;
coinex

عرضه اولیه شکام 30 شهریور 1400 + قیمت و نحوه خرید

پس از دو عرضه اولیه در هفته گذشته اکنون شاهد عرضه اولیه دیگری هستیم. عرضه اولیه شکام 30 شهریور 1400 به روش ثبت سفارش انجام می شود.

هفته گذشته با دو عرضه اولیه فسبزوار و توسن به پایان رسید و اکنون در هفته جدید و در روزهای پایانی شهریور ماه شاهد عرضه سهام «شکام» هستیم.

شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز قرار است که در روز سه شنبه 30 شهریور ماه 1400 بخشی از سهام خود را به روش ثبت سفارش در بورس اوراق بهادار عرضه نماید.

عرضه اولیه شکام 30 شهریور 1400

با توجه اینکه شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز با نماد شکام در بورس اوراق بهادار پذیرفته شده است، قرار است سهام این شرکت در روز سه شنبه عرضه شود. همان‌طور که می‌دانید در عرضع اولیه‌های قبلی تمام سهامداران خرد و کلان می‌توانستند با یک کد معاملاتی در فرآیند کشف قیمت شرکت کنند.

در روش جدید که قبلا نیز در عرضه اولیه حآفرین اجرایی شده بود، فقط صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک می‌توانند در این کشف قیمت مشارکت نمایند.

عرضه اولیه شکام 30 شهریور 1400

سهامداران خرد نیز روز بعد از عرضه می‌توانند نسبت به خرید سهام شرکت اقدام کنند. تعداد کل سهام شرکت شکام 900 میلیون سهم است و تعدادی از سهامداران حقیقی نیز متعهدین این عرضه خواهند بود. از مجموع سهام کل شرکت تنها 90 میلیون آن قابلیت عرضه شدن دارد که معادل 10 درصد از سهام شرکت است.

همان‌طور که گفتیم، تاریخ دوره سفارش‌گیری روز سه شنبه به تاریخ 30 شهریور ماه است و هر کد معاملاتی (صندوق ها و نه سهامداران خرد) می‌توانند حداکثر 18 میلیون سهم خریداری کنند. دامنه قیمتی این عرضه اولیه 16610 تا 20300 ریال است.

سازمان بورس اوراق بهادار به تازگی روش‌های جدیدی را برای عرضه در پیش گرفته است و تقریبا تمام سهامداران خرد با این روش مخالف‌اند چرا که برای مثال در همین عرضه اولیه شکام، سهامداران خرد قادر به مشارکت نیستند و باید فردای روز عرضه و در بالاترین قیمت سهام شرکت شکام را از صندوق‌ها بخرند.

شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز به عنوان شرکتی پیشرو در تولید محصولات اتوکسیله و پروپوکسیله در منطقه خاورمیانه، فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ پس از سال ها تلاش بی وقفه، پژوهش های مستمر و سرمایه گذاری عظیم بخش خصوصی با تولید انواع پلی اتیلن گلایکول های دارویی آغاز کرد و در گام های بعدی اقدام به تولید و عرضه انواع مختلف محصولات اتوکسیله و پروپوکسیله از جمله نونیل فنول های اتوکسیله، الکل های چرب اتوکسیله و اسیدهای چرب اتوکسیله اقدام نمود.

این شرکت با سرمایه گذاری بخش خصوصی تأسیس شده است و شرکتی پیشرو در تولید محصولات اتوکسیله در منطقه خاورمیانه است و این مهم، نتیجه سالها تحقیق و مطالعه کارشناسان و محققین جوان این شرکت می باشد. چارچوب کاری کیمیاگران بر پایه اصول زیر می باشد: پیشرو بودن در بازار صنایع شوینده، صنعت مواد اولیه دارو، صنایع پایین دستی پتروشیمی. رقابت در بازار جهانی از نظر قیمت که نتیجه هم افزایی مثبت کارشناسان و مدیریت مجموعه می باشد. پیشرفت تکنولوژیکی و به روز بودن دانش تولید مطابق با علم روز.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عرضه اولیه شکام 30 شهریور 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر