;
coinex

سامسونگ گلکسی A13 در راه است ؛ دوربین 50 مگاپیکسلی و اینترنت 5G

سامسونگ گلکسی A13 در راه است ؛ دوربین 50 مگاپیکسلی و اینترنت 5G از امکانات خاص و فوق العاده‌ی این گوشی است که به زودی عرضه خواهد شد.

سامسونگ Galaxy A13 5G را می‌توان ارزان‌ترین گوشی 5G دانست که دارای دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است و احتمالا با این ویژگی‌ها بسیار محبوب خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A13 در راه است

سامسونگ می‌خواهد نخستین عضو Galaxy A1X را رونمایی نماید که از شبکه 5G پشتیبانی می نماید. افزون بر این، به احتمال زیاد این موبایل مجهز به دوربین اصلی خاصی باشد.

در جدیدترین گزارش‌ها گفته شده که سامسونگ Galaxy A13 5G مجهز به دوربین های جذاب و باتری خوب است. از طرفی اگر این موبایل در بازارهای متصل به 5G عرضه گردد، از 5G نیز پشتیبانی می نماید. سامسونگ Galaxy A13 5G به احتمال زیاد مجهز به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر تصویر ISOCELL GN5 است.

سامسونگ گلکسی A13 در راه است ؛ دوربین 50 مگاپیکسلی و اینترنت 5G

ظرفیت باتری سامسونگ Galaxy A13 5G به احتمال زیاد 5000 میلی آمپر ساعت است که البته این حجم از باتری در گوشی های ارزان قیمت رقیب بی بدیلی نیست اما به هر حال وجودش یک امتیاز خوب برای این گوشی به حساب می‌آید.

به هر حال باید منتظر ماند و دید آیا این گوشی واقعا با این قابلیت‌ها قوی عرضه خواهد شد یا نه؟ و این مشخص نخواهد شد جز در آینده، آینده‌ای نزدیک.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سامسونگ گلکسی A13 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر