;
coinex

دانلود رایگان قسمت 214 سریال امانت (Emanet) با زیرنویس چسبیده

اگر بخواهیم یک از بهترین سریال‌های درام را معرفی کنیم می‌توان به سریال امانت اشاره کرد. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 214 سریال امانت (Emanet) با زیرنویس چسبیده با ما باشید.

یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکی که طرفدارن بسیار زیادی دارد سریال امانت است. سریال امانت زندگی یک زوج عاشق را روایت می‌کند که برای به هم رسیدن موانع بسیاری را سپری می‌کند.

شما در این سریال شاهد صحنه‌های عاشقانه و درام بسیاری هستید که باعث می‌شود اشک در چشمانتان حلقه بزند و دوست دارید بارها و بارها این مجموعه را مشاهده کنید. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 214 سریال امانت (Emanet) با زیرنویس چسبیده با تکراتو همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 214 سریال امانت (Emanet) با زیرنویس چسبیده

دانلود سریال ترکی Emanet

در این مجموعه دیدنی ستارگان دوست داشتنی همچون خلیل ابراهیم جیهان، سیلا ترک‌اوغلو و برات یوسف ازکان به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال امانت توسط Basak Yazi Odasi نوشته و به همراه Taner Tunç و Ayhan Özen ساخته شده است. این سریال پخش خود را از سال ۲۰۲۰ از شبکه ۷ ترکیه آغاز نمود.

سریال امانت زندگی دختری فقیر و پسری پولدار را روایت می‌کند که طی یک اتفاق به هم علاقمند شده‌اند. این دو تصمیم می‌گیرند با هم ازدواج کنند ولی با موانع بسیاری روبه‌رو می‌شوند.

اولین مشکل این ازدواج خانواده دختر داستان یا کوثر است که با ازدواج او بسیار مخالف‌اند و به او گفته‌اند اگر تصمیم به ازدواج با آن پسر پولدار را دارد از خانواده‌اش طرد می‌شود.

با آن که این مسائله برای هر دختری سخت است اما او این سختی را به جان می‌خرد و برای عشق‌اش دست از خانواده‌اش می‌کشد. چند سال بعد از ازدواج این زوج عاشق صاحب فرزندی دوست داشتنی به نام یوسف می‌شوند.

دانلود رایگان قسمت 214 سریال امانت (Emanet) با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال امانت قسمت 214 با زیرنویس فارسی / دانلود قسمت 214 سریال ترکی Emanet / دانلود قسمت 214 سریال ترکی امانت با زیرنویس چسبیده

اما زمانی که یوسف تنها 5 سال دارد، شوهر کوثر فوت می‌کند و او و فرزندش را در عمارت سرد و بی محبت کریملی ها تنها می‌گذارد.

کوثر که در نبود شوهرش با سختی‌های بسیاری روبه‌رو می‌شود و به این نتیجه می‌رسد که نمی‌تواند نبودن شوهرش را تحمل کند تصمیم می‌گیرد به پیش خانواده‌اش بازگردد و هر طور شده با آن‌ها زندگی کند. اما وقایق بد دست از سر کوثر برنمی‌دارد و به طور ناگهانی او را در بستر مرگ قرار می‌دهد.

در حالی که کوثر به لحظات آخری زندگی اش نزدیک می‌شود، به برادر شوهر و خواهرش وصیت می‌کند مراقب امانتی او باشند و این موضوع سبب آشنایی خواهرش با برادر شوهرش می‌شود.

برادر شوهرش فردی موفق و جوانی دوست داشتنی است. او در دوران کودکی مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشته  و با هر سختی و دشواری که بوده تسلیم نشد و با هر سختی قدرتمند‌تر شد.

خاله یوسف، سحر نیز دختری زیبا و فروتن است که با پدربزرگش زندگی می‌کند. زندگی او با مرگ خواهرش که عروس خانواده کریملی بود، متزلزل می‌شود. از این پس او میراثی (امانت خواهرش) دارد که باید به هر قیمتی از آن مراقبت کند.

این سریال ماجرای این دو شخص و اسرار پنهان در عمارت کریملی را روایت می‌کند. داستان سریال از همینجا و عشق عمیقی که بین سحر و یامان شکل می‌گیرد شروع می‌شود. در ادامه می‌توانید به لینک دانلود قسمت 214 سریال امانت دسترسی داشته باشید.

علاوه بر دانلود سریال ترکی امانت ، برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 212 سریال امانت (Emanet) با زیرنویس چسبیده

دانلود رایگان قسمت 213 سریال امانت (Emanet) با زیرنویس چسبیده

دانلود سریال Emanet قسمت 214 بدون سانسور

دانلود رایگان قسمت 214 سریال امانت (Emanet) با زیرنویس چسبیده
دانلود قسمت 214 سریال امانت / دانلود سریال امانت قسمت 214 با زیرنویس فارسی / دانلود قسمت 214 سریال ترکی Emanet
  • اسم ترکی: Emanet
  • کشور: ترکیه
  • ژانر: درام
  • کارگردان: آیهان اوزن، تانر تونچ
  • تهیه‌کننده: نظمیه ییلماز
  • زمان پخش: دوشنبه تا جمعه، هرشب ساعت ۱۹
  • شبکه: kanal7
  • بازیگران: خلیل ابراهیم جیهان، سیلا ترک‌اوغلو، برات یوسف ازکان

دانلود قسمت 214 سریال ترکی امانت با زیرنویس چسبیده از تلگرام با کیفیت 540p

دانلود سریال Emanet قسمت 214 بدون سانسور از تلگرام با کیفیت 720p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 214 سریال امانت (Emanet) با زیرنویس چسبیده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر