;
coinex

تاریخ پخش سریال آقا و خانم اسمیت [+تریلر، داستان و بازیگران]

تاریخ پخش سریال آقا و خانم اسمیت با حضور دونالد گلاور و فیبی والر -بریج مشخص شده است و افراد مشتاق دیدن دوباره این فیلم هستند.

داستان سریال آقا و خانم اسمیت (Mr. & Mrs. Smith) درباره‌ی ماجرای یک زوج قاتل است که برای مخاطب بسیار سرگرم‌کننده و جذاب است. حالا جزئیات جدیدی از سریالی با این عنوان مشخص شده است.

تاریخ پخش سریال آقا و خانم اسمیت [+تریلر، داستان و بازیگران]

در سال ۲۰۰۵ فیلم آقا و خانم اسمیت براساس فیلمنامه‌ای از سیمون کینبرگ با بازی زوج برد پیت و آنجلینا جولی توانست به موفقیت زیادی برسد که در نهایت باعث شروع رابطه‌ این دو نفر شد که البته همین اواخر پس از سال‌ها زندگی به جدایی کشید.

اما در سریال آقا و خانم اسمیت داستان جدیدی داریم، داستان یک زن و شوهر قاتل! این داستان جذاب، با حضور دوستاره‌ فوق‌العاده‌ دیگر، دونالد گلاور و فیبی والر بریج، در نسخه‌ تلویزیونی قرار است دوباره ساخته شود.

تاریخ پخش سریال آقا و خانم اسمیت [+تریلر، داستان و بازیگران]

این دو بازیگر و فرانسسکا اسلون به‌عنوان مدیران اجرایی در حال کار بر سریالی برای شرکت آمازون هستند و می‌خواهند آن را برای اکران سال آینده آماده کنند. این سریال جدید، داستان جدیدی از زن و شوهر قاتلی است که با مسائل زندگی زناشویی خود درگیر هستند درحالی‌که پس از مدتی متوجه می‌شوند که هدف بعدی یکدیگر هستند.

البته در گذشته، سیمون کینبرگ و کارگردان نسخه‌ اصلی، داگ لیمان، یک ورژن تلویزیونی از فیلم ساختند که مارتین هندرسون و جوردانا بروستر در آن نقش آقا و خانم اسمیت را بر عهده داشتند، اما نتوانستند به موفقیتی برسند. بعد از آن فاکس به این نتیجه رسید که بازآفرینی فیلم می‌تواند موفقیت نسخه‌ اصلی را تکرار کند اما این ایده عملی نشد تا به امروز که بعد از حدود پانزده سال باید منتظر سریال تلویزیونی آن باشیم.

اما آیا سریال آقا و خانم اسمیت می‌تواند موفق شود یا دوباره با شکست مواجه خواهد شد؟ برای جواب این این سوال باید تا سال بعد منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش سریال آقا و خانم اسمیت چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر