coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بازی WipEout Rush برای موبایل معرفی شد

بازی WipEout Rush برای موبایل معرفی شد. این بازی که بار آخر در ۲۰۱۷ با Wipeout Omega Collection عرضه شده بود اکنون قرار است ورژن دیگری در ۲۰۲۰ منتشر کند.

شرکت Rogue Games به تازگی رسما گفته است که اوایل سال ۲۰۲۲ بازی WipEout Rush را برای اندروید و iOS منتشر خواهد کرد. ۱۹۹۵ بود که سری بازی Wipeout ساخته شد و طی سال‌ها ۱۰ نسخه از آن منتشر شده است که البته تنها نسخه‌های اولیه‌ی آن‌ها بر کنسول‌های شرکت‌های متفاوت اجرا می‌شدند. این مجموعه تا سال ها کاملا مخصوص پلی استیشن‌های سونی بود.

بازی WipEout Rush برای موبایل معرفی شد

شرکت سونی در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ برای چندین بار در مصاحبه‌ها گفت که قدم به قدم بعضی از سری بازی‌های مربوط به خود را وارد برنامه موبایل می‌کند. اکنون نیز اولین نمونه‌ی انجام این کار با بازی WipEout Rush از مجموعه‌ی WipEout را خواهیم دید که ۱۲ کاپ قهرمانی در پنج محیط مختلف، بازی WipEout Rush که ۶۰ مرحله‌ی تک‌نفره خواهد داشت.

این بازی را شرکت Rogue Games ساخته و عرضه‌ می‌کند. سونی یادآور شده است که برای عرضه‌ی بازی‌های موبایلی از همکاری‌ها استفاده می‌کند و احتیاجی به درگیر کردن تیمی در PS Studios ندارد.

بازی WipEout Rush برای موبایل معرفی شد

در هفته‌های اخیر، شایعات زیادی درباره‌ی تولید یک بازی WipEout جدید برای هدست واقعیت مجازی PSVR تازه‌ی کنسول پلی استیشن 5 سونی منتشر شده بود که راست یا دروغ بودن آن‌ها معلوم نیست.

از طرفی مدیرعامل شرکت Rogue Games این بازی موبایلی را جایگزین بازی‌های کنسولی نمی‌داند و فقط یک اسپین-آف یا برداشتی متفاوت از سری بازی WipEout دانسته و گفته است: «اگر به‌دنبال لمس تجربه‌ی ریسینگ به‌شدت غرق‌کننده و هیجان‌انگیز مجموعه‌ی WipEout باشم، روی کنسول پلی استیشن آن را پیدا خواهم کرد. ما از اینکه توانستیم به جلوه‌ای دیگر از WipEout روی موبایل با چند مکانیزم سرگرم‌کننده‌ی جدید فکر کنیم، خوشحال هستیم.

امیدواریم که طرفدارها با دید باز به این بازی WipEout متفاوت نگاه کنند؛ اثری با برداشت جدید از فرمول مجموعه که ما به برگرداندن سری بازی WipEout به مرکز توجه با آن افتخار می‌کنیم. بسیاری از مسیرهای بازی‌های قدیمی WipEout عاشقانه توسط ما به این بازی موبایلی آمده‌اند. تازه بازی WipEout Rush یک بخش داستانی الهام‌گرفته از کتاب‌های کامیک، آلبوم موسیقی متن الکترونیکی و جلوه‌های بصری چشم‌نواز برای موبایل‌های روز دارد. این بازی روی دستگاه‌های مدرن به‌صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود».

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازی WipEout Rush چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر