;
coinex

دانلود رایگان قسمت 6 سریال What If با زیرنویس فارسی

یکی از متفاوت‌ترین سریال‌های مارول، وات ایف است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 6 سریال What If با زیرنویس فارسی همراه ما باشید.

یکی از آثار موفق و جدید مارول در سال 2021 سریال وات ایف است. این سریال پخش خود را از 11 آگوست آغاز نمود. هرچند قسمت اول آن نتواست رضایت طرفداران دنیای مارول را به خوبی جلب کند، اما قسمت‌های بعدی عملکرد موفقی داشتند.

این سریال در ژانر آنتولوژی قرار می‌گیرد و هر قسمت از آن داستانی جداگانه دارد. در ادامه ضمن معرفی سریال، ما لینک دانلود رایگان قسمت 6 سریال What If با زیرنویس فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم. با تکراتو همراه باشید!

دانلود رایگان قسمت 6 سریال What If با زیرنویس فارسی

سریال انیمیشنی وات ایف توسط توسط ای‌سی بردلی ساخته شده و از شبکه اینترنتی دیزنی پلاس پخش می‌شود. این سریال توسط استودیو مارول ساخته شده‌ و اولین اثر انیمیشنی آن‌ها به شمار می‌رود.

برایان اندروس کارگردانی وات ایف را بر عهده دارد. سریال What If مارول این موضوع را بررسی می‌کند که اگر لحظه‌های اصلی فیلم‌های دنیای سینمایی مارول (MCU) به گونه‌ای متفاوت اتفاق بیفتد چه خواهد شد.

تریلر این سریال انیمیشنی از همان ابتدای انتشار نظرات بسیار مثبتی به خود جلب کرد. در واقع، ایده اصلی وادایف از یک رمان قدیمی گرفته شده است و بر اساس مجموعه کمیک‌هایی به همین نام در ژانر آنتولوژی تهیه شده است.

دانلود رایگان قسمت 6 سریال What If با زیرنویس فارسی
دانلود قسمت 6 سریال وات ایف بدون سانسور / قسمت 6 سریال چه میشود اگر / دانلود رایگان قسمت 6 سریال What If با زیرنویس فارسی

این کتاب که برای اولین بار در سال 1977 منتشر شد، به خالقان این امکان را داد که دنیاهای کاملاً جدیدی را برای شخصیت‌های مورد علاقه خود تصور کنند. هرچند این داستان‌ها مستقیما از آن کتاب اقتباس نشده، ولی از ایده و طرح خام آن الهام گرفته شده است.

به علاوه، ژانر آنتولوژی به این شکل است که یک برنامه رادیویی یا تلویزیونی در هر قسمت یا هر فصل، از بازیگران، شخصیت ها و یا داستان‌های متفاوتی استفاده کند. در سریال What If مارول، بازیگران یکسان هستند.

اگر شما از طرفداران پر و پا قرص دنیای مارول هستید، می‌توانید مطالب بهترین فیلم های مارول در سال 2021، بهترین فیلم های مارول و بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 را در تکراتو مطالعه کنید.

همینطور ممکن است بررسی مطالب بهترین فیلم های دی سی 2021، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و ایستراگ های قسمت اول What If برای شما جالب باشد. در ادامه برای دانلود قسمت 6 سریال What If همراه ما باشید!

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 3 سریال What If بدون سانسور

دانلود رایگان قسمت 4 سریال What If با زیرنویس فارسی

دانلود رایگان قسمت 5 سریال What If با زیرنویس فارسی

دانلود قسمت 6 سریال What If بدون سانسور

دانلود رایگان قسمت 5 سریال What If با زیرنویس فارسی
دانلود سریال What If قسمت 6 /  قسمت 6 سریال چه میشود اگر / دانلود What If بدون سانسور
  • ژانر: انیمیشن ابرقهرمانی – آنتولوژی
  • سازنده: ای سی بردلی
  • کارگردان: برایان اندروز
  • بازیگران: جفری رایت رابرت داونی جونیور
  • کشور سازنده: ایالات متحده
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • تهیه‌کنندهٔ اجرایی: کوین فایگی
  • تولیدکننده: مارول استودیوز
  • توزیع‌کننده: دیزنی+

لینک دانلود قسمت 6 سریال What If بدون سانسور با کیفیت 480p از تلگرام

لینک دانلود سریال What If قسمت 6 با کیفیت 720p از تلگرام

فایل‌ها پس از پخش سریال و آماده شدن زیرنویس به کانال تلگرام اضافه می‌شوند

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درخصوص دانلود رایگان قسمت 6 سریال What If با زیرنویس فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر