;
coinex

عملکرد فوق العاده هوآوی در فروش گوشی های پرچمدار با وجود تحریم های آمریکا

عملکرد فوق العاده هوآوی در فروش گوشی های پرچمدار با وجود تحریم های آمریکا برای همگان شگفت‌آور بوده و این شرکت دور از انتظارها عمل کرده است.

با وجود تمام سختی‌هایی که هواوی در فروش خود پس از تحریم آمریکا با آن مواجه شده است، هواوی همچنان‌ سومین برند پرفروش موبایل در رده تلفن‌های همراه گران قیمت است.

عملکرد فوق العاده هوآوی در فروش گوشی های پرچمدار با وجود تحریم های آمریکا

البته احتمال دارد که رتبه شرکت هواوی در آینده افت کند ولی این آمارها قدرت هواوی موبایل را در زمان اوج خود نشان می‌دهد. طبق جدیدترین گزارش‌ها، شرکت اپل در گران‌ترین موبایل‌ها با بیش از ۵۰ درصد سهم در بازار جهانی موبایل و در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱، در جایگاه اول است. برندهایی مثل OnePlus ، Xiaomi و Oppo سهم زیادی از بازار را دارند ولی می‌توان گفت علت اصلی پیشرفت آن‌ها تحریم هواوی است که باعث افت آن شده است.

عملکرد فوق العاده هوآوی در فروش گوشی های پرچمدار با وجود تحریم های آمریکا

هواوی در سه ماهه دوم سال 2020 حدود ۱۷ درصد سهم بازار را داشته که اکنون فقط ۶ درصد آن را دارا است اما در کمال تعجب همچنان در رتبه سوم و در کنار شیائومی است.

این افت هواوی باعث پیشرفت اپل و سامسونگ شده است. در صورتی که اپل در تامین قطعات بسیار مقاوم است و عملکرد خوبی دارد، سامسونگ به علت شیوع کرونا دچار اختلال در تولید در ویتنام شده است. البته با این وجود، قیمت مناسب گلکسی سامسونگ گلکسی Z Flip3 و Z Fold3 به سامسونگ کمک خواهند کرد تا افت ماه پیش خود را جبران کنند.

عملکرد فوق العاده هوآوی در فروش گوشی های پرچمدار با وجود تحریم های آمریکا

البته اپل تنها برنده تحریم هواوی نیست بلکه برندهایی مثل Xiaomi و OPPO هم سهم عادلانه ای از آن را داشته‌اند. هر دو برند در حال سرمایه گذاری و بازاریابی زیادی در بخش پرچمدار در اروپا و چین هستند. اوپو با سری Reno و Find خود و Xiaomi با سری Mi 11 فروش خوبی را دارند. از طرفی شیائومی توانسته رتبه سوم را در بازارهای متعدد و بخش عمده ای از اروپا، داشته باشد. OnePlus نیز بعد از خروج LG از بازار موبایل های هوشمند، سهم زیادی کسب کرد و رتبه سوم آمریکای شمالی شد.

آنر نیز با سری Magic خود در چین و خارج از آن به این بخش خواهد پیوست تا سهم خود را در بخش برتر کسب کند که البته ممکن است اینگونه سهم هواوی در بازار بیشتر کاهش یابد که البته با این وجود هواوی همچنان در بین ۳ رتبه برتر در سه ماهه دوم سال 2021 در بخش پرچمدارها خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عملکرد فوق العاده هوآوی در فروش گوشی های پرچمدار چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر