;
coinex

گوشی جدید پوکو 8 مهر رونمایی می شود

گوشی جدید پوکو 8 مهر رونمایی می شود. برند پوکو به سختی در حال تلاش است تا در رویداد هشتم مهر ماه موبایل جدید معرفی نماید.

گویا در رویداد هشتم‌ مهر ماه موبایل جدیدی از سری C پوکو معرفی نماید و جانشین پوکو C3 گردد، البته این اتفاق پس از یک سال دور از انتظار نبود.

گوشی جدید پوکو 8 مهر رونمایی می شود

آخرین تلفن هوشمند سری C POCO که به وسیله‌ی این شرکت معرفی گردیده بود، POCO C3 است. این دستگاه در ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ یا همان مهر ماه ۱۳۹۹ معرفی گردید، که در واقع یک سال از زمان معرفی آن گذشته است و وقت رونمایی محصول جدید رسیده است.

طبق گزارشات منتشر شده، فروش POCO C3 در هند موفق بوده و در ۹ ماه اول فروش خود، بیش از ۲ میلیون دستگاه فروخته است. این رقم برای یک گوشی پایین رده ۱۰۰ دلاری بسیار راضی کننده است و احتمالا جانشین جدید آن نیز برچسب قیمتی فوق العاده مقرون به صرفه خواهد داشت.

گوشی جدید پوکو 8 مهر رونمایی می شود

موبایل هوشمند POCO C3 دارای مشخصاتی مشابه  Redmi 9C است ولی یک فرق اصلی دارد و آن هم در صفحه نمایش کوچک‌تر و عدم وجود اسکنر اثر انگشت در  قاب پشتی POCO C3، نسبت به Redmi 9C است. طبق احتمالات جدیدترین گوشی سری C پوکو هم مشخصاتی مثل یکی از گوشی های ردمی خواهد داشت. البته با توجه به اینکه هنوز Redmi 10C وجود ندارد، احتمال دارد نقش‌ها تغییر کند.

معمولا POCO ابتدا موبایل را عرضه می‌نماید و سپس Redmi آن را با برند خود در بازار های دیگری منتشر می‌کند. در حقیقت این ری ‌برند کردن‌ها، از کار های عادی شیائومی است، که متاسفانه خیلی اوقات باعث سردرگمی و گیجی کاربران می‌ گردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سیستم گوشی جدید پوکو چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر