;
coinex

امکان استفاده از واتساپ روی چند دستگاه بدون اتصال اینترنت موبایل ممکن شد

امکان استفاده از واتساپ روی چند دستگاه بدون اتصال اینترنت موبایل ممکن شد. البته در حال حاضر این قابلیت تنها در دسترس کاربران iOS قرار دارد.

تعداد زیادی  از کاربران iO‌S‌ واتساپ توانا هستند که از الان با  قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه (multi-device)، همزمان از این پیام‌ رسان روی چهار دستگاه استفاده نمایند. در عین حال دیگر نیاز نیست حتما نسخه اپ موبایل به اینترنت وصل باشد تا برنامه روی دستگاه‌ها دیگر نیز کار بکند. این قابلیت اکنون در دسترس تعداد زیادی از کاربران iO‌S‌ قرار گرفته است.

امکان استفاده از واتساپ روی چند دستگاه بدون اتصال اینترنت موبایل ممکن شد

حال کاربران واتساپ برای آنکه توانایی این را داشته باشند که از نسخه دسکتاپ واتساپ به صورت همزمان با نسخه اپ موبایلی استفاده کنند،‌ لازم است نسخه اپ موبایل به اینترنت وصل باشد . لازم به ذکر است که الان این محدودیت‌ اتصال اینترنت اپ موبایل برای کاربران iOS برداشته شده است.

وب‌سایت WABetaInfo که اخبار در ارتباط  با واتساپ را پخش می‌کند در گزارش جدید خود اعلام نموده که قابلیت جدید واتساپ به کاربران این امکان را می‌دهد که حداکثر چهار دستگاه (بدون احتساب دستگاه اصلی) را به یکدیگر وصل کنند. با وجود این ویژگی، کاربران بدون اینکه احتیاج  داشته باشند به دستگاه اصلی وصل  شوند، می‌توانند از حساب واتساپ خود روی دستگاه‌های متفاوت  استفاده نمایند.

امکان استفاده از واتساپ روی چند دستگاه بدون اتصال اینترنت موبایل ممکن شد

امکان استفاده از واتساپ روی چند دستگاه بدون اتصال اینترنت موبایل ممکن شد

اکنون آخرین نسخه در دسترس در اپ استور ۲.۲۱.۱۸۰.۱۴ است که بعد از  دریافت آن اعلان پشتیبانی از چند دستگاه در چند  Linked Devices نمایش داده می‌شود سپس به محض اینکه با درخواست واتساپ موافقت نمایید، از اتصال الان خود خارج می‌شوید و باید دوباره کد QR در دسترس در صفحه را بر همه دستگاه‌های متصل خود اسکن نمایید.

فقط طی چند ثانیه بعد از وصل شدن  به دستگاه جدیدی خواهید توانست همه پیام‌های خود را روی آن همگام‌سازی نمایید. البته زمان آن بر اساس حجم تاریخچه پیام‌های کاربران متفاوت است. پس از اتمام عملیات همگام‌سازی پیام‌ها، خواهید توانست از حساب واتساپ خود بر سایر دستگاه‌ها استفاده نمایبد، حتی اگر گوشی شما خاموش باشد. لازم به ذکر است که این قابلیت از حداکثر چهار دستگاه بطور همزمان پشتیبانی می‌نماید که هیچ‌ یک از آن‌ها به جز دستگاه اصلی نخواهد تواتست موبایل باشد. همینطور  پشتیبانی از تبلت‌های آیپد و اندروید هنوز به اپلیکیشن واتساپ اضافه نشده‌اند.

همینطور هنگام پیوستن به نسخه بتای این قابلیت جدید، واتساپ این اخطار را می‌دهد که بعضی  از ویژگی‌های برنامه مثل تماس با افرادی که از نسخه قدیمی آن استفاده می‌کنند، احتمالا کار نمیکند هنوز مشخص نیست که این اپدیت  جدید برای چه کاربرانی فعال گشته است، با این حال می‌توانید آخرین نسخه ارائه شده را در اپ استور خود بررسی نمایید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص استفاده از واتساپ روی چند دستگاه چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر