;
coinex

امکان تجربه بازی های ایکس باکس روی ویندوز 10 فراهم شد

سرانجام بعد از چند سال متمادی تمرکز مایکروسافت بر اپ ایکس باکس و ویژگی‌های آن، امکان تجربه بازی های ایکس باکس روی ویندوز 10 فراهم شد.

پس از آپدیت جدید برنامه ایکس باکس، خواهید توانست تا بازی‌های کنسول ایکس باکس را از سرویس ابری مایکروسافت یا خود کنسول استریم نمایید و مایکروسافت سرویس ابری خودش و ریموت پلی را در اپلیکیشن ایکس باکس بر ویندوز 10 فعال نموده است.

امکان تجربه بازی های ایکس باکس روی ویندوز 10 فراهم شد

در ۲۲ کشور در تمام جهان، سرویس گیم پس التیمیت در دسترس قرار خواهد گرفت و از اکنون این امکان وجود دارد که از سرویس xCloud به صورت کامل بر پی‌سی استفاده نمود. قبل از این بتای xCloud فقط به وسیله‌ی مرورگر بر ویندوز، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌شد استفاده‌ کرد و مایکروسافت آن را به طور رسمی به اپ ایکس باکس افزوده است.

امکان تجربه بازی های ایکس باکس روی ویندوز 10 فراهم شد

برای تجربه بازی کردن با سرویس ابری مایکروسافت به یک کنترلر سازگار هم نیاز هست که شامل کنترلر ایکس‌ باکس، دوال شاک ۴، ریزر کیشی و … می‌شود. بیش از ۱۰۰ بازی با این سرویس در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و مایکروسافت نیز اعلام نموده که سرویس xCloud از کنسول‌های ایکس‌ باکس سری ایکس استفاده نموده است.

لازم به ذکر است که مایکروسافت ویژگی ریموت پلی را برای دارندگان ایکس‌ باکس سری ایکس/اس فعال نموده است و ریموت پلی را نیز آپدیت کرده‌ تا بازی‌ها را با رزولوشن 1080p و 60 فریم بر ثانیه اجرا نمود. با این ویژگی دسترسی به تعدادی از بازی‌های ایکس‌ باکس 360 و ایکس باکس اورجینال نیز وجود دارد. برعکس xCloud و گیم‌پس آلتیمیت، ریموت پلی در همه کشورها می‌توان استفاده کرد و برای استفاده از آن هم باید از سیستم عامل‌های ویندوز، اندروید و iOS استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص امکان تجربه بازی های ایکس باکس روی ویندوز 10 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر