;
coinex

اطلاعات سرفیس 8 پرو مایکروسافت (Microsoft Surface 8 Pro) لو رفت

مایکروسافت قصد دارد از سری جدید لپ تاپ های خود تحت عنوان سرفیس 8 پرو رونمایی نماید. اکنون اطلاعات سرفیس 8 پرو منتشر شده است.

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، مایکروسافت می‌خواهد از سری جدید لپ تاپ‌های هیبریدی خود با نام سرفیس 8 پرو رونمایی نماید. اکنون اطلاعات تازه‌ای از این مجموعه منتشر شده است که با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

تمام اطلاعات ما از این لپ تاپ به یک حساب توئیتری بر می‌گردد که عکسی از آن منتشر نمود. در این عکس پنل پشتی و نمای جلویی قابل مشاهده است و گفته می‌شود نمایشگر این دستگاه 13 اینچ خواهد بود.

اطلاعات سرفیس 8 پرو

نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز است و از آخرین و جدیدترین پردازنده اینتل یعنی نسل یازدهم استفاده شده است. تاریخ دقیق رونمایی از این محصول مشخص نیست اما احتمال زیاد در رویداد پیش روی مایکروسافت باید شاهد این دستگاه باشیم.

سرفیس 8 پرو قرار است با ویندوز بای دیفالت 11 وارد بازار شود. مایکروسافت برای این سری از لپ تاپ‌هایش حافظه اس اس دی قابل جایگزین استفاده نموده است و این درایور کار را برای کاربران ساده می‌کند.

به تاریخ 31 شهریور ماه 1400 قرار است که این کمپانی یک رویداد سخت افزاری داشته باشد و احتمالا طی آن از لپ تاپ‌های در حال انتظار خود رونمایی می‌کند.

اطلاعات سرفیس 8 پرو
مشخصات فنی سرفیس 8 پرو / قیمت سرفیس پرو 8 / عرضه سرفیس 8 پرو

این رویداد که در ساعت 8 صبح به وقت ایران برگزار می‌شود، برای تازه‌های سخت افزاری است و احتمالا در این رویداد شاهد رونمایی از محصولاتی نظیر: سرفیس گو 3، سرفیس پرو  8، سرفیس بوک 4 و سرفیس پرو ایکس خواهیم بود. از دیگر محصولات این رویداد می‌توان به سرفیس دو اشاره کرد.

مشخصات این لپ تاپ همان‌طور که گفتیم به نمایشگر 13 اینچی و نرخ تازه سازی 120 هرتز محدود نمی‌شود و قرار است در این لپ تاپ از دو درگاه تاندربولت استفاده شود و این ماجرا به ضرر پورت سو اس بی A خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص مشخصات فنی سرفیس 8 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر