;
coinex

اطلاعات گیم پلی Gran Turismo 7 منتشر شد

اطلاعات گیم پلی Gran Turismo 7 منتشر شد. کازونوری یامائوچی، کارگردان Gran Turismo 7 از ویژگی‌های فوق العاده‌ای این بازی خبر می‌دهد.

کازونوری یامائوچی از ویژگی‌های جدید ری تریسینگ، طراحی واقع‌گرایانه‌ی فیزیک و سیستم پیچیده‌ی آب‌و‌هوا در این بازی خبر داده است. برای جزئیات بیشتر ما را همراهی کنید.

اطلاعات گیم پلی Gran Turismo 7 منتشر شد

کازونوری یامائوچی، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Gran Turismo از استودیوی Polyphony Digital به تازگی مصاحبه‌ای داشته است که در آن لو داد که Gran Turismo 7 فعلا فقط در ویدیوی‌های بازبخش مسابقات (ریپلای‌ها) و در بخش گاراژ از فناوری ری تریسینگ پشتیبانی خواهد کرد.

افزون بر این، یامائوچی با مصاحبه‌های دیگری نیز کرده است که در آن اطلاعات بیشتری درباره‌ی این بازی گفته است‌. برای مثال در مصاحبه‌ای وی گفته بود: فیزیک رانندگی در گرن توریزمو 7 بهبود پیدا کرده و طبیعی‌تر شده است و در این زمینه عملکرد حتی بهتری نسبت به Gran Turismo Sport دارد.

اطلاعات گیم پلی Gran Turismo 7 منتشر شد

علاوه بر این او در این مصاحبه گفته بود که تعدادی از بهترین بازیکنان مجموعه‌ی گرن توریزمو برای بهتر شدن فیزیک نسخه‌ی هفتم به پلی‌فونی دیجیتال کمک نموده‌اند. وی می‌گوید:

ما ۲۵ سال است که مشغول بهتر کردن طراحی فیزیک در گرن توریزمو هستیم. فکر می‌کنم بازیکنان متوجه می‌شوند که دقت در طراحی فیزیک در Gran Turismo 7 افزایش پیدا کرده است و درکل حس واقع‌گرایی بیشتری را منتقل می‌کند. فیزیک در نسخه‌ی هفتم حتی از GT Sport نیز بهتر طراحی شده است. افرادی مانند ایگور فراگا و میخاییل هیزال به جمع ما اضافه شده‌اند و ما از آن‌ها بازخوردهایی دریافت می‌کنیم که در بهبود فیزیک بازی بسیار مفید بوده‌اند.

یامائوچی در مصاحبه‌ای دیگر نیز اعلام کرد که Gran Turismo 7 سیستم آب‌و‌هوای پویا دارد و تغییرات آب‌و‌هوایی بر گیم‌پلی بازی اثرگذار است. او در این‌باره می‌گوید: «در GT7 آب‌و‌هوا و زمان به‌صورت ریل تایم تغییر می‌کنند. ما دارای سیستمی برای شبیه‌سازی آبی هستیم که از بارش باران روی سطح پیست جمع می‌شود. وقتی که ماشینی از قسمت پرآب پیست عبور می‌کند، آب به اطراف می‎پاشد و سطح آن قسمت‌هایی از پیست که ماشین‌ها بیشترین عبور را دارند، زودتر از سایر بخش‌های پیست خشک می‌شود. این چیزی که از دنیای واقعی شبیه‌سازی شده است و در طول مسیر پیست می‌تواند روی تسلط بازیکنان روی مهار ماشین و فرمان‎‌پذیری تاثیر بگذارد. علاوه‌براین، تغییرات آب‌و‌هوایی می‌تواند روی دمای هوا، رطوبت و دمای سطح پیست تاثیر بگذارد.» Gran Turismo 7 در ۷ مارس یا همان ۱۷ اسفند برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اطلاعات گیم پلی Gran Turismo 7 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر