;
coinex

انتشار رسمی بازی مختار : فصل قیام + تریلر و لینک دانلود

ساعاتی پیش شاهد انتشار رسمی بازی مختار : فصل قیام توسط شرکت منادیان رحمت بودیم. این رونمایی با انتشار تریلر نهایی بازی مختار همراه بود. با ما باشید.

امروز شرکت منادیان رحمت رسما از بازی مختار فصل قیام به عنوان دومین عضو سه گانه سفیر عشق رونمایی به عمل آورد و این بازی را برای رایانه های شخصی منتشر کرد.

این بازی جدیدترین بازی ساخته شده توسط تیم بازی سازی عماد رحمانی است و دوران داستان مختار ثقفی را در بازه زمانی 6 ساله ای روایت می کند. همزمان با انتشار بازی، تریلر نهایی بازی با صداگذاری حرفه ای و زیبایی نیز منتشر شده که در ادامه می توانید آن را تماشا کنید.

گیم پلی بازی نیز شباعت زیادی به سفیر عشق دارد. البته سازندگان با در نظر گرفتن سلایق و نظرات مخاطبان در بهبود وضعیت نسبت به نسخه قبل کوشیده اند. وجود پنج سلاح قابل بازی، استفاده از اسب، وجود درخت مهارت و قابلیت ارتقای سلاح‌ها، قابلیت مخفی‌کاری و قابلیت Rage از جمله ویژگی‌های گیم‌پلی این بازی است.

این بازی در حال حاضر تنها به صورت دیجیتالی منتشر شده و علاقه مندان برای دانلود بازی مختار: فصل قیام با پرداخت هزینه می توانند آن را از فروشگاه های آنلاین دانلود کنند. در ادامه می توانید تصاویر گیم پلی بازی مختار را ببینید. برای بزرگنمایی هر تصویر روی آن کلیک کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص انتشار رسمی بازی مختار : فصل قیام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر