;
coinex

دانلود رایگان قسمت 14 سریال عشق منطق انتقام با زیرنویس فارسی چسبیده

یکی از بهترین و جدیدترین سریال‌های ساخته شده در سال 2021، سریال عشق منطق انتقام است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 14 سریال عشق منطق انتقام با تکراتو همراه باشید.

سریال عشق منطق انتقام یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تابستانه است که طرفدارن بسیار زیادی دارد. این سریال دیدنی درباره زندگی زوجی عاشق است که بنا به مشکلی چند وقتی از هم جدا شده‌اند.

اوزان که شخصیت اصلی سریال را بازی می‌کند پس از جدایی به دنبال ارزو‌ها و اهداف‌اش می‌رود و تلاش می کند تا به فردی پول‌دار تبدیل شود تا بتواند حسرتی بزرگ بر دل اسرا بگذارد.

در این مجموعه شما شاهد صحنه‌های رومانتیک بسیاری هستید که کمی با منطق و انتقام تلفیق شده است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 14 سریال عشق منطق انتقام با ما باشید.

دانلود رایگان قسمت 14 سریال عشق منطق انتقام

در این سریال ستاره محبوب بورجو اوزبرک (BURCU ÖZBERK) ایفای نقش کرده است. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به ملیسا دونگل (MELİSA DÖNGEL)، بوراک یوروک (BURAK YÖRÜK) و ایلهان شن (İLHAN ŞEN) اشاره کرد.

زمانی ماجرا آغاز می‌شود که اسرا متوجه می‌شود شوهر سابق‌اش اوزان توانسته یک شرکت بزرگ احداث کند و به یکی از سرمایه گذاران بزرگ تبدیل شده است.

دانلود رایگان قسمت 14 سریال عشق منطق انتقام
دانلود قسمت 14 عشق منطق انتقام / دانلود عشق منطق انتقام قسمت چهاردهم / دانلود قسمت 14 سریال عشق منطق انتقام

اسرا که دوست دارد به زندگی مشترک با اوزان بازگردد به عنوان کارآموز وارد شرکت اوزان می‌شود تا بتواند او را همانند قبل عاشق خود کند. اما او نمی‌داند که اوزان همانند سابق به شدت به او علاقه داد و تمام رفتارهای سردش بخاطر ناراحتی چند سال پیش است.

با این حال که اوزان تا حد زیادی به اسرا علاقمند است اما در واقعیت طوری نشان می‌دهد که از نزدیکی اسرا ناراحت است و دوست دارد او زودتر از شرکت برود. بعد از گذشت مدتی احساسات این دو بازمی‌گردد و همانند قبل به هم علاقمند می‌شوند.

یک روز که اسرا با دوست صمیمی‌اش از نیت ورودش به شرکت صحبت می‌کند اوزان می‌شنود و به طرز عجیبی ضربه می‌خورد. اوزان تصمیم می‌گیرد هر طور شده جلوی این نزدیکی را بگیرد به همین علت نزد شریکش می‌رود و به او پیشنهاد ازدواج می‌دهد.

چند وقت بعد اسرا متوجه می شود که اوزان برای چه دوباره او را ترک کرده است تصمیم می‌گیرد که به دنبال اوزان برود و سو تفاهم را حل کند ولی اوزان دیگر اسرا را باور ندارد و دوست دارد هرچه سریع‌تر با همکارش‌اش ازدواج کند.

اسرا که می‌بیند دیگر تلاش برای اوزان فایده‌ای ندارد کنار می‌کشد و تصمیم می‌گیرد راه زندگی خود را در پیش بگیرد. به نظر شما در این داستان عشق پیروز می‌شود یا انتقام؟ آیا اوزان اسرا رها می‌کند و با شریکش ازدواج می‌کند؟ آیا اوزان و اسرا بار دیگر کنار هم قرار می‌گیرند؟ اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید دانلود این مجموعه دیدنی را از دست ندهید.

شما می‌توانید در ادامه مطلب به لینک دانلود قسمت 14 سریال Ask Mantik Intikam دسترسی داشته باشید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 12 سریال عشق منطق انتقام با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود رایگان قسمت 13 سریال عشق منطق انتقام با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود عشق منطق انتقام قسمت 14 با زیرنویس چسبیده

دانلود رایگان قسمت 14 سریال عشق منطق انتقام
دانلود سریال ترکی Ask Mantik Intikam / دانلود عشق منطق انتقام قسمت چهاردهم / دانلود رایگان قسمت 14 سریال عشق منطق انتقام
  • نام سریال: Ask Mantik Intikam
  • ژانر: رمانتیک، کمدی
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکیه
  • روز پخش: جمعه شب‌ها از شبکه FOX
  • کارگردان: مورات اوزتورک (MURAT ÖZTÜRK)
  • نویسندگان: اوزلم اینجی حکیم‌اوغلو (ÖZLEM İNCİ HEKİMOĞLU)، نیل گولچ اونسال (NİL GÜLEÇ ÜNSAL)
  • بازیگران: ایلهان شن (İLHAN ŞEN)، بورجو اوزبرک (BURCU ÖZBERK)، ملیسا دونگل (MELİSA DÖNGEL)، بوراک یوروک (BURAK YÖRÜK)

دانلود قسمت 14 عشق منطق انتقام از تلگرام با کیفیت ۳۶۰p

دانلود قسمت 14 سریال Ask Mantik Intikam از تلگرام با کیفیت ۴۸۰p

دانلود عشق منطق انتقام قسمت 14 با زیرنویس چسبیده از تلگرام با کیفیت ۵۴۰p

دانلود قسمت 14 سریال Ask Mantik Intikam از تلگرام با کیفیت ۷۲۰p

دانلود قسمت 14 سریال عشق منطق انتقام از تلگرام با کیفیت ۱۰۸۰p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 14 سریال عشق منطق انتقام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |