاد کند، احتمال اینکه آیفون 13 با حافظه 1 ترابایتی ارائه شود بیشتر است.

آیفون 13 نسخه یک ترابایتی خواهد داشت

در فوریه‌ی امسال، همه کارشناسان در انتظار آیفون‌هایی با نهایت ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بودند ولی ظاهرا ورق برگشته است و به رویای آیفون ۱ ترابایتی بیش از پیش در حال نزدیک شدن هستیم و با توجه به این که آیفون ۱۲ پرو مکس با حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی بوده است احتمالا امسال با حافظه‌ای دوبرابر روبرو خواهیم شد.

طبق اخبار منتشر شده آیفون احتمالا امسال از فناوری 5G استفاده خواهد کرد و به حافظه یک ترابایتی مجهز خواهد شد. با توجه به نزدیکی زمان رونمایی این محصول، بعید است که این اخبار دروغ باشد.

به احتمال زیاد، آیفون ۱۳ مثل ایفون ۱۲ و ایفون ۱۲ پرو مکس، در سومین هفته‌ی ماه سپتامبر رونمایی می‌شود. اکنون حافظه ۱ ترابایتی فقط برای تبلت‌های رده‌بالای آیپد پرو وجود دارد و منابع زیادی معتقدند که امسال هم مثل سال گذشته، بیشترین حافظه ذخیره‌سازی، ۵۱۲ گیگابایتی باشد و تا زمان معرفی عمومی آیفون‌های جدید، نمی‌توان به طور قطعی نظری داد.

آیفون 13 نسخه یک ترابایتی

اما به هر حال از لحاظ مشخصاتی احتمالا اپل در نسخه‌های Pro آیفون ۱۳، از حافظه ذخیره‌سازی یک ترابایتی که دو برابر حافظه ذخیره‌سازی بیشتری نسبت به آیفون‌های کنونی (۵۱۲ گیگابایت) است، استفاده می‌نماید. علاوه بر این احتمالا پیشرفت‌های محسوسی در سنسور لیدار آن‌ها به وجود می‌آید و همه مدل‌های آیفون ۱۳، این ارتقا را تجربه خواهند کرد.

این شرکت، می‌خواهد که آیفون ۱۳، تفاوت آشکاری با آیفون ۱۲ داشته باشد و ب همین اساس احتمالا، تقاضا برای آیفون ۱۳، مشابه یا کمی قوی‌تر از آیفون ۱۲ بوده که نشان دهنده‌ی ادامه دار بودن چرخه بسیار عالی آن تا سال ۲۰۲۲ است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص آیفون 13 نسخه یک ترابایتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر