;
coinex

مه لقا جابری و جنیفر لوپز در جشنواره ونیز [+فیلم و عکس]

حضور همزمان مه لقا جابری و جنیفر لوپز در جشنواره ونیز اخیرا خبرساز شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این مهم با ما همراه باشید.

جنیفر لوپز که از فوق ستاره‌های جهان به حساب می‌آید و در جهان هالیوود بسیار فعال و پر کار است، صدا و سبکی خاص در خوانندگی دارد که طرفداران زیادی برای خود به دست آورده است، این بار در جشنواره‌ی بین المللی ونیز حضور یافته است.

مه لقا جابری و جنیفر لوپز در جشنواره ونیز [+فیلم و عکس]

مه‌لقا جابری متولد ۱۷ ژوئن ۱۹۸۹ که مدل و ستاره‌‌ی اینترنت ایرانی-آمریکایی است و در اصفهان به دنیا آمده و اکنون بسیار در صنعت مدلینگ محبوب شده است که البته بخش زیادی از این محبوبیت را به اینستاگرام مدیون است و حتی در هند نیز مانند آیشواریا رای به محبوبیت رسیده است، نیز در این جشنواره حضور داشته است.

جشنواره فیلم ونیز (به ایتالیایی: Mostra Internazionale d’Arte Cinematografica di Venezia) از قدیمی ترین جشنواره‌های فیلم در جهان و از بزرگ‌ترین جشنواره‌ های سینمایی جهان است که اولین بار در سال ۱۹۳۲ میلادی برگزار شد و در کنار جشنواره‌ هایی مثل کن و برلین از مهمترین رویدادهای سینمایی اروپا و جهان است. این جشنواره طی سال‌ های جنگ دوم جهانی برگزار نگردید و طی بعضی سال‌ ها، بخش مسابقه آن نیز فعال نبوده‌ است.

جایزهٔ اصلی جشنواره ونیز، شیر طلایی است و جایزه‌ای دیگر به نام جایزهٔ انسانیت نیز دارد که مبلغ این جایزه ۵۰ هزار دلار است و به سینماگران و بازیگرانی اهدا می‌ شود که خود را وقف فعالیت‌های انسان‌ دوستانه کرده‌اند.

علاوه بر این جایزه جام روباه نیز به بهترین بازیگران زن و مرد داده می‌ شود. از سال ۲۰۰۲ به بعد نیز «جایزه سان مارکو» به بهترین فیلم بخش ضدجریان اهدا می‌گردد. این جشنواره شامل طیف وسیعی از برنامه‌‌ها مثل نمایشگاه بین‌ المللی هنر ونیز، جشنواره بین‌ المللی موسیقی معاصر ونیز، جشنواره بین‌ المللی تئاتر ونیز، نمایشگاه بین‌ المللی معماری ونیز، جشنواره بین‌ المللی رقص معاصر ونیز و جشنواره بین‌ المللی کودکان و نوجوانان کارناوال ونیز است. در ادامه گالری تصاویر مه لقا جابری و جنیفر لوپز در جشنواره ونیز را ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مه لقا جابری و جنیفر لوپز در جشنواره ونیز چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر