;
coinex

عدم دسترسی به کالاف دیوتی وانگارد برای حساب های مسدود شده در وارزون

عدم دسترسی به کالاف دیوتی وانگارد برای حساب های مسدود شده در وارزون اعلام شده است. این بازیکنان که حسابشان به علت تقلب مسدود شده است دیگر نمی‌توانند این بازی را انجام دهند.

از خیلی قبل، خیلی از بازیکنان سری Call of Duty و مخصوصا وارزون از تقلب یا چیت استفاده می‌کنند که این مسئله بازی را در خیلی اوقات و در همه ی پلتفرم‌ها آزاردهنده کرده است. اکنون خیلی از بازیکنان وارزون، چیترها هستند و این مشکل خیلی جدی است به اندازه ای که استریمرهای مشهور پیش‌بینی کرده اند محبوبیت بازی کم می‌شود و بعضی از آن‌ها نیز از این بازی رفته‌اند.

عدم دسترسی به کالاف دیوتی وانگارد برای حساب های مسدود شده در وارزون

با این وجود ریون سافتور در ماه آگوست سرور ضد تقلب جدیدی را برای وارزون معرفی کرد، اما تاکنون جزئیات زیادی در مورد نحوه عملکرد آن ارائه نشده است. با این وجود، در حالی که به عرضه‌ی هجدهمین بازی این سری یعنی Call of Duty: Vanguard در ۵ نوامبر یا همان ۱۴ آبان نزدیک خواهیم شد، احتمالا جزئیات زیادتری درباره آن انتشار می‌یابد. هر چند گویا ریون و اکتیویژن در روند مقابله با چیترها به اندازه نیاز فعال نیستند، Charlie Intel ادعا دارد که تا آگوست ۲۰۲۱ در مجموع تقریبا ۸۰۰ هزار حساب وارزون به علت تقلب مسدود شده‌اند.

در همین حال Charlie Intel اکنون در توییتر اعلام کرد اگر حساب کاربری شما در بازی وارزون مسدود شده باشد، به Call of Duty: Vanguard نیز دسترسی نخواهید داشت. با این وجود برخی بازیکنان نسبت به این خبر واکنش نشان داده‌اند. تعدادی از پاسخ‌های ارسال شده برای این خبر به بازیکنانی مربوط می‌شود که ادعا می‌کنند به دلیل هایی دیگر و اشتباهی حساب وارزون آن‌ها مسدود شده است و اکنون از این موضوع که به Vanguard دسترسی نخواهند داشت، خشمگین هستند.

با توجه به تاثیر بسیار زیاد تقلب روی تجربه گیم پلی بازی و تعداد بازیکنانی که به دلیل آن از وارزون خارج شده‌اند، گویا اکتیویژن باید موضع قوی‌تری در برابر این موارد بگیرد. از طرفی دیگر نسخه بتا بازی Call of Duty: Vanguard اخیرا در دسترس بازیکنان قرار گرفت و گویا این نسخه در ایکس باکس مشکلات گرافیکی بسیار بزرگی داشته است.

بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ ۱۴ آبان ماه برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عدم دسترسی به کالاف دیوتی وانگارد چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر