;
coinex

لپ تاپ اچ پی Spectre X360 16 معرفی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

لپ تاپ اچ پی Spectre X360 16 معرفی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت آن در رویداد جدید شرکت HP اعلام شد. این لپ‌تاپ قابلیت‌های خاص جدیدی دارد.

شرکت HP، شرکتی آمریکایی الاصل است که از با سابقه‌ترین شرکت‌های حوزه‌ی محصولات و قطعات کامپیوتری است که به تازگی سری جدید محصولات خود را رونمایی نموده است.

لپ تاپ اچ پی Spectre X360 16 معرفی شد

براساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت HP از سری محصولات جدید خود با ویندوز ١١ رونمایی کرد که شامل گستره‌ای از لپ تاپ، تبلت و AiOهای جدید HP هستند.

در بین این محصولات لپ‌تاپ HP Spectre X360 16 هم وجود داشته است که مجهز به نمایشگری ١۶ اینچی با وضوح ٣,٠٧٢×١,٩٢٠ و نسبت تصویر ١۶:١٠ است که این نسبت تصویر جدید، تحولی جذاب است چون که HP قبل‌تر تصمیم داشت تا مدل‌های ١٣ و ١۵ اینچی لپ تاپ Spectre X360 مجهز به نمایشگری با نسبت تصویر ١۶:٩ شود. در نهایت، این نسبت تصویر در نسخه ١۴ اینچی به ٣:٢ رسیده است. گویا تأمین کننده نمایشگر هر کدام از این مدل‌ها، فرق دارد.

بزرگترین فرق این لپ تاپ، درباره‌ی وبکم آن است. HP در این لپ تاپ یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با وضوح 1080p دارد که با این کیفیت در بین لپ‌تاپ‌ها کم پیدا می‌شود. البته در سال‌های آینده با آمدن ویندوز ١١ وبکم‌های پیشرفته‌تری خواهیم داشت. نکته جالب درباره‌ی این دوربین بهره بردن از ویژگی‌های هوش مصنوعی است. علاوه بر این دارای قابلیت Auto Frame است که امکان دنبال کردن صورت شما را می‌دهد و بر روی آن فوکس می‌کند و همچنین دارای ویژگی تشخیص سوژه در این وبکم است که باعث می‌شود دوربین بر صورت شما قفل خواهد شد و در صورت حضور شخصی غیر از شما در کادر دوربین، با رنگ آبی معلوم می‌شود.

لپ تاپ جدید HP، مجهز به پردازنده مرکزی Core-i7 11390H، چهار هسته‌ای، توان مصرفی ٣۵ واتی و پردازنده گرافیکی یکپارچه Intel iris Xe، پردازنده مرکزی با توان ۴۵ وات و کارت گرافیک اختصاصی است. قیمت لپ تاپ HP Spectre X360 16 ١,۶٣٩ دلار آمریکا است

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص لپ تاپ اچ پی Spectre X360 16 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر