;
coinex

دانلود رایگان قسمت 24 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی

سریال آپارتمان بی گناهان یک درام خانوادگی اجتماعی پرطرفدار است، برای دانلود رایگان قسمت 24 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی همراه ما باشید.

داستان مجموعه‌ی آپارتمان بی‌گناهان زندگی خانواده‌ای را به تصویر ‌می‌کشد که فرزندان از عواطف و مهر و محبت مادر و پدر محروم بوده‌اند. صفیه، گولین، نریمان سه خواهر و هان تنها برادرد این خانواده هستند که دردها و مشکلات روحی و روانی بسیاری رنج می‌برند. داستان این مجموعه برگرفته از کتاب دکتر گولسرن بودایجی‌اوغلو است.

در سریال آپارتمان بی‌گناهان بازیگران مطرح مانند ازگی مولا (Ezgi Mola)، فرح زینب عبدالله (Farah Zeynep Abdullah)، بیرکان سوکولو (Birkan Sokullu) و مروه دیزدر (Merve Dizdar) ایفای نقش کرده‌اند. ما در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 24 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 24 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی Masumlar Apartmani

همان طور که اشاره کردیم آپارتمان بی‌گناهان درباره‌ی خانواده‌ای است که هر چهار فرزند آن مادر بی‌مهرشان را از دست داده‌اند؛ اما انگار سایه حضور بی‌مهر او همچنان بر زندگی آن‌ها سنگینی‌ می‌کند و آزار و اذیت‌های مادرشان باعث شده است که فرزندان این خانواده رفتاری غیرعادی داشته باشند. درواقع آپارتمان بی‌گناهان داستان زندگی خانواده‌‌ای را به تصویر می‌کشد که هر کدام از اعضای ‌آن اخلاق و رفتاری غیرعادی دارند.

در ابن سریال صفیه خواهر بزرگ چهار فرزند خانواده  است، که وسواس دارد. او چندین بار مواد غذایی که از بیرون خریداری می‌شوند را می‌شوید، و این وسواس صفیه سبب شده است که حتی از خانه‌اش بیرون نرود.

دختر دیگر این خانواده گولین نام دارد، او عادت به شب‌ادراری دارد. خواهر بزرگ‌تر اجازه نمی‌دهد او ملافه‌ها را بشوید، و گولین مجبور است ملافه‌ها را در یک کیسه‌ی پلاستیکی گذاشته و به واحد خالی طبقه بالایشان ببرد. این موضوع سبب شده مستاجرها شاکی شوند و واحدهای خود را تخلیه کنند. کوچک‌ترین دختر این خانواده نریمان نام دارد که دوره‌ی نوجوانی است، او خودزنی می‌کند و بارها به دست‌های خود آسیب زده است.

دانلود رایگان قسمت 24 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی
دانلود دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 24 / دانلود قسمت 24 دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان / دانلود سریال ترکی Masumlar Apartmani

و اما هان که تنها پسر این خانواده است، او که با اصرار پدر و برای دور ماندن از آزار و اذیت‌های مادرش، سال‌ها در آمریکا و مدارس شبانه‌روزی درس خوانده بود، حالا به ترکیه بازگشته و در کنار خانواده عجیب خود زندگی می‌کند.

هان در حال حاضر صاحب یک شرکت عطر سازی است. با اینکه او سال‌ها از خانواده اش و آزارهای مادرش دور بوده است، اما او هم رفتاری عادی ندارد و دچار اختلالاتی است، او شب‌ها برای تخلیه روانی خود به زباله‌دانی‌ها پناه می‌برد و وقت خود را در میان زباله‌ها می‌گذراند.

دانلود رایگان قسمت 24 سریال آپارتمان بی گناهان
دانلود قسمت 24 دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان / دانلود قسمت بیست و چهارم دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان / سریال ساختمان معصومان

در مجموع می‌توان گفت با این که آپارتمان بی‌گناهان داستانی غم انگیز و تلخ دارد اما از سریال‌های پربیننده‌ی این روزها است.

در ادامه لینک دانلود دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان قسمت بیست و چهارم  را در اختیار شما می‌گذاریم. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. به منظور دانلود سریال ساختمان معصومان ادامه مطلب را از دست ندهید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 22 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 23 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی

دانلود قسمت بیست و چهارم دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان

دانلود رایگان قسمت 24 سریال آپارتمان بی گناهان
دانلود دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 24 / سریال ساختمان بی گناهان / دانلود سریال آپارتمان بی گناهان دوبله شده
  • کارگردان: چاعری لوستوالی
  • نویسنده: گولسرن بودایجی‌اوغلو
  • ستارگان: فراح زینب عبدالله، بیرکان سوکللو، مروه دیزدار، ازگی مولا
  • ژانر: درام، عاشقانه، خانوادگی و اجتماعی
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکیه
  • پخش: ساعت ۲۱ شب شبکه جم سریز

دانلود دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان قسمت بیست و چهارم با کیفیت 240p از تلگرام

دانلود قسمت بیست و چهارم دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان با کیفیت 480p از تلگرام

فایل‌ها پس از پخش سریال به کانال تلگرام اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 24 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر