;
coinex

طرح فروش قسطی خودرو به بازنشستگان + جزئیات

یکی از شرکت‌های خودروسازی از طرح فروش قسطی خودرو به بازنشستگان رونمایی کرد. در این طرح جدید فروش اقساطی ۱۱ مدل خودرو وجود دارد.

طبق اعلام این شرکت خودروسازی در این طرح ویژه، بازنشستگان خواهند توانست بطور خرید قسطی از بین ۱۱ مدل خودرو، صاحب خورو شوند. پرداخت هزینه خودروها به صورت پرداخت درصدی از قیمت اصلی به عنوان پیش پرداخت و سپس مابقی هزینه به صورت قسطی است.

طرح فروش قسطی خودرو به بازنشستگان

لازم به ذکر است که خودروهای این شرکت خودروسازی، چینی هستند و با توجه به آزادسازی واردات خودرو، تا حدی هزینه خرید این محصولات مقرون به صرفه به نظر می رسد. ۱۱ مدل خودرو در نظر گرفته شده در این طرح شامل تیگو، آریزو و ام وی ام‌های مختلف است.

در کل همه‌ی بازنشستگانی که سازمان‌های آنها با گروه مدیران خودرو قرار داد دارند خواهند توانست که از طرح فروش قسطی این شرکت برای خرید انواع مدل‌های خودرو ام وی ام، تیگو و آریزو استفاده نمایند. لیست این سازمان‌ها در جدولی که در ادامه آمده قابل بررسی است.

طرح فروش قسطی خودرو به بازنشستگان + جزئیات

پیش‌پرداخت‌های در نظر گرفته شده برای خودروها هم با توجه به مدل خودرو ۲۰ تا ۴۵ درصد قیمت کل است و تسویه در یک بازه زمانی ۶۰ ماهه با نرخ سود ۲۱ درصد پرداخت خواهد شد.

طرح فروش قسطی خودرو به بازنشستگان + جزئیات

طرح فروش قسطی خودرو به بازنشستگان + جزئیات

متقاضیان برای خرید این خودروها و اطلاع از امکان خرید داشتن یا نداشتن باید به سایت اصلی مدیران خودرو مراجعه کنند. اما سوال اصلی این است که آیا با توجه به طرح آزادسازی واردات خودرو، از این طرح‌های فروش قسطی خودروهای چینی همچنان مثل گذشته استقبال می‌شود یا نه؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طرح فروش قسطی خودرو به بازنشستگان چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر