;
coinex

خبری از انتشار آپدیت های فصلی برای Halo Infinite نخواهد بود!

اینداستریز به طور رسمی اعلام کرد که پس از عرضه‌ی Halo Infinite، خبری از انتشار آپدیت های فصلی برای Halo Infinite نخواهد بود! اما چرا؟

قرار است پس از انتشار Halo Infinite، عرضه‌ی محتوای فصلی برای Halo: The Master Chief Collection اتمام یابد، البته همچنان برای این کالکشن محتوای جدید آماده خواهد شد.

خبری از انتشار آپدیت های فصلی برای Halo Infinite نخواهد بود!

بازی Halo: The Master Chief Collection انتشار سختی را در سال ۲۰۱۴ داشت اما استودیوی 343 اینداستریز ای کالکشن را بهتر کرد و با انتشار منظم آپدیت‌ها، پچ‌ها و محتوای جدید، آن را به پکیجی ارزشمند برای طرفداران قدیمی مستر چیف و دیگر بازیکنان تبدیل نموده است.

اکنون که چند ماه به انتشار بازی Halo Infinite مانده است، براساس گفته‌های 343 اینداستریز بعد از عرضه‌ی Halo Infinite پشتیبانی از Halo: The Master Chief Collection مقداری کم‌تر خواهد شد.

343 اینداستریز در پستی جدیدی در سایت Halo Waypoint اعلام نموده است هنگامی که Halo Infinite انتشار یابد، این استودیو باید بر انتشار محتوای فصلی جهت بخش چندنفره این بازی تمرکز کند و دیگر برای Halo: The Master Chief Collection محتوای فصلی انتشار نخواهد داد. 343 اینداستریز در این باره می‌گوید که در عوض برای کالکشن هیلو آپدیت‌هایی کوچک‌تر و در فواصل غیرمنظم عرضه خواهد کرد.

البته آن‌ها بازیکنان این کالکشن را مطمئن نموده‌اند که محتوای جدید همچنان به Halo: The Master Chief Collection افزوده می‌شود و «کلی چیزهای خوب و جالب» در سال ۲۰۲۲ به این بازی افزوده خواهد شد. 343 اینداستریز درباره علت کاهش پشتیبانی از Halo: The Master Chief Collection می‌گوید که برای آن‌ها ممکن نیست که همزمان برای دو بازی مختلف چندنفره محتوای فصلی عرضه کنند و اکنون در این زمینه اولویت باید با Halo Infinite باشد.

Halo: The Master Chief Collection برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شده است و Halo Infinite در تاریخ ۸ دسامبر یا همان ۱۷ آذر ماه برای همین سیستم ها عرضه خواهد شد. البته تا چند روز دیگر و در تاریخ ۲۴ سپتامبر یا همان ۲ مهر ماه قرار است دومین پیش‌نمایش فنی یا همان نسخه‌ی آزمایشی بخش چندنفره‌ی هیلو اینفینیت برگزار گردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آپدیت های فصلی برای Halo Infinite چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر