;
coinex

آنر مجیک بوک وی 14 ؛ مشخصات فنی و تاریخ عرضه

آنر مجیک بوک وی 14 ؛ مشخصات فنی و تاریخ عرضه آن اعلام شد. این لپ‌تاپ که اولین لپ‌تاپ آنر است با همکاری این شرکت با مایکروسافت ساخته شده است.

جدایی آنر از هواوی به رشد این‌ شرکت کمک خوبی کرد و بعد از تحریم‌های سخت‌گیرانه‌‌ی آمریکا علیه هواوی این شرکت را با مشکلات مختلفی مواجه شد؛ به‌طور که دیگر نمی‌توانست برای محصولات خود و برندهای زیر نظرش قطعات لازم را بخرد.

آنر مجیک بوک وی 14 ؛ مشخصات فنی و تاریخ عرضه

هواوی به همین علت آنر را جدا کرده و قرار شد فقط بر محصولات خودش تمرکز کند که در نتیجه برند آنر به شرکت چینی دیگری فروخته شد که این اتفاق به نفع برند مستقل چینی بود چرا که دیگر در فهرست تحریم‌های آمریکا نبود.

در واقع برعکس هواوی که همکاریش با آمریکا محدود شده است، آنر چنین تحریم‌هایی ندارد و اتفاقا همکاری نزدیکی با شرکت‌های آمریکایی مثل مایکروسافت دارد.

براس گزارش‌های منتشر شده، نتیجه‌ی مذاکرات ابتدایی برای همکاری نزدیک آنر و مایکروسافت تولید لپ‌تاپی به نام مجیک‌بوک وی ۱۴ است که اولین محصول مجهز به ویندوز ۱۱ است.

آنر مجیک بوک وی 14 ؛ مشخصات فنی و تاریخ عرضه

مجیک‌بوک وی ۱۴ اولین لپ‌تاپ از سری مجیک‌بوک وی است که دارای صفحه‌نمایشی ۱۴ اینچ است و اولین لپ‌تاپی است که با سیستم‌عامل جدید ردموندی‌ها در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

این لپ تاپ دارای ماژول دوگانه‌ی دوربین در بالای صفحه‌نمایش است که دو دوربین ۵ مگاپیکسلی در آن وجود دارد که اولین لپ‌تاپ مجهز به ماژول دوربین دوگانه است.

گویا قرار است مجیک‌بوک وی ۱۴ در ۲۶ سپتامبر یا همان ۴ مهر معرفی گردد. بعد از مدتی هم ویندوز ۱۱ در ۵ اکتبر یا همان ۱۳ مهر انتشار خواهد یافت.

البته لازم به ذکر است که همکاری آنر و مایکروسافت فقط محدود به عرضه‌ی مجیک‌بوک وی ۱۴ با ویندوز ۱۱ نخواهد شد و قرار است ادامه دار باشد. آنر با کمک هواوی توانست وارد بازار جهانی گردد و شرکت مایکروسافت هم سهم زیادی در بازار چین ندارد. همکاری نزدیک این دو شرکت می‌تواند سبب پررنگ‌تر شدن حضور آنر در بازار جهانی و تقویت جایگاه مایکروسافت در بازار چین شود.

البته اطلاعات دقیقی از موارد همکاری این دو شرکت با هم انتشار یافته است؛ اما گویا علاوه بر محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، شامل خدمات مبتنی بر فضای ابری مایکروسافت، آژور نیز در چین و کشورهای آسیای شرقی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آنر مجیک بوک وی 14 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر